Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 sierpnia 2007, 07:22

BioShock - limit aktywacji zwiększony, łata poprawiająca tryb widescreen w drodze

Raban podniesiony przez użytkowników forum na oficjalnej stronie internetowej firmy 2K Games, przyniósł nareszcie efekt. Twórcy gry BioShock zauważyli w końcu narzekania użytkowników programu i postanowili zrobić coś zarówno z limitem aktywacji, jak i wadliwym trybem panoramicznym. Niestety przy okazji wyszło na jaw, że do tej pory autorzy – łagodnie mówiąc - mijali się z prawdą.

Raban podniesiony przez użytkowników forum na oficjalnej stronie internetowej firmy 2K Games, przyniósł nareszcie efekt. Twórcy gry BioShock zauważyli w końcu narzekania użytkowników programu i postanowili zrobić coś zarówno z limitem aktywacji, jak i wadliwym trybem panoramicznym. Niestety przy okazji wyszło na jaw, że do tej pory autorzy bardzo wysoko ocenianego przez media tytułu – łagodnie mówiąc – mijali się z prawdą.

BioShock - limit aktywacji zwiększony, łata poprawiająca tryb widescreen w drodze - ilustracja #1

Firma 2K Games zwiększyła limit aktywacji. Od tej pory każdy użytkownik PeCetowej edycji gry BioShock może zainstalować produkt nawet na pięciu różnych komputerach jednocześnie, a także przeinstalować go ponownie od trzech do pięciu razy (do tej pory w jednym i drugim przypadku można było zrobić to maksymalnie dwa razy). Twórcy programu opracują również specjalne narzędzie, które pozwoli odzyskać wykorzystany klucz aktywacyjny na danym komputerze. Wygląda na to, że wczorajsze historie o odzyskaniu wspomnianego klucza poprzez odinstalowanie gry można włożyć między bajki.

Wydawca gry zobowiązał się do poprawienia jakości usług swojej pomocy technicznej, która dotąd pozostawiała wiele do życzenia. Dzięki bliższej współpracy z twórcami zabezpieczenia SecuROM, problemy z odzyskiwaniem kluczy będą rozwiązywane szybciej i sprawniej. Przy okazji wyszło na jaw, że zarówno amerykański, jak i kanadyjski numer do pomocy technicznej, które zostały wydrukowane w instrukcji, są błędne. Prawidłowe znajdziesz na oficjalnej stronie gry.

Firma 2K Games postara się udobruchać posiadaczy monitorów panoramicznych. Aktualnie trwają prace nad łatą, która poszerzy obraz w trybie widescreen – do tej pory autorzy programu utrzymywali, że wszystko jest w należytym porządku. Twórcy podjęli również działania mające na celu stworzenie podobnej poprawki dla konsol Xbox 360.

Wszystkim zainteresowanym pragniemy ponadto donieść, że na łamach oficjalnej strony internetowej gry, pojawił się już specjalny FAQ w języku angielskim, który odpowiada na większość pytań związanych z zabezpieczeniem SecuROM. Można go zobaczyć w tym miejscu. Lepiej późno niż wcale.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej