Heavy Rain - poradnik do gry

Heavy Rain - poradnik do gry

Heavy Rain - poradnik do gry

Poradnik do gry Heavy Rain zawiera opis całej kampanii fabularnej oraz wszystkich jej zakończeń (w sumie 17). W solucji szczególnie dużo miejsca poświęcono decyzjom, które mają istotny wpływ na przebieg opowiadanej historii - zostały one specjalnie oznaczone i dokładnie opisane. Ponadto w poradniku zawarto spis wszystkich trofeów (brązowych, srebrnych i złotych) wraz z instrukcjami dotyczącymi ich pozyskania. Oznacza to, że kompendium analizuje dokładnie każdy aspekt gry i pozwala na czerpanie z niej pełnej satysfakcji. Warto dodać, że całość została bogato zilustrowana i czytelnie napisana.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis przejścia gry, wraz ze wszystkimi jej elementami;
  • Lista wszystkich 17 zakończeń fabularnych i decyzji, które na nie wpływają;
  • Zestawienie wszystkich trofeów wraz z instrukcją ich zdobycia;
  • Porady dotyczące sekwencji QTE (Quick Time Events).

Marcin "Yuen" Konstantynowicz, Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o Heavy Rain - poradnik do gry

Autor : Marcin Yuen Konstantynowicz

Poradnik zawiera : strony: 89, ilustracje: 215 .

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Opis przejścia

Trofea

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Trofea

Popularne strony w Heavy Rain - poradnik do gry

25.02.2010 16:20
zanonimizowany462041
40
Konsul

Nie polecam czytać tu chodzi w tej grze chodzi oto żeby wszystko zrobić samodzielnie...

25.02.2010 16:38
odpowiedz
Sektorek
26
Centurion

Nie chce narzekać i szanuje trud włożony w prace ale po1 zakończeń jest 22 a nie 17 no i przydał by sie opis trofikow.....

25.02.2010 18:07
👍
odpowiedz
Gambit
141
le Diable Blanc

Poradnik ma sporo błędów w części "Stary magazyn". Chodzi o warunki pojaiwenia się tam lub nie poszczególnych postaci.

Przydała by sie tez informacja w poszczegółnych rozdziałach o możliwości zdobycia Trofeów - na przykład "U zabójcy", "Niedźwiedź", czy "Jaszczurka". Mówię oczywiście o Trofeach, które można "przegapić".

25.02.2010 19:27
odpowiedz
BFHDVBfd
95
KAPITAN

Coraz więcej błędów w poradnikach się wam zdarza :/. Radzę robić poradnik dłużej, a dokładniej :)

26.02.2010 10:46
odpowiedz
Sektorek
26
Centurion

Bardzo dobra uwaga Gambit jadac byle jaka droga w niedzwiedziu nie dostaniemy trofi...

26.02.2010 17:54
odpowiedz
Verminus
178
Senator

Sektorek --->
Epilogów jest 17 – na stronie heavyrain.wikia, na którą być może się powoływałeś były błędy, ktoś je już poprawił i epilogów jest 17. Dodam, że to nie my edytowaliśmy ten wpis, bo nam się nie chciało szukać zakończeń :P
Jednak masz racje – epilogi mają jeszcze warianty, Yuen to dzisiaj poprawił, dzięki za trop.

Gambit --->
Przyglądniemy się temu, Ethan został dzisiaj poprawiony.

Teraz ogólnie – oczywiście, że w naszych poradnikach zdarzają błędy, gdy je wyłapiemy lub Wy nam zwrócicie na nie uwagę staramy się je poprawiać. Przy dużych lub zawiłych grach łatwo coś przeoczyć lub przegapić, nie gonimy z publikacją, choć oczywiście zależy nam na czasie. Np. poradnik do Dragon Age powstawał miesiąc, Mass Effect 2 to ok 3 tygodnie. Z HR też było sporo zabawy, trochę pomogły sejwy Lorda, Dela i moje bo każdy z nas miał inne zakończenia :)

Co do trofeów, rozdzieliliśmy je na osobne poradniki, bo opóźnienia spowodowane przez dodanie pełnego opisu zdobycia trofeów/osiągnieć były zbyt duże, Z naszych statystyk wynika, że dużo ważniejsze są poradniki zawierające opis przejścia niż osiągnięcia/trofea.

11.03.2010 21:00
odpowiedz
ecxtasy
4
Junior

zdobylem 100% trofeow bez zadnych poradnikow.
Dobrze ze pozniej mozna wczytywac poszczegolne rozdzialy i szybciej zdobedziemy reszte trofeow

22.03.2010 20:48
odpowiedz
kolo10017
44
Konsul

zagrałbym sobie w tą grę aczkolwiek brak konsoli PS3 mi to uniemożliwia

23.03.2010 22:42
odpowiedz
Kucharek182
19
Chorąży

Wciskanie guzików za 200zł to nie dla mnie, grałem, grafika miażdży :)

24.03.2010 23:54
odpowiedz
StaraPika
49
Chorąży

Niema co ukrywac ze cena konsoli i gry jest wysoka jak na nasze polskie warunki,nie kazdy ma tate ktory zafunduje mu taki prezent

20.07.2010 22:11
odpowiedz
mrmisiasty
1
Junior

Może mi ktoś powiedzieć czemu Ethan w rozdziale Jaszczurka nie chce uciąć palca.
Cały czas latam analogiem w gore i w dół, żeby oddech mu się wyrównał i moge tak przez 3 minuty robić to i tak jak przyłożę siekierę albo coś innego to on tylko pomyśli o odłoży narzędzie. Nie wiem może coś źle robie.

20.07.2010 22:35
😱
odpowiedz
Xarexon
114
Generał

ta gra ma aż 17 zakończeń ?!!

18.06.2014 14:45
😊
odpowiedz
tomek29414
1
Junior

Chciałem powiedzieć, że w poradniku nie napisano, że Jayden może zginąć w rozdziale "Akwarium"

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Heavy Rain - screen - 2010-08-18 - 192308Heavy Rain - screen - 2010-08-18 - 192307Heavy Rain - screen - 2010-08-18 - 192306Heavy Rain - screen - 2010-08-18 - 192305Heavy Rain - screen - 2010-08-18 - 192304Heavy Rain - screen - 2010-08-18 - 192303Heavy Rain - screen - 2010-08-18 - 192302Heavy Rain - screen - 2010-08-18 - 192301Heavy Rain - screen - 2010-08-09 - 191742