Jeden z głównych twórców pierwszego Fallouta, Tim Cain, nagrał materiał, w którym tłumaczy, z jakimi problemami musieliby zmierzyć się twórcy potencjalnego remastera tego przeboju.
Tim Cain, czyli jeden z ojców serii Fallout, od pewnego czasu publikuje na swoim kanale w serwisie YouTube wspomnienia z długiej kariery i przemyślenia na temat współczesnych gier.
W najnowszym materiale wytłumaczył, jak trudnym zadaniem byłoby opracowanie remastera pierwszej odsłony cyklu Fallout z myślą o współczesnych platformach.
Wszystko to sprawia, że zremasterowanie pierwszego Fallout nie byłoby łatwe. Co nie oznacza, że ktoś się kiedyś tego nie podejmie, choć biorąc pod uwagę te wszystkie problemy, całkiem możliwe, że w takiej sytuacji autorzy zdecydują, że sensowniejszym pomysłem będzie pełen remake, a nie remaster.
Fanowski remaster
Gracze pecetowi nie muszą czekać na oficjalny remaster pierwszego Fallouta. Przez lata fani opracowali bowiem wiele projektów odświeżających tę klasykę. Dzisiaj najprościej jest po prostu skorzystać z modyfikacji Fallout Community Edition, która zbiera w jedną paczkę najważniejsze poprawki, pozwalając m.in. na zabawę w wysokich rozdzielczościach i naprawiając wiele błędów tej gry.
GRYOnline
Gracze
Steam
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.