Heavy Rain - poradnik do gry

Heavy Rain - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bliźniacy (Twins) | Opis przejścia Heavy Rain Heavy Rain poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Heavy Rain ma do zaoferowania opis przejścia sceny Bliźniacy (Twins). To bardzo nietypowy etap, albowiem rozgrywa się on w przeszłości i pozwala bliżej poznać tragiczne wydarzenie z dzieciństwa jednej z grywalnych postaci gry.

Scena retrospekcyjna. Poznajesz dzieciństwo mordercy, jego kochającego inaczej ojca i ciekawą okolicę. Zostaliście z bratem wygonieni z domu, więc coś musicie ze sobą zrobić. Brat wpada na genialny pomysł - pobiegajmy po budowie, przecież to wcale nie będzie niebezpieczne.

Krótka scena wprowadzająca sporo do fabuły... - Bliźniacy (Twins) | Opis przejścia Heavy Rain - Heavy Rain - poradnik do gry
Krótka scena wprowadzająca sporo do fabuły...

W praktyce całość sprowadza się do tego, że musisz biegać za nim i robić to, co on. Będą to standardowe QTE - a to musisz się przecisnąć między prętami, a to przeskoczyć dziurę, a to utrzymać równowagę na wąskiej belce (jest to nowy element rozgrywki - łatwo tu o popełnienie błędu z racji na brak zaznajomienia z nim). Postaraj się nie popełnić żadnego błędu, a otrzymasz trofeum Nie boję się (I'm not Scared!). W przypadku zawalenia jakiejś akcji najlepiej jest powrócić do tego rozdziału po ukończeniu gry i ustawić niższy poziom trudności.

W końcu brat zaproponuje zabawę w chowanego. Możesz trochę oszukiwać w liczeniu (nie ma co tracić czasu). Pobiegnij w lewo i idź za wołaniem o pomoc. Znajdziesz brata bliźniaka w rurze z wodą. Nie może wyjść bo zakleszczyła mu się noga, a ty nie masz siły go wyciągnąć. Jak on tam tak wpadł, jest zagadką, ale tego już się nie dowiesz. Z racji na fakt, iż jest to retrospekcja, nie możesz zmienić w żaden sposób biegu wydarzeń.