Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 czerwca 2003, 11:32

Fallout 3 - kolejne informacje

Już dwa razy panowie z zespołu Black Isle wypowiadali się na różnych forach dyskusyjnych w sposób niemalże jednoznacznie sugerujący, iż pracują nad grą Fallout 3. Dziś ponownie mamy przyjemność powiadomić fanów tej serii o kolejnym tego typu zajściu. Mianowicie, na oficjalnym forum Interplaya w wątku o F3, wypowiedział się sam J.E. Sawyer mówiąc o projekcie Van Buren i dając „okrutne” wręcz aluzje do Fallout'a i prac nad jego częścią 3. W pełnej wersji wiadomości znajdziecie najciekawszy fragment jego wypowiedzi.

Już dwa razy panowie z zespołu Black Isle wypowiadali się na różnych forach dyskusyjnych w sposób niemalże jednoznacznie sugerujący, iż pracują nad grą Fallout 3. Dziś ponownie mamy przyjemność powiadomić fanów tej serii o kolejnym tego typu zajściu. Mianowicie, na oficjalnym forum Interplaya w wątku o F3, wypowiedział się sam J.E. Sawyer mówiąc o projekcie Van Buren i dając „okrutne” wręcz aluzje do Fallout'a i prac nad jego częścią 3. W pełnej wersji wiadomości znajdziecie najciekawszy fragment jego wypowiedzi.

Na początku prac nad projektem Van Buren, przez kilka tygodni wspólnie nakreślaliśmy różne obszary, które będziecie mogli odwiedzić podczas gry. Było tego całkiem sporo. Wróciłem więc i przyjrzałem się Fallout`owi. Fallout miał tylko 13 obszarów. Fallout 2 miał ich 23. Czy Van Buren rzeczywiście potrzebuje 23, lub nawet 20 terenów? Osobiście sądzę, iż lepszym rozwiązaniem będzie 15-17 bardzo dobrych obszarów niż 23 stworzonych nazbyt pośpiesznie. I jeśli, na tych 15-17 terenach, będzie możliwe lepsze zbalansowanie rozgrywki niż miałoby to miejsce w przypadku 23 obszarów, sądzę że to dobry pomysł. Wolałbym raczej aby ludzie narzekali, że 100 godzin gry to za mało, niż aby większość ludzi zostawiła grę, ponieważ pierwsze 10 z 300 godzin gry było do bani.

Podsumowując: tak, balansowanie trybu czasu rzeczywistego jak i trybu turowego będzie wymagało czasu. Tak, bitwy w czasie rzeczywistym i w trybie turowym nie będą wyglądały tak samo nawet w niemal idealnie takich samych okolicznościach. Jednakże, większość ludzi jest na tyle zagorzałymi zwolennikami grania w jeden czy inny sposób, iż wierzymy, że jest to ważne na tyle aby to kontynuować. Czy tryb turowy będzie zbalansowany tak jakby był gdyby nie zawierał żadnych elementów czasu rzeczywistego? Oczywiście nie, jednak jeśli różnice w zbalansowaniu są niewielkie, wierzę, iż ważne jest oddanie obydwu zagorzałym grupom fundamentalnego elementu dla czerpanej przez nich przyjemności z gry.

Teraz pytam... czy macie jeszcze jakiekolwiek wątpliwości co do tego że prace nad Falloutem 3 trwają...? Ja nie mam żadnych....

Wiadomość powstała w oparciu o materiały nadesłane przez użytkownika - James_007.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej