Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Starfield - poradnik do gry

Starfield - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia Starfield - poradnik, porady

Prześwietlenie to misja frakcji Ryujin Industries. Z tej strony solucji do Starfield dowiecie się jak zinfiltrować wieżowiec Ryujin, jak skradać się i unikać wykrycia w wieżowcu oraz jak dotrzeć z programem Nyxa do komputera Ularu Chen.

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2023

Prześwietlenie to misja z gry Starfield, które może Wam sprawić kłopoty, bo zawiera dużą porcję skradania się. Opis przejścia z naszego poradnika objaśnia jak odebrać program od Nyxa, jak dotrzeć do wejścia na dachu wieżowca, jak pomyślnie skradać się w budynku Ryujin Industries, jak wgrać program Rover i jak odczytać wyniki śledztwa.

Odblokowanie questu Ryujin i spotkanie z Daltonem Fiennesem

1 - Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Tę misję wykonywaną dla frakcji Ryujin Industries odblokujecie po ukończeniu zadania Ściśle tajne - opisaliśmy je na poprzedniej stronie solucji.
  2. Dalton Fiennes to postać, z którą musicie spotkać się w wieżowcu Ryujin. Poznacie plan infiltracji wieżowca i dowiecie się o konieczności spotkania z Nyxem. Od Daltona otrzymacie specjalną broń do pacyfikowania celów bez zabijania ich - Novablast Disruptor. Warto już z wyprzedzeniem ustawić ją jako jedną z aktywnych broni.

Spotkanie się z Nyxem w Madame Sauvage's Place

W Neon łatwo można się zgubić, ale do lokalu oznaczonego neonem Madame Sauvages Place doprowadzi Was niebieski znacznik - Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry

W Neon łatwo można się zgubić, ale do lokalu oznaczonego neonem Madame Sauvage's Place doprowadzi Was niebieski znacznik. Wejdźcie do środka.

Nyx powinien siedzieć przy jednym ze stolików i możecie uzyskać jego pomoc na 3 główne sposoby:

  1. Zapłacenie Nyxowi - pełna suma to 2500 kredytów.
  2. Użycie perswazji - udana próba perswazji (6 punktów) może obniżyć wysokość zapłaty do zaledwie 1000 kredytów.
  3. Wyświadczenie przysługi Nyxowi - haker poprosi Was o włamanie się do dodatkowego komputera podczas infiltracji wieżowca.

Niezależnie od wybranego wariantu otrzymacie tabliczkę z programem Rover napisanym przez Nyxa.

Przedostanie się do wieżowca Ryujin

2 - Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Wyjdźcie z baru. Musicie teraz dotrzeć do górnego wejścia do wieżowca po to żeby rozpocząć jego infiltrację. Ponownie radzimy pomagać sobie wskazaniami skanera i niebieską ikoną celu misji.
  2. Udajcie się na górę. Dotrzycie do przycisku i wciśnięcie go sprowadzi wiszący kontener (powyższy obrazek). Wykonajcie 2 skoki - do kontenera i na odległą półkę. Dotrzecie po chwili do kratki wentylacyjnej i bohater zostanie przeniesiony do wnętrza wieżowca.

Infiltracja wieżowca

3 - Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Musicie zinfiltrować budynek swojej frakcji jako nieproszony gość. Oznacza to, że wykrycie bohatera oznacza próbę aresztowania lub atak ze strony strażników / robotów. Możecie wtedy użyć ogłuszającej broni od Daltona, użyć dowolnej broni do zabijania postaci lub uciec.
  2. Postarajcie się mieć co najmniej rangę 1 umiejętności Skradanie, która może wyświetlać na ekranie informację o stanie wykrycia (przykład na obrazku). Nie możecie doprowadzić żeby pasek zmienił się na całkowicie pomarańczowy.
  3. Możecie też zaopatrzyć się w kamuflaż, który czyni bohatera częściowo niewidzialnym będąc w bezruchu. Jego pozyskanie i używanie opisaliśmy na stronie Jak odblokować kamuflaż?.
4 - Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Radzimy mieć wyciągnięty skaner ręczny. Na ziemi mogą się wtedy pojawiać strzałki, które symbolizują optymalną trasę podróży przez wieżowiec.
  2. Nie śpieszcie się i czekajcie aż strażnicy i roboty zwrócą się w inne strony. Dopiero wtedy przekradajcie się za ich plecami. Nie atakujcie nikogo jeśli nadal jesteście w ukryciu. Całą część w wieżowcu można zaliczyć bez jakiejkolwiek walki.
5 - Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
6 - Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Przeprawa przez wieżowiec wiąże się z przejściem przez kilka szybów wentylacyjnych. Doskakujcie do nich lub pomagajcie sobie plecakiem odrzutowym.
  2. W dalszej części przeprawy musicie też skradać się nad przeciwnikami (obrazek 2) - przeskoczcie na okrągły balkonik i następnie podróżujcie wąską górną ścieżką.

Zainstalowanie programu Nyxa

Na terenie wieżowca musicie włamać się co najmniej do 1 komputera - Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry

Na terenie wieżowca musicie włamać się co najmniej do 1 komputera:

  1. Jeśli zapłaciliście Nyxowi za program, to obowiązkowe jest jedynie zhakowanie programu na komputerze Ularu Chen.
  2. Jeśli obiecaliście wyświadczyć przysługę Nyxowi, to musicie też zainstalować program na komputerze Camden Cho.

W obu przypadkach wybierzcie program Rover z ekranu komputera. Gra może też opcjonalnie pozwolić zhakować komputer, ale nie jest to wymagane do zaliczenia misji.

Wydostanie się z wieżowca

7 - Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Nie musicie na szczęście ponownie skradać się przez wszystkie sale z przeciwnikami. Po zhakowaniu komputera Ularu Chen znajdźcie interaktywny właz w suficie (powyższy obrazek) - przesuńcie go i dotrzyjcie tunelem wentylacyjnym do wyjścia z wieżowca.

Spotkanie z Nyxem w jego mieszkaniu

8 - Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Na dachu wieżowca są skrzynie z lootem i warto go pozbierać. Na dół możecie powrócić np. dzięki plecakom odrzutowym (aktywujcie je tuż przed zderzeniem z ziemią) czy po prostu zeskakując ostrożnie na niższe półki i docierając do windy towarowej.
  2. Niebieski znacznik doprowadzi Was do mieszkania Nyxa i odbierze od Was tabliczkę z programem Rover. Zaczekajcie na wyniki analizy. Dowiecie się, że prawdopodobnym kretem jest Imogen Salzo i otrzymacie zaszyfrowaną tabliczkę.

Rozmowa z Daltonem

9 - Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Możecie już powrócić do głównego wejścia do wieżowca Ryujin Industries i bez żadnego dodatkowego skradania się przenieść do biur kierownictwa.
  2. Przekażcie tabliczkę Daltonowi i zaczekajcie aż ją przeanalizuje. Dalton będzie chciał przesłuchać Imogene i stanie się to częścią kolejnego zadania Winowajcy. Za aktualną misję otrzymacie PD, 10000 kredytów i 2 cyfrychy.