FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks | Najlepsze mody | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Rozmach gry Wiedźmin 3 Dziki Gon niesie za sobą pewną wadę - produkcji nie udało się uniknąć sporej ilości błędów i niedoróbek. Choć rozgrywka wciąga na długie godziny, w pewnym momencie można odczuć wrażenie, że czegoś tu brakuje. Z pomocą przychodzi mod FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks.

Na wstępie warto wspomnieć, że modyfikacja została stworzona przez jednego z twórców gry - Andrzeja Kwiatkowskiego pracującego w CD Projekt RED na stanowisku starszego projektanta rozgrywki - FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks | Najlepsze mody | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Na wstępie warto wspomnieć, że modyfikacja została stworzona przez jednego z twórców gry - Andrzeja Kwiatkowskiego pracującego w CD Projekt RED na stanowisku starszego projektanta rozgrywki. Nie sposób wymienić wszystkich wprowadzonych zmian - autor poprawił balans i podniósł poziom immersji. Przykładowo - znak Quen został nieco osłabiony (nie czyni Geralta prawie nieśmiertelnym), ale z drugiej strony, obrażenia zadawane kuszą zostają zwiększone wraz z rozwojem postaci. Wracając do wspomnianej immersji - Geralt nie musi używać mikstury Kota, by doskonale widzieć w ciemności. W związku z tym, sama mikstura również została zmieniona i teraz zapewnia dodatkową szansę na krytyczne uderzenie.

Instalacja

Pobierz modyfikację portalu Nexus Mods.

Modyfikację należy zainstalować przy pomocy narzędzia Nexus Mod Manager.