Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 lipca 2004, 10:34

Czy UbiSoft planuje kontynuację Beyond Good & Evil?

Mimo, że początkowo koncern UbiSoft deklarował definitywne zakończenie przygody z Beyond Good & Evil na jednej grze, opublikowane przedwczoraj rewelacje na łamach serwisu GameCube Europe, każą myśleć zupełnie inaczej. Powołując się na bliżej niezidentyfikowany wywiad, internetowy magazyn zamieścił informacje, jakoby UbiSoft szykował się do produkcji nie jednej, ale od razu dwóch kontynuacji popularnego programu.

Mimo, że początkowo koncern UbiSoft deklarował definitywne zakończenie przygody z Beyond Good & Evil na jednej grze, opublikowane przedwczoraj rewelacje na łamach serwisu GameCube Europe, każą myśleć zupełnie inaczej. Powołując się na bliżej niezidentyfikowany wywiad, internetowy magazyn zamieścił informacje, jakoby UbiSoft szykował się do produkcji nie jednej, ale od razu dwóch kontynuacji popularnego programu.

Chociaż Beyond Good & Evil spotkał się z przychylnością krytyków (84% według serwisu Game Rankings) i samych graczy, program nie sprzedawał się zbyt dobrze. Koncernowi UbiSoft wydaje się to jednak nie przeszkadzać, o ile oczywiście powyższe informacje można uznać za wiarygodne. Czy tak jest w istocie przekonamy się zapewne niebawem, gdy włodarze firmy wystosują w tej sprawie oficjalne oświadczenie.

Beyond Good & Evil to ambitna przygodowa gra akcji stworzona przez Michela Ancela, twórcę słynnej serii Rayman. Akcja rozgrywa się w alternatywnej rzeczywistości na planecie Hyllis zamieszkałej przez pokojową nację Hyllian. Świat ten najechała agresywna i niszczycielska obca rasa, chcąc przejąć kontrolę nad jej mieszkańcami. Główną bohaterką tej produkcji jest młoda reporterka o imieniu Jade, a spotykamy ją w chwili, gdy walczy z najeźdźcami w obronie wyspy, na której mieszka. Po desperackiej bitwie opada z sił i traci przytomność, a podczas snu nawiedzają ją niepokojące wizje, w wyniku których, po ustaniu walk zaczyna powątpiewać w uspokajające informacje mówiące o tym, iż mieszkańcom planety nic już nie grozi i niebezpieczeństwo ze strony najeźdźców zostało zażegnane. Jade podejrzewa, że za tą inwazją kryje się dużo więcej niż otwarcie mówi rząd, a gdy jej przypuszczenia zbiegają się z tym, co głosi rebeliancka organizacja IRIS (zaprzecza ona oficjalnym doniesieniom) zaczyna własne dochodzenie mające na celu odkrycie prawdy i przedstawienie jej ludziom.

Więcej informacji na temat gry, znajdziecie w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej