Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Starfield - poradnik do gry

Starfield - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Starfield: Piętro kierownicze - solucja, opis przejścia Starfield - poradnik, porady

Piętro kierownicze jest ostatnim questem linii fabularnej Ryujin Industries w Starfield. Z naszej solucji dowiecie się jak wpłynąć na wynik głosowań nad przejęciem Infinity LTD i neuroamplifikatorem, a także gdzie znaleźć własne biuro.

Ostatnia aktualizacja: 14 września 2023

Piętro kierownicze to nazwa questu kończącego linię fabularnę Ryujin Industries w grze Starfield. Opis przejścia z tej strony poradnika objaśnia czego dotyczą głosowania zarządu, a także jak wpływać na głosy członków zarządu, by uzyskać pożądane wyniki. Dodatkowo podpowiadamy jak odblokować własne biuro w wieżowcu Ryujin.

Rozpoczęcie finałowego questu Ryujin

1 - Starfield: Piętro kierownicze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Po ukończeniu questu Sabotaż spotkacie się z Masako i dowiecie o planowanych głosowaniach w sali konferencyjnej. Możecie wpłynąć na ich wynik rozmawiając z maksymalnie 6 innymi postaciami. Do przegłosowania każdego tematu potrzebna będzie większość i w razie równego wyniku Masako ma decydujący głos.
  2. Pierwsze głosowanie dotyczy zachowania technologii neuroamplifikatora. Masako zamierza zagłosować na tak. Drugie głosowanie dotyczy przejęcia Infinity LTD. Masako również planuje zagłosować na tak.
  3. Nie macie obowiązku lobbowania zgodnie z oczekiwaniami Masako. Możecie dążyć też do tego żeby większość zarządu oddała głos na nie w jednej lub obu kwestiach. Aktualne przewidywania co do wyników głosowań pojawiają się i są aktualizowane w lewym górnym rogu (przykład na obrazku).

Lobbowanie członków zarządu

Musicie spotkać się z 6 członkami zarządu - Starfield: Piętro kierownicze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry

Musicie spotkać się z 6 członkami zarządu. W rozmowach możecie wybierać odpowiednie opcje dialogowe, a także wspomagać się manipulacją (przykład opcji dialogowej na obrazku) lub perswazją. Najlepiej zapisywać grę przed każdą rozmową po to żeby w razie nieudanego wyniku ją powtórzyć. Członkowie zarządu to:

  1. Ularu Chen (tylko jeśli nadal żyje) - Jest przeciwna przejęciu Infinity, ale możecie użyć manipulacji. Jest za produkcją neuroampa i możecie ponownie pomóc sobie manipulacją.
  2. Alexis Pryce - Jest przeciwna przejęciu Infinity, ale możecie użyć perswazji. Jest przeciwna produkcji neuroampa, ale możecie przekonać ją manipulacją.
  3. Dalton Fiennes - Jest przeciwny produkcji neuroampa, ale możecie użyć manipulacji. Jest przeciwny przejęciu Infinity, ale możecie zmienić jego zdanie zwykłymi odpowiedziami.
  4. Veena Kalra - Popiera produkcję neuroampa i możecie zmienić jej zdanie perswazją. Ma neutralne zdanie w sprawie przejęcia Infinity i możecie łatwo na nią wpłynąć.
  5. Genevieve Monohan - Popiera przejęcie Infinity i możecie wpłynąć na jej opinię manipulacją. Popiera produkcję neuroampa i ponownie możecie użyć manipulacji do zmiany jej zdania.
  6. Linden Calderi - Jest on przeciwny przejęciu Infinity i możecie użyć na nim manipulacji. Popiera produkcję neuroampa i możecie zmienić jego zdanie manipulacją.

Wzięcie udziału w głosowaniu

2 - Starfield: Piętro kierownicze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Po tym jak porozmawiacie ze wszystkimi NPC-ami udajcie się do sali konferencyjnej i usiądźcie w wyznaczonym miejscu. Odbędą się 2 głosowania. Wybierajcie dowolne odpowiedzi, bo już wcześniej wpłynęliście na głosy członków zarządu.
  2. Jeśli Ularu Chen nadal żyje, to dojdzie do zdemaskowania jej po przedstawieniu dowodów. Ularu zostanie zwolniona z korporacji i możecie wybrać dowolną opcję dialogową.
  3. Porozmawiajcie z Masako po zakończonym spotkaniu - może być mniej lub bardziej zadowolna w zależności od wyników głosowań. Otrzymacie PD, 13400 kredytów i 3 cyfrychy.

Własne biuro w wieżowcu Ryujin

3 - Starfield: Piętro kierownicze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Jeśli Imogene Salzo nadal żyje (tzn. nie została zabita w queście Winowajcy), to możecie opcjonalnie spotkać się z nią na piętrze operacyjnym. Podziękuje Wam za pomoc w oczyszczeniu jej z zarzutów. Dowiecie się o otrzymaniu własnego biura.
  2. Z odwiedzeniem biura powiązana jest nowo odblokowana aktywność - ustawcie śledzenie jej w dzienniku, a łatwo dotrzecie na miejsce.
  3. W biurze znajdziecie przede wszystkim tablicę misji Ryujin - możecie z niej odbierać losowe zlecenia dla Ryujin Industries (np. zhakowanie komputera, podłożenie dowodów). Dodatkowo możecie znaleźć m.in. sejf wypełniony lootem, cyfrychy i przedmioty zużywalne czy wieszak z bronią.