Heavy Rain: Punkt wyjścia (Square One)
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Heavy Rain podajemy wymagania do odblokowania epilogu Punkt wyjścia (Square One). To jedno z bardziej negatywnych zakończeń Madison, które zakłada, iż Madison nie udało się odnaleźć starego magazynu.

Epilog ten zakłada, że Madison nie udaje się rozwiązać zagadki Zabójcy z origami. Kobieta popada w depresję i nasilają się jej halucynacje. Warunki uzyskania tego epilogu:
Ethan nie przespał się z Madison lub nie przebaczył jej w scenie Na wolności. Alternatywnie Ethan mógł wylądować na stałe w więzieniu lub zginąć w finałowym etapie Stary magazyn.
Madison nie udaje się w etapie [U zabójcy] włamać do komputera i w konsekwencji nie dociera na miejsce zbrodni.
Madison nie może zginąć w etapach [Doktor], [U zabójcy].
Komentarze czytelników
Chciałem powiedzieć, że w poradniku nie napisano, że Jayden może zginąć w rozdziale "Akwarium"
Może mi ktoś powiedzieć czemu Ethan w rozdziale Jaszczurka nie chce uciąć palca.
Cały czas latam analogiem w gore i w dół, żeby oddech mu się wyrównał i moge tak przez 3 minuty robić to i tak jak przyłożę siekierę albo coś innego to on tylko pomyśli o odłoży narzędzie. Nie wiem może coś źle robie.
Niema co ukrywac ze cena konsoli i gry jest wysoka jak na nasze polskie warunki,nie kazdy ma tate ktory zafunduje mu taki prezent
Wciskanie guzików za 200zł to nie dla mnie, grałem, grafika miażdży :)
zagrałbym sobie w tą grę aczkolwiek brak konsoli PS3 mi to uniemożliwia
zdobylem 100% trofeow bez zadnych poradnikow.
Dobrze ze pozniej mozna wczytywac poszczegolne rozdzialy i szybciej zdobedziemy reszte trofeow
Sektorek --->
Epilogów jest 17 – na stronie heavyrain.wikia, na którą być może się powoływałeś były błędy, ktoś je już poprawił i epilogów jest 17. Dodam, że to nie my edytowaliśmy ten wpis, bo nam się nie chciało szukać zakończeń :P
Jednak masz racje – epilogi mają jeszcze warianty, Yuen to dzisiaj poprawił, dzięki za trop.
Gambit --->
Przyglądniemy się temu, Ethan został dzisiaj poprawiony.
Teraz ogólnie – oczywiście, że w naszych poradnikach zdarzają błędy, gdy je wyłapiemy lub Wy nam zwrócicie na nie uwagę staramy się je poprawiać. Przy dużych lub zawiłych grach łatwo coś przeoczyć lub przegapić, nie gonimy z publikacją, choć oczywiście zależy nam na czasie. Np. poradnik do Dragon Age powstawał miesiąc, Mass Effect 2 to ok 3 tygodnie. Z HR też było sporo zabawy, trochę pomogły sejwy Lorda, Dela i moje bo każdy z nas miał inne zakończenia :)
Co do trofeów, rozdzieliliśmy je na osobne poradniki, bo opóźnienia spowodowane przez dodanie pełnego opisu zdobycia trofeów/osiągnieć były zbyt duże, Z naszych statystyk wynika, że dużo ważniejsze są poradniki zawierające opis przejścia niż osiągnięcia/trofea.
Poradnik ma sporo błędów w części "Stary magazyn". Chodzi o warunki pojaiwenia się tam lub nie poszczególnych postaci.
Przydała by sie tez informacja w poszczegółnych rozdziałach o możliwości zdobycia Trofeów - na przykład "U zabójcy", "Niedźwiedź", czy "Jaszczurka". Mówię oczywiście o Trofeach, które można "przegapić".
Nie chce narzekać i szanuje trud włożony w prace ale po1 zakończeń jest 22 a nie 17 no i przydał by sie opis trofikow.....
Nie polecam czytać tu chodzi w tej grze chodzi oto żeby wszystko zrobić samodzielnie...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
