Kontrakt: Najgroźniejszy potwór na Skellige (Contract: Skellige's Most Wanted) | Darmowe DLC Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Kontrakt: Najgroźniejszy potwór na Skellige (Contract: Skellige's Most Wanted)

Ogłoszenie na tablicy w Fyresdal - Kontrakt: Najgroźniejszy potwór na Skellige (Contract: Skelliges Most Wanted) | Darmowe DLC - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Ogłoszenie na tablicy w Fyresdal

Zadanie to rozpoczniesz po przeczytaniu ogłoszenia na tablicy we wsi Fyresdal (M14,6) na Skellige. Tuż obok odnajdziesz zleceniodawcę w grupie wieśniaków. Cena, jaką gotów jest zapłacić to ok. 340 koron. Niech nie zmyli cię cel zadania, o którym mówi handlarz, jakoby miały to być nekkery.

Krabopająk w jaskini - Kontrakt: Najgroźniejszy potwór na Skellige (Contract: Skelliges Most Wanted) | Darmowe DLC - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Krabopająk w jaskini

Udaj się na miejsce wypadku. Po przeszukaniu ciała i zbadaniu zwierzęcia zostanie zrzucony na ciebie głaz. Wejdź na wzgórze i podążaj za śladami stóp nekkera. Uważaj - gdy wejdziesz jaskini, do której prowadzą nie będzie odwrotu! W jaskini zmierzysz się najpierw z dwiema Endragami na 28 poziomie, a po nich z całym rojem Endrag Robotnic. Na koniec zmierzysz się z Krabopająkiem (Arachas) na tym samym poziomie.

Wilkołak - czy chcesz czy nie, z tym będziesz musiał się zmierzyć - Kontrakt: Najgroźniejszy potwór na Skellige (Contract: Skelliges Most Wanted) | Darmowe DLC - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wilkołak - czy chcesz czy nie, z tym będziesz musiał się zmierzyć

Idąc dalej w głąb jaskini aż dotrzesz do pracowni. Po krótkiej cutscenie wyjdź z jaskini przez drzwi i zabaw się z grupą nekkerów (poziom 12). Następnie udaj się na wskazane miejsce nieopodal - musisz tam przyjść w nocy lub po prostu medytuj w tym miejscu - cutscena uaktywni się w międzyczasie sama.

Spotkasz czwórkę potworów: dopplera, bożatko, wilkołaka oraz trolla lodowego. Możesz teraz dokonać wyboru - walcz ze wszystkimi od razu (poza bożątkiem), za co otrzymasz mniej doświadczenia i jedynie mutagen i skórę wilkołaka. Jeśli rozpoczniesz negocjacje przemawiające za honorowością Geralta (wymagane przynajmniej dwa dobre uczynki dla potworów w trakcie pozostałych zadań fabularnych głównych i pobocznych) zawalczysz jedynie z wilkołakiem i otrzymasz od bożątka świetne buty nekkera oraz niemal dwukrotną ilość doświadczenia. Wilkołak i pozostali będą na poziomie 28.