Devil's Pit Mod | Najlepsze mody | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

W zestawieniu najlepszych modów do Wiedźmina 3 nie mogło zabraknąć fanowskiego dodatku wprowadzającego do gry nową lokację. Modyfikacja Devil's Pit Mod rozszerza Diabli Dół zamieszkiwany przez bandytów - domyślnie znajdziemy tam niedostępną jaskinię (można się do niej dostać jedynie przy pomocy kodów), ale niniejszy mod otwiera ją i zapełnia nowymi postaciami oraz przedmiotami.

Wygląd jaskini raczej nie zachwyca, ale nie to jest główną atrakcją moda - we wnętrzu znajdziemy mnóstwo nowego uzbrojenia - Devils Pit Mod | Najlepsze mody | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wygląd jaskini raczej nie zachwyca, ale nie to jest główną atrakcją moda - we wnętrzu znajdziemy mnóstwo nowego uzbrojenia. Nowe rodzaje bomb, pancerz Kruka (być może kojarzycie go z pierwszej części serii), nowe miecze, a nawet nieznane dotąd noże do rzucania. Z kolei wielbiciele dbania o zarost wiedźmina na pewno ucieszą się z przenośnego zestawu do golenia brody. Modyfikacja pozwala też na sprawdzenie swoich sił w gotowaniu - przy tutejszym garnku możemy upichcić specjalny omlet Geralta, a także upiec mięso czy chleb.

To jeszcze nie wszystko. W jaskini czekają na nas całkowicie nowe postacie - w tym sprzedawca (w jego asortymencie znajdują się wymienione wyżej przedmioty), a także towarzyszka gotowa do podróży z zabójcą potworów. Warto też wspomnieć o możliwości walki z samym sobą - tak, skojarzenia z dopplerem są jak najbardziej trafne. Wygrana z kopią Geralta jest nagradzana nowym, stalowym mieczem.

Instalacja

Pobierz modyfikację z portalu Nexus Mods.

Zawartość pobranego archiwum wypakuj do głównego folderu z zainstalowaną grą Wiedźmin 3 Dziki Gon.