Kontrakt: Zaginieni górnicy (Contract: Missing Miners) | Darmowe DLC | Wiedźmin Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Kontrakt: Zaginieni górnicy (Contract: Missing Miners)

Zleceniodawca - Kontrakt: Zaginieni górnicy (Contract: Missing Miners) | Darmowe DLC | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zleceniodawca

Zadanie rozpoczniesz czytając ogłoszenie na tablicy w miejscowości Blandare, na Wyspach Skellige (M13,17). Gdy przeczytasz ogłoszenie udaj się do zleceniodawcy Giarra, który mieszka w najwyżej położonym budynku w wiosce. Najpierw przejdź do negocjacji - kwota, którą mężczyzna gotów jest zapłacić wynosi 300 koron.

Ślady w obozie górników - Kontrakt: Zaginieni górnicy (Contract: Missing Miners) | Darmowe DLC | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Ślady w obozie górników

Udaj się do obozu górników położonego niedaleko na północ od wioski. Znajdziesz tam ślady, które zaprowadzą cię do jaskini skalnego trolla. Przed walką użyj oleju na ogrowate. Zostaniesz przezeń zaatakowany, jednak wystarczy, że zabierzesz mu około 1/6 zdrowia, by przejść do negocjacji. Możesz puścić go wolno, za co w zamian otrzymasz 50 koron oraz dwie rudy srebra, a od zleceniodawcy kolejne 50 koron.

Troll skalny - Kontrakt: Zaginieni górnicy (Contract: Missing Miners) | Darmowe DLC | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Troll skalny

Po zabiciu trolla (walka nie powinna sprawić trudności, używając znaku Queen) możesz zebrać skórę trolla, mutagen trolla oraz miecz "Caroline", a także trofeum trolla jaskiniowego (5% dodatkowego doświadczenia od potworów). We wschodniej części jaskini znajdziesz także 3 typy bełtów do kuszy. Wróć do Giarra po nagrodę. Za zabójstwo trolla otrzymasz więcej doświadczenia niż w przypadku puszczenia go wolno.