Heavy Rain - poradnik do gry

Heavy Rain - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Aresztowanie (Under Arrest) | Opis przejścia Heavy Rain Heavy Rain poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Heavy Rain wyjaśniamy zasady załączenia się drobnej sceny Aresztowanie (Under Arrest). Dotyczy ona aresztowania Ethana przez policję i może mieć wpływ na dalsze losy tej postaci.

Kluczyk leży na biurku przy którym nikt nie siedzi - Aresztowanie (Under Arrest) | Opis przejścia Heavy Rain - Heavy Rain - poradnik do gry
Kluczyk leży na biurku przy którym nikt nie siedzi

Opisywana scena załączy się tylko jeśli Ethan został złapany przez policję w etapie Zbieg lub w etapie Na wolności. W tym drugim przypadku dodatkowym wymogiem jest to, że Norman Jayden nadal żyje, gdyż musi on wziąć udział w scenie. Ethan będzie przesłuchiwany. Grając jako Norman zadaj mu serię pytań w dowolnej kolejności, a następnie staraj się powstrzymać Blake'a przed biciem Ethana. Norman nie wierzy w to, że Ethan jest zabójcą i postanawia go oswobodzić.

Musisz wyjść ze swojego biura i przejść do pokoju przesłuchań. Tam powiedz strażnikowi, żeby zrobił sobie przerwę, po czym pomóż Ethanowi wstać. Musisz znaleźć pelerynę - znajduje się na krześle, przy korytarzu prowadzącym do pokoju przesłuchań, pod którą może on się ukryć oraz klucz do kajdanek.

Wyłącz kamerę i użyj mikrofonu, by wyrzucić strażnika - Aresztowanie (Under Arrest) | Opis przejścia Heavy Rain - Heavy Rain - poradnik do gry
Wyłącz kamerę i użyj mikrofonu, by wyrzucić strażnika

Przejdź do pokoju sąsiadującego z salą przesłuchań i wyłącz kamerę - ta czynność pozwoli ci na zdobycie trofeum Spryciarz (Wise Guy). Weź też pelerynę z krzesła. Teraz wejdź z powrotem do pokoju, w którym jest Ethan i jeszcze raz odpraw strażnika lub zrób to używając mikrofonu na biurku w pokoju z kamerą. Powie Ci on przy okazji, że kluczyki do kajdanek są na jego biurku. Biurko to znajduje się niemal naprzeciwko biurka Blake'a. Wróć z kluczykami do Ethana, odkuj go i dam mu pelerynę.

Jeżeli Ethan uciekł z posterunku policji to będzie mógł pojawiać się w kolejnych powiązanych z nim etapach. Uwolnienie Ethana nie będzie możliwe jeśli policja złapie go dwa razy, tzn. w etapach Zbieg i Na wolności lub jeśli Norman zginął przed rozpoczęciem etapu Na wolności. W takiej sytuacji Ethan pozostanie w areszcie do końca gry i nie pojawi się jako grywalna postać w późniejszych rozdziałach.

Oto konsekwencje pozostania w areszcie przez Ethana:

  1. Ewentualne Epilogi: [Nowe życie], [Nowy początek], [Jak łzy na deszczu], [Origami Blues], [Grób Ethana] są zablokowane;
  2. Jedyne dostępne dla Ethana epilogi to: [Niewinny] lub [Bezsilność];
  3. Od tego momentu urwie się też wątek Ethana - nie pojawi się szereg rozdziałów, kolejno: [Rekin], [Na wolności], [Szczur].