Electronic Arts pyta nas o kształt Command & Conquer 4

Serwis CNC Generals World dotarł do ankiety firmy Electronic Arts, w której podejmuje ona temat Command & Conquer 4. Pytania dotyczą przede wszystkim tego, co gracze chcieliby zobaczyć w nowej odsłonie popularnej strategii czasu rzeczywistego. Padają tu m.in. kwestie związane z dodatkową zawartością, poszczególnymi jednostkami i trybem sieciowym.

Piotr Doroń

Serwis CNC Generals World dotarł do ankiety firmy Electronic Arts, podejmującej temat Command & Conquer 4. Pytania dotyczą przede wszystkim tego, co gracze chcieliby zobaczyć w nowej odsłonie popularnej strategii czasu rzeczywistego. Padają tu kwestie związane z dodatkową zawartością, beta testami, poszczególnymi jednostkami, trybem sieciowym i jeszcze kilkoma innymi tematami. Kwestionariusz sugeruje, że twórcy rozpoczęli już pracę nad C&C4, o którym plotkowano w połowie kwietnia.

Jedną z potencjalnych nowości, które będą mogły być zawarte w C&C4, jest pierwsza mobilna baza w historii wojen o Tyberium – The Crawler. Ma to być jednostka przypominająca zmechanizowanego pająka, potrafiąca przenosić wszystkie najważniejsze budynki oraz jednostki z miejsca na miejsce. Warto przy okazji zauważyć, że twórcy rozważają możliwość zamieszczenia w czwórce wielu innych, potężnych jednostek.

Elementem rozbudzającym wyobraźnię jest kolejna propozycja – tryb wieloosobowy, dopuszczający możliwość toczenia starć nawet dziesięciu osobom jednocześnie (5-na-5). Interesująco zapowiada się przede wszystkim fakt, że autorzy pragną rozbudować go m.in. o opcje zabawy oparte o wykonywanie różnorodnych zadań. W ankiecie padło również pytanie o ewentualną implementację trybu sieciowej kooperacji dla dwóch graczy, którzy mogliby podjąć próbę ukończenia głównej kampanii nie tylko w pojedynkę, ale również współpracując.

Uczestnicy ankiety mogą również zdecydować, czy chcieliby znaleźć w Command & Conquer 4 system klas – po raz pierwszy w ramach cyklu. Twórcy rozważają także zaangażowanie do prac zupełnie nowy zespół scenarzystów, którzy mogliby tchnąć w grę nieco życia i wprowadzić do marki kilka nowych pomysłów.

Bardzo ciekawie zapowiada się również system rozwoju gracza. W przypadku, gdy zostanie on zawarty w grze, to każda nasza akcja będzie w określony sposób nagradzana. I nie chodzi tu tylko o zwycięstwa odnoszone w walce z komputerem w opcji dla pojedynczego gracza, ale również w przypadku multiplayera i trybu skirmish. Otrzymywane punkty będzie można przeznaczyć m.in. na odblokowanie nowych jednostek, mocy oraz upgrade’ów.

W ankiecie padają ponadto pytania o to, czy preferujemy zakup dodatkowej zawartości za pośrednictwem serwisów dystrybucji cyfrowej, czy może za sprawą lokalnych sklepów w postaci pudełkowych wersji. Electronic Arts chciałoby się także dowiedzieć, czy kiedykolwiek zdecydowaliśmy się na zakup DLC drogą internetową. Sugeruje to, że twórcy już teraz biorą pod uwagę możliwość wspierania swojej produkcji poprzez publikację różnorakich rozszerzeń.

Dodatkowo w Internecie pojawiają się sugestie, z których wynika, że w kolejnym numerze niemieckiego magazynu GameStar, który trafi do czytelników 29 lipca jeden z głównych tematów poświęcony zostanie najprawdopodobniej nowej odsłonie C&C.

Command & Conquer: Red Alert

Command & Conquer: Red Alert

PC PlayStation
po premierze

Data wydania: 9 listopada 1996

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

8.6

Gracze

8.2

Steam

OCEŃ
Oceny
  • EA / Electronic Arts
  • PC
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2009-07-04
13:35

blood Legend

blood

Zamiast C&C to by porządną Diunę zrobili nową.

Komentarz: blood
2009-07-04
18:12

zanonimizowany612726 Legend

Electronic Arts nie ma praw do Diune.

Komentarz: zanonimizowany612726
2009-07-05
01:39

blood Legend

blood

Myślałem, że skoro mowa o C&C to kupili Westwood, czy coś. No skoro tak, to ktoś powinien się za Diunę wziąć :)

Komentarz: blood
2009-07-05
15:39

zanonimizowany612726 Legend

Prawa do Dune wykupiła firma Cryonetworks.

Komentarz: zanonimizowany612726
2021-11-07
21:04

Friedman Centurion

Trudno mi nawet skomentować dzisiejsze podejście do projektowania gier. Jeśli artysta nie ma pomysłu to co z niego za artysta? Może chce jak najwięcej sprzedać i się graczom podlizuje? Nie wiem, w każdym razie nie lubię tego, nie kupuję i nie szanuję. Wszelkie ramake to też kpina... Pograłem trochę w odświeżonego RA, ale zupełnie tak zapamiętałem grę. To kit że wtedy było 640x480. Wyobraźnia robi swoje.

Komentarz: Friedman

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl