Elex - poradnik do gry

Elex - poradnik do gry

Elex - poradnik do gry

Epicki przewodnik po nowym wspaniałym świecie. Kompletny, rozbudowany poradnik do Elex nie tylko wytłumaczy ci krok po kroku każde zadanie, ale również objaśni rozwój postaci, walkę, umiejętności, odkryje wszystkie sekrety gry i pomoże wybrać frakcję. Nie zapomnieliśmy o craftingu.

Nieoficjalny poradnik do gry Elex zawiera solucję i porady pomocne w jej ukończeniu oraz w zbadaniu oferowanego przez nią ogromnego świata. Niniejszy poradnik podzielony został na kilka dużych części.

FAQ

Sekcja pytań i odpowiedzi do Elex zawiera mnóstwo sekretów, porad i tipsów dotyczacych rozgrywki. Najczęściej zadawane pytania - jak szybko się wzbogacić, jak szybko awansować, jak przetrwać na początku gry i wiele innych.

  1. W jakiej kolejności zwiedzać świat? - czyli gdzie iść, aby nic Cię nie zjadło;
  2. Jak zdobyć lepszą broń na początku gry? - wybierz się na szczury z armatą;
  3. Która frakcję wybrać? - w kupie siła;
  4. Jakie umiejętności na start? - wygrywaj od początku.

Mapy do Elex

Atlas w naszym poradniku otwiera duży rozdział z wysokiej jakości mapą świata, na której zaznaczone zostały miasta, duże wioski i inne ważne lokacje. Mapę podzieliliśmy na kilka mniejszych sektorów, które mają swoję odrębne strony i pozwalają lepiej zapoznać się z wybranymi krainami w świecie gry. Odrębne strony otrzymały również najważniejsze lokacje i na tych stronach informujemy m.in. o tym przez kogo są zamieszkane, jakie usługi i ważne questy można w nich odblokować czy jaka frakcja ma w nich siedzibę. Drugim dużym rozdziałem atlasu świata jest ten z różnorakimi zestawieniami. Zamieściliśmy w nim m.in. informacje na temat miejsc odnajdywania trenerów umiejętności, handlarzy, legendarnych przedmiotów czy buteleczek elex gwarantujących natychmiastowy przyrost punktów doświadczenia.

  1. Mapa świata Elex - nie zgubisz się nawet przy zgaszonym świetle;
  2. Mapa Edan - sprzedawcy i trenerzy umiejętności w Edan;
  3. Mapa Abessy - sprzedawcy i trenerzy umiejętności w Abessa.

Jak grać w Elex?

Przewodnik posiada rozdziały z różnorakimi poradami dotyczącymi między innymi walki, eksploracji, zaliczania questów, rozmawiania z NPC-ami, craftingu, kradzieży czy hakowania.

  1. Porady na start - każdy kiedyś zaczynał;
  2. Oziębłość w Elex - czyli jak nie być wrednym gburem;
  3. Walka w Elex - za często umierasz? Zajrzyj tutaj.

Rozwój postaci

Kolejny duży rozdział poświęcony jest tematowi rozwoju postaci, podpowiadając jak rozwijać postać (sugerowane buildy) oraz sugerując jak najlepiej wydawać punkty rozwoju na atrybuty i umiejętności.

  1. Rozwój postaci - w co inwestować, co ulepszyć i w co pakować punkty, aby być koksem na Magalanie;
  2. Wybór frakcji - wybierz mądrze swoją frakcję;
  3. Sugerowane buildy - czyli nasze pomysły na to, jak rozwinąć postać, aby siać strach i zniszczenie.

Solucja

W dalszej części poradnika znajduje się rozbudowany opis przejścia gry Elex, który również podzielony został na szereg mniejszych rozdziałów. Solucję otwiera strona z mapą świata gry z zaznaczonymi miejscami rozpoczynania ważniejszych zadań. Na kolejnych stronach znalazły się z kolei szczegółowe omówienia questów podzielonych na kilka kategorii. W osobnych rozdziałach umieściliśmy opisy przejścia questów głównego wątku fabularnego, opisy przejścia questów towarzyszy, opisy przejścia questów frakcji oraz opisy przejścia zadań pobocznych. Te ostatnie podzielone zostały krainami w oparciu o lokacje, w których się je rozpoczyna.

  1. Zadania w Goliet - nowy w mieście? Sprawdź questy w Goliet;
  2. Dołącz do Kleryków - zadania dla Kleryków!

Frakcje

Następny duży rozdział w całości koncentruje się na trzech frakcjach świata gry. Mówi on w jaki sposób można dołączać do poszczególnych frakcji, co one sobą reprezentują oraz jakie są ich najważniejsze wady i zalety.

  1. Frakcje - Berserkowie, Banici i Klerycy - o co w tym wszystkim chodzi?
  2. Jaka frakcja? - czyli którą frakcję wybrać w Elex;
  3. Klerycy - opis frakcji kleryków.

Trofea i osiągnięcia

Ostatnim większym rozdziałem przewodnika jest ten dotyczący zdobywania trofeów. Zawiera on pełną listę trofeów oraz bardziej złożone opisy trudniejszych do odblokowania osiągnięć.

  1. Trofea w Elex - lista wszystkich osiągnięć z gry

Jacek "Stranger" Hałas & Radosław Wasik (www.gry-online.pl)

Informacje o Elex - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Radosław Wasik

Poradnik zawiera : strony: 161, ilustracje: 423 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 9.

Przewodnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 16 października 2017, odwiedź Przewodnik do gry

Opis przejścia gry

Ostatnia aktualizacja : 27 października 2017, odwiedź Opis przejścia gry

Popularne strony w Elex - poradnik do gry

Elex - screen - 2017-10-17 - 336647Elex - screen - 2017-10-17 - 337801Elex - screen - 2017-10-17 - 324753Elex - screen - 2017-10-17 - 324755Elex - screen - 2017-10-17 - 324762Elex - screen - 2017-10-17 - 332903Elex - screen - 2017-10-17 - 322207Elex - screen - 2017-10-17 - 322598Elex - screen - 2017-10-17 - 322599