Kontynuacja przygód Marcusa Fenixa została wreszcie oficjalnie zapowiedziana. Dokonano tego w trakcie spotkania prasowego zorganizowanego przez koncern Microsoft podczas Game Developers Conference. Wraz z przybliżoną datą premiery gry potwierdzona została także informacja o ekskluzywności tegoż tytułu względem konsoli Xbox 360.
Kontynuacja przygód Marcusa Feniksa została wreszcie oficjalnie zapowiedziana. Dokonano tego w trakcie spotkania prasowego zorganizowanego przez koncern Microsoft podczas Game Developers Conference. Wraz z przybliżoną datą premiery gry potwierdzona została także informacja o ekskluzywności tegoż tytułu względem konsoli Xbox 360.
Informacje na temat Gears of War 2 ujawnił nie kto inny, tylko Cliff Bleszinski, główny projektant jednej z najbardziej oczekiwanych pozycji bieżącego roku. Kontynuacja bestsellerowej produkcji (do tego momentu sprzedano 4,5 miliona egzemplarzy) zostanie wydana już w listopadzie.
W sieci zadebiutował ponadto pierwszy teaser GoW 2. Widzimy na nim filozofującego Marcusa, przechodzącego następnie do krótkiego pojedynku z niczego nie spodziewającym się Locustem. Film w wysokiej rozdzielczości opublikowaliśmy już na łamach naszego serwisu. Zachęcamy do jego obejrzenia, czekając jednocześnie na publikację pierwszy szczegółów na temat GoW 2.
AKTUALIZACJA: Wszystkich zainteresowanych tematem zapraszamy również do zapoznania się z filmem ukazującym nowe możliwości silnika Unreal Engine 3. Zostaną one oczywiście wykorzystane przy produkcji drugiej odsłony cyklu Gears of War. W sieci zamieszczone zostały także pierwsze projekty okładki edycji standardowej oraz limitowanej. Ich finalne wydania będą się jednak nieznacznie różnić. Poniższe posłużą jedynie w sklepach za atrapę dla umożliwienia złożenia zamówienia przedpremierowego.
GRYOnline
Gracze
0

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.