Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 marca 2006, 08:52

Crysis dopiero na początku przyszłego roku

Koncern Electronic Arts poinformował wczoraj, że Crysis – najnowsza strzelanina studia Crytek – pojawi się w sklepach w pierwszym kwartale przyszłego roku, a nie przed świętami Bożego Narodzenia, jak pierwotnie planowano. Opóźnienie związane jest z premierą systemu operacyjnego Windows Vista, który według ostatnich zapowiedzi firmy Microsoft, również nie zadebiutuje przed końcem bieżącego roku.

Koncern Electronic Arts poinformował wczoraj, że Crysis – najnowsza strzelanina studia Crytek – pojawi się w sklepach w pierwszym kwartale przyszłego roku, a nie przed świętami Bożego Narodzenia, jak pierwotnie planowano. Opóźnienie związane jest z premierą systemu operacyjnego Windows Vista, który według ostatnich zapowiedzi firmy Microsoft, również nie zadebiutuje przed końcem bieżącego roku kalendarzowego.

Crysis dopiero na początku przyszłego roku - ilustracja #1

Crytek czeka na najnowszą edycję pakietu DirectX, oznaczonego liczbą 10, a Microsoft zamierza udostępnić go użytkownikom dopiero po premierze swojego nowego systemu operacyjnego. Jest jednak także dobra wiadomość. W sieci pojawiło się pięć debiutanckich obrazków z Crysis, które możecie podziwiać obok. Screenshoty w lepszej jakości są oczywiście dostępne w naszej galerii, do której odwiedzin serdecznie Was zapraszamy.

Crysis dopiero na początku przyszłego roku - ilustracja #2

Crysis to pierwszoosobowa strzelanina, zrealizowana w studiu programistycznym Crytek, które w 2004 roku swoim znakomitym Far Cry’em wdarło się na czołówki list przebojów gier komputerowych. Powodem tego był zarówno niespotykanie szczegółowy, trójwymiarowy silnik graficzny, znakomity model fizyczny, jak i ciekawa fabuła. Przez kolejne dwa lata developerzy ostro pracowali i ulepszali każdy mechanizm zastosowany w Far Cry, czego owocem jest druga wersja silnika CryEngine oraz opisywany tutaj tytuł, Crysis, który rzecz jasna go wykorzystuje. Idąc z aktualnie panującą modą, autorzy postawili największy nacisk na opracowanie rozbudowanego trybu wieloosobowego, zaś dla pojedynczego gracza przygotowali dość krótką, bo około 10-godzinną, aczkolwiek wciągającą fabułę. Co prawda, mimo, iż nie mamy wpływu na przebieg zaplanowanych wydarzeń, to pewne cele może osiągać na różne sposoby. Ponadto, bohater może (ale nie musi) np. romansować z jedną z żołnierek występującą w grze...

Crysis dopiero na początku przyszłego roku - ilustracja #3

Zapraszamy do zapoznania się z wszystkimi materiałami dotyczącymi Crysis, jakie znajdują się na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej