Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry

Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia poradnik Castlevania: Lords of Shadow 2

Misja 7 - Pieces of a Mirror

Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, nie idź w stronę zamku (na wprost) tylko odwróć się do tyłu i skieruj w stronę mechanizmu - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry

Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, nie idź w stronę zamku (na wprost) tylko odwróć się do tyłu i skieruj w stronę mechanizmu. Zniszcz lód (Bombą Chaosu), który blokuje mechanizm, a następnie przeciągnij dźwignię. Przeniknij przez blokujące drogę kraty, a następnie idź tunelem po prawej stronie.

Stań na krawędzi i skocz na małą półkę skalną (miejsce z którego widać półkę widać na obrazku powyżej - czerwony okrąg to miejsce do którego masz wskoczyć) - za kratami znajduje się Ołtarz Ofiarny, w którym znajdziesz kolejny Gwóźdź Kleidos. Zignoruj dalszą część tunelu (brakuje ci umiejętności, by dostać się dalej) i zeskocz z półki na dół, a następnie skręć w tunel po prawej stronie.

Jedna z dwóch Skrzyń Bólu - druga znajduje się tuż obok. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Jedna z dwóch Skrzyń Bólu - druga znajduje się tuż obok.

W tunelu najpierw udaj się w prawo, gdzie znajdziesz dwie Skrzynie Bólu (z Klejnotem Pustki i Chaosu). Po zebraniu obu skarbów, idź do prawej części tunelu, gdzie znajdziesz znany ci już mechanizm wymagający Klucza Podziemi (byłeś tu podczas misji Bioquimek Corporation, ale nie dysponowałeś wtedy wymaganym kluczem - jeśli i teraz go nie masz, zapamiętaj to miejsce, by wrócić tu później). Po zebraniu tych przedmiotów, wróć do miejsca, w którym zacząłeś po walce z Raisą.

Droga na górę prowadzi do mechanizmu wymagającego Klucza Podziemi. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Droga na górę prowadzi do mechanizmu wymagającego Klucza Podziemi.

Wyjdź na zewnątrz i idź cały czas tak, by mieć góry po swojej prawej stronie (zignoruj zamek i zejście do niego po lewej stronie). Zeskocz na dół i wewnątrz małego pomieszczenia znajdziesz Skrzynię Bólu, a w niej Klejnot Życia. Po zebraniu skarbu, skieruj się w stronę budowli. Wskocz na drewnianą belkę, by zacząć się wspinać, a następnie udaj się na samą górę, by dotrzeć do mechanizmu wymagającego Klucza Podziemi - gdy go aktywujesz, czeka cię nagroda w postaci 2000 punktów doświadczenia. Zejdź na dół po drewnianych belkach i udaj się w prawo, w stronę znacznika.

Nieosiągalna dla ciebie wieża ze zwłokami żołnierza. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Nieosiągalna dla ciebie wieża ze zwłokami żołnierza.

Gdy zeskoczysz na drewnianą kładkę, za tobą ujrzysz samotną wieżę, a na niej zwłoki żołnierza - nie możesz się tam jednak jeszcze dostać. Kontynuuj wędrówkę, aż dojdziesz do wysokiej wieży, po której musisz się wdrapać - jedna z desek się zerwie, a ty spadniesz na dół i rozpocznie się walka.

Wracają starzy znajomi - ludzie. Prócz gromadki mięsa armatniego Bractwa Światła (Brotherhood Soldier), czeka cię starcie z bardziej przypakowaną wersją trepa - Heavy Brotherhood Warrior. Wojownicy ci chronieni są ciężkim pancerzem, dlatego by zadać im jakiekolwiek obrażenia musisz się go pozbyć (wykorzystaj moc Chaosu, która świetnie sobie z tym poradzi - po paru ciosach problem pancerza zniknie). Uważaj na jego atak szarży - nie wystarczy, że utrzymasz dystans, gdyż wróg szarżuje na bardzo duży dystans. By ochronić się przed tym atakiem, najlepszym wyjściem jest przeskoczenie szarżującego wroga. Gdy rozprawisz się z tą grupą przeciwników, pojawi się kolejna nowa twarz - Brotherhood Cleric.

Czterech na jednego?! - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Czterech na jednego?!

Duchowny Bractwa nie dysponuje być może jakimiś potężnymi atakami, lecz walka z nim jest niesamowicie uciążliwa. Gdy do niego dobiegniesz, możesz być pewny, że teleportuje się w inne miejsce areny. Dodatkowo, może przywołać kilku zwykłych żołnierzy Bractwa - jest to zarazem jego słaby punkt. Gdy przywoła sojuszników, rozpocznie rzucanie czaru wspomagającego (który zwiększa obrażenia jego sprzymierzeńców) - inkantacja trwa bardzo długo, a w tym czasie wróg jest podatny na ataki, co powinieneś wykorzystać (zignoruj na chwilę przywołanych żołnierzy). W przeciwieństwie do bardzo mobilnych bossów (Raisa, Carmilla) moc Pustki nie zamraża Duchownego.

By dostać się do skarbu, musisz skoczyć na oznaczony na czerwono fragment. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
By dostać się do skarbu, musisz skoczyć na oznaczony na czerwono fragment.

Gdy walka dobiegnie końca, skorzystaj z pobliskiego mechanizmu, by zawalić ogrodzenie na górze, jednocześnie otwierając przejście. Zamiast jednak udać się do budynku na wprost, skręć w lewo, aż dojdziesz do krawędzi - trochę poniżej twojej pozycji powinieneś dostrzec Skrzynię Bólu, do której możesz się dostać skacząc na wystający fragment z lewej strony i spowalniając upadek za pomocą mocy Mgły. Wewnątrz skrzyni znajdziesz Klejnot Chaosu.

Druga Skrzynia Bólu w tym miejscu - zejście na lewo prowadzi do pomieszczenia z mapą miasta. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Druga Skrzynia Bólu w tym miejscu - zejście na lewo prowadzi do pomieszczenia z mapą miasta.

Zeskocz na dół i zejdź schodami, by trafić na kolejną Skrzynię Bólu - wewnątrz znajdziesz Klejnot Pustki. Możesz teraz udać się niżej, by dojść do pomieszczenia z mapą świata (np. by iść do sklepu Chupacabry, znajdującym się w City of the Damned). Tak czy inaczej - wdrap się jeszcze raz po wieży, z której chwilę temu spadłeś, zeskocz na dół, trafiając na niedawną arenę walki i skieruj się w stronę znacznika, wspinając się po drewnianych belkach, aż trafisz do budynku przypominającego katedrę.

Sprytnie ukryte zwłoki żołnierza. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Sprytnie ukryte zwłoki żołnierza.

Gdy będziesz w środku, wbiegnij do następnego pomieszczenia, a w nim aktywuj mechanizm (rzeźbę) sterujący drzwiami. Za drzwiami czeka cię scena, po której dowiesz o celu swojej obecnej misji - masz odnaleźć lustro dla Trevora. Gdy scena dobiegnie końca (znacznik będzie po prawej stronie mapy), odwróć się do tyłu i idź przed siebie - w małej wnęce znajdziesz zwłoki żołnierza z Pamiętnikiem. Teraz nie pozostaje ci nic innego, jak udać się w kierunku wspomnianego znacznika na mapie.

Gdy wybiegniesz z kamiennego kanionu, odwróć się w lewą stronę (w przeciwnym kierunku, niż wskazuje mapa) - na wprost dostrzeżesz Skrzynię Bólu, jednak ponownie nie dasz w tym momencie rady się tam dostać.

Zignoruj skrzynię w tym momencie i udaj się w kierunku znacznika - zbierz Pamiętnik z leżących po drodze zwłok żołnierza i wbiegnij na most, by rozpocząć walkę - kolejne starcie z Heavy Brotherhood Warriorem i grupką zwykłych żołnierzy. Po walce przebiegnij mostem na drugą stronę, wejdź do pomieszczenia i aktywuj mechanizm na prawej ścianie, by otworzyć drzwi.

W oddali kolejna nieosiągalna w tym momencie Skrzynia Bólu. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
W oddali kolejna nieosiągalna w tym momencie Skrzynia Bólu.

Po przejściu do kolejnego pomieszczenia, stań przy barierce po prawej stronie - w oddali dostrzec możesz Skrzynię Bólu. Zbiegnij teraz na dół, by aktywować scenę, po której czeka cię podobny etap skradankowy, jak z Carmillą.

Jest to prawdopodobnie najbardziej upierdliwy moment w grze - podobnie jak w przypadku etapu z Carmillą, musisz przedostać się w określone miejsce (zaznaczone na mapie wielkim X) niezauważony. Różnica polega na tym, że gdy Agreus cię zobaczy, szybko do ciebie dobiegnie, co spowoduje powrót do początku etapu. Oznacza to, że nie możesz się dać zauważyć ani razu, jesli chcesz przejść ten etap - punkt kontrolny znajduje się dopiero w miejscu, gdy nie musisz się już skradać.

Od autora : tym miejscu pojawi się film przedstawiający sposób ominięcia Agreusa (gdyż opisanie tego mija się z celem, ponieważ wróg startuje w różnych miejscach i porusza się w różny sposób, zależnie od twoich ruchów).

Niemniej jednak oto kilka rad, które ułatwią ci zadanie :

  • Nie chodź po liściach - jedno nadepnięcie może nie skończyć się tragicznie, ale gdy przebiegniesz się przez dłuższy odcinek, to możesz być pewny, że za kilka sekund z bliska zapoznasz się z Agreusem.
  • Rzucaj Sztyletami Cienia w specjalne dzwony na ścianach - przyciągnie to na kilka sekund uwagę twojego tropiciela.
  • Możesz poruszać się po liściach, pod warunkiem, że robisz to pod postacią mgły - tak, moc Mgły pozwala ci poruszać się po liściach bezszelestnie. Dodatkowo, będąc pod postacią mgły jesteś niewidoczny dla Agreusa, co pozwoli ci bezpiecznie się koło niego przekraść, jeśli zapędzi cię w róg.
  • Nie trać czasu na zbieranie znajdziek w tym miejscu - zwłoki żołnierza i Skrzynia Bólu znajdują się po za twoim zasięgiem, gdyż nie masz wymaganej do zebrania ich umiejętności.
Mniam, mniam! - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Mniam, mniam!

Gdy dotrzesz do wskazanego miejsca, uruchom mechanizm i dostań się przez otwarte drzwi do windy prowadzącej na górę. Wyjście na wprost prowadzi do walki z bossem, na lewo do Magicznego Źródła, a na prawo do statuetki z sercem, którym zregenerować możesz zdrowie. Zregeneruj moc i zdrowie i udaj się środkowym przejściem - kamera przeniesie sie na ptaka na wprost ciebie, trzymającego fragment lustra. Użyj na nim Bomby Chaosu, by go upiec i zdobyć osiągnięcie Classic Flavor. Zbierz fragment, co spowoduje rozpoczęcie walki z bossem.

Boss - Agreus

Boss wygląda kozacko, ale nie należy do najmocniejszych. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Boss wygląda kozacko, ale nie należy do najmocniejszych.

Agreus to prawdopodobnie jeden z najłatwiejszych bossów występujących w grze - nie dysponuje on żadnym specjalnym atakiem, ani nie walczy na odległość. Jego repertuar ciosów ogranicza się do ataków wręcz - niestety, sporej części z nich nie da się zablokować (czerwony rozbłysk sygnalizuje taki atak), dlatego w czasie tej walki bardziej przyda ci się unik niż parowanie ciosów.

Agreus co jakiś czas zmieni swoją broń na parę jednoręcznych ostrzy, jednak nie utrudnia to za bardzo walki. Po kilku ciosach powróci do swojej pierwotnej broni. Jeśli będziesz unikał jego nieblokowalnych ataków, jednocześnie cały czas go atakując, to walka nie powinna potrwać długo. Gdy jego zdrowie spadnie do zera, uruchomi się sekwencja QTE, po której walka dobiegnie końca, a ty otrzymasz osiągnięcie Natural selection.

Kolejne zwłoki żołnierza zawierające pamiętnik. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Kolejne zwłoki żołnierza zawierające pamiętnik.

Po walce idź w kierunku znacznika, lecz zanim wyjdziesz na górę, idź do jeziorka po lewej stronie - znajdziesz tam zwłoki żołnierza z Pamiętnikiem. Zbierz go i wróć na górę, a później w stronę znacznika. Na moście, na którym walczyłeś z żołnierzami Bractwa czeka cię starcie z grupką Harpii - jednak nie jest to coś, z czym nie dałbyś sobie rady. Pokonaj je i wróć do Trevora, udając się do znacznika na mapie.

Minigra pozwalająca nabić trochę punktów doświadczenia. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Minigra pozwalająca nabić trochę punktów doświadczenia.

Po tym jak dasz Trevorowi część Lustra, idź do nowo otwartego pomieszczenia, wskazanego przez znacznik na mapie. Po użyciu dźwigni czeka cię pewnego rodzaju minigra - musisz, za pomocą Sztyletów Cienia, niszczyć figury wyłaniające się z losowych "bramek". Jeśli zrobisz to wystarczająco szybko, w nagrodę dostaniesz punkty doświadczenia. Jeśli chcesz posiedź tu chwilę i wykonaj minigierkę kilka razy - każdorazowo dostaniesz kilkaset punktów doświadczenia (chociaż pierwsze 2 razy nagrodzone są dużo hojniej - następne dają po ok. 150 punktów).

Zabawa z mechanizmem - po prawej stronie widać Skrzynię Bólu. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Zabawa z mechanizmem - po prawej stronie widać Skrzynię Bólu.

Gdy już znudzi ci się zabawa, wyjdź na zewnątrz przez nowe przejście, gdzie czeka cię walka z kilkoma żołnierzami Bractwa Światła. Po walce podejdź do mechanizmu (przypominającego owalną kolumnę. Po krótkiej sekwencji QTE otworzy się przejście na górę. Zamiast jednak iść w stronę znacznika, zeskocz na dół, po drugiej stronie - znajdziesz tam Skrzynię Bólu z Klejnotem Życia.

Klimatyczna winda, która zaprowadzi cię w pobliże sklepu Chupacabry. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Klimatyczna winda, która zaprowadzi cię w pobliże sklepu Chupacabry.

Po tym jak ją zbierzesz, udaj się do małego pomieszczenia w pobliżu - okazuje się, że jest to pewnego rodzaju winda, która zabierze cię w pobliże sklepu Chupacabry (City of the Damned). Udaj się do sklepu i wykup wszystkie Klucze Podziemi, Jaja Dodo i, jeśli starczy ci środków, któryś z Klejnotów. Wróć windą na górę, uruchom "kolumnowy" mechanizm (wcześniej rozprawiając się z grupą wrogów) i udaj się tunelem w stronę znacznika.

Na prawo od wejścia znajduje się Skrzynia Bólu. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Na prawo od wejścia znajduje się Skrzynia Bólu.

Poczekaj chwilę, aż drzwi się otworzą, a po wejściu do pomieszczenia skręć schodami w prawo - znajdziesz tam Skrzynię Bólu z Klejnotem Chaosu. Zeskocz na dół i rozpraw się ze wszystkimi przeciwnikami. Po walce odwróć się w kierunku, z którego przybyłeś - przy ścianie po prawej stronie znajdziesz zwłoki żołnierza z Pamiętnikiem przy nich.

Dwie Skrzynie Bólu - do dalszej nie masz jednak w tym momencie dostepu. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Dwie Skrzynie Bólu - do dalszej nie masz jednak w tym momencie dostepu.

Po zebraniu go, wdrap się po ścianie - masz do wyboru "dwie drogi", środkowym i lewym tunelem (do prawego nie jesteś w stanie się teraz dostać - jest w nim Skrzynia Bólu). Wejdź lewym tunelem, zbierz Skrzynię Bólu (Klejnot Pustki) na jego końcu - z miejsca, w którym ją zebrałeś powinieneś dostrzec kolejną skrzynię, znajdującą się niedaleko, przy ścianie z lewej strony. Nie dasz rady jej jednak zebrać, więc zeskocz po prostu na dół.

Magiczne Źródło ukryte za mechanizmem. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Magiczne Źródło ukryte za mechanizmem.

Przy lewej ścianie (gdy patrzysz na scenę) znajdziesz taki sam "kolumnowy" mechanizm, który widziałeś wcześniej - skorzystaj z niego, a otworzy się ściana, ujawniająca Magiczne Źródło. Na prawo od schodów prowadzących na scenę znajduje się dźwignia, lecz nie działa ona w tym momencie, gdyż nie ma prądu. Bezpośrednio nad dźwignią powinieneś dostrzec chmarę nietoperzy, oznaczającą punkt, którego możesz się złapać. Udaj się tam, by dostać sie na jeden z balkonów - rozejrzyj się po nim, gdyż w pobliżu znajdują się zwłoki żołnierza z Pamiętnikiem.

Znajdująca się na lewo od schodów na scenę kratka, za którą jest generator prądu. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Znajdująca się na lewo od schodów na scenę kratka, za którą jest generator prądu.

Zbierz pamiętnik i skieruj się w głąb balkonu. Zeskocz na dół, gdzie znajdziesz Skrzynię Bólu (Klejnot Pustki), a także Portal Cienia. Zbierz klejnot, zamień się w szczura i przejdź przez kratkę, by wrócić do pomieszczenia ze sceną. Na lewo od schodów prowadzących na scenę znajdziesz kolejną kratkę, przez którą musisz przejść. Trafisz do pomieszczenia z Portalem Cienia, Magicznym Źródłem i generatorem, który musisz uruchomić za pomocą Bomby Chaosu.

Pozdro dla kumatych ;) - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Pozdro dla kumatych ;)

Zmień postać, uruchom generator a następnie wróć do postaci szczura i wyjdź na zewnątrz (małą drużką na prawo od generatora). Czeka cię przechadzka przez kilka prostych do ominięcia pułapek - zatrzymaj się przed każdym wiertłem-tłokiem i chwilę go poobserwuj, by zrozumieć schemat, z jakim się porusza. Gdy się przez nie przedostaniesz, przegryź linę po lewej stronie, by unieruchomić blokujące dalszą drogę koło (ciekawostka od autora: ktoś kojarzy co oznacza napis na worku, który na ciebie spadł? :)) - następnie kontynuuj tunelem, aż przez kratkę wrócisz do budynku teatru.

Wróć teraz do miejsca, w którym znalazłeś pierwszy Portal Cienia (dostałeś się tam przez jeden z balkonów), by odzyskać swoją postać, a następnie wróć po ścianie (prowadzącej na owy balkon) koło sceny. Przeciągnij działającą już dźwignię, by aktywować scenę. Po niej podejdź do "komputera" który wyłonił się przed sceną i aktywuj go.

Zabawa w teatr to bardzo fajny moment rozgrywki. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Zabawa w teatr to bardzo fajny moment rozgrywki.

Czeka cię teraz zabawa w teatrzyk kukiełkowy. Akt podzielony jest na kilka części, a w każdej z nich będziesz musiał umieścić na scenie konkretne postaci lub elementy dekoracji. Wsłuchaj się w narrację (którą możesz powtarzać ile razy chcesz). Oto plan przedstawienia (po każdym umieszczeniu elementów na scenę musisz zaakceptować swój wybór) :

  • I część - umieść: Toy Maker i Workshop
  • II część - umieść: Walter Bernhard
  • III część - umieść: Castle
  • IV część - umieść: Demon
  • V część - umieść: Theater

Po tym przedstawienie dobiegnie końca, a na scenie znajdziesz małego chłopca, trzymającego serce Toy Makera. Podejdź do niego i weź serce, by aktywować scenę, po której czeka cię walka z bossem.

Boss - Toy Maker

Pierwszy z przywołańców Toy Makera. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Pierwszy z przywołańców Toy Makera.

Ten boss jest inny od reszty, gdyż więcej czasu spędzisz walcząc z przywołanymi przez niego pomagierami, niż z nim samym. Walkę zaczynasz od starcia z rycerzem wyposażonym w tarczę (która jest tylko dla ozdoby, gdyż przeciwnik w ogóle z niej nie korzysta) i długą kopię. Walka z nim nie jest trudna, ale większość jego ataków jest niemożliwa do zablokowania - musisz więc odskoczyć w bok lub do tyłu, zależne od rodzaju ataku. Gdy zdrowie rycerza spadnie do zera, pojawi się właściwy boss.

Toy Maker jest łatwy, jeśli zastosujesz się do bardzo prostego schematu walki - podbiegnij do niego, zaatakuj kilka razy (pamiętaj, by atakować w głowę - inne miejsca są niemożliwe do zranienia) i odskocz do tyłu (Hit & Run), gdyż wróg bardzo często korzysta z chwytu (tylko jeśli jesteś blisko niego), którego nie da się zablokować, a który zadaje dość spore obrażenia, nim zdążysz się z niego oswobodzić. Oprócz chwytu, Toy Maker atakuje jeszcze za pomocą swoich długich rąk - te ataki bardzo prosto jest sparować, ale w dalszym ciągu istnieje ryzyko, iż wróg zamiast nich użyje swojego chwytu, dlatego powinieneś walczyć z doskoku, zamiast w pełni angażować się w walkę. Oprócz dwóch wspomnianych wyżej ataków, wróg od czasu do czasu uderzy rękoma o ziemie, tworząc fale uderzeniowe, które musisz przeskoczyć.

A tutaj drugi. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
A tutaj drugi.

Gdy jego zdrowie spadnie do poziomu 2/3, boss przywoła kolejnego pomagiera, tym razem smoka. Jego możliwe ataki to :

  • Rzut ostrzami - musisz je przeskoczyć, gdyż ostrza poruszają się w poziomie.
  • Obrotowy atak za pomocą ogona - nie dasz rady zablokować tego ataku, więc po prostu się od niego oddal.
  • Podmuch ognia - tego też nie jesteś w stanie zablokować. Atak poprzedzony jest dźwiękiem przypominającym gwizdek, a także falą iskier wydobywającą się z pyska smoka - daje ci to wystarczająco czasu na oddalenie się.

Prócz tego smok korzysta jeszcze z "normalnych" ataków ogonem, które łatwo jest sparować. Gdy jego zdrowie spadnie do zera, musisz wykończyć go Bombą Chaosu, a wtedy powróci Toy Maker.

A tu Toy Maker we własnej osobie. - Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
A tu Toy Maker we własnej osobie.

Zdobył on jeden dodatkowy atak, pozwalający podpalać mu wybrane miejsce areny - gdy znajdziesz się w okręgu ognia, dobrze wymierz skok (by nie wpaść na ogień) i po prostu z niego wyskocz. Gdy zdrowie bossa spadnie do 1/2 (czyli jak opróżnisz jeden z jego pasków zdrowia), przeciwnik ulegnie "przeobrażeniu" - stanie po prostu na rękach, które teraz są nogami.

Walka w tym momencie jest banalna - wystarczy, że trafisz go za pomocą mocy Pustki (Void Projections). Sprawi to, iż boss padnie na ziemię, co ogłuszy go na kilka sekund, pozwalając ci bezkarnie go atakować. Gdy się podniesie powtórz cały proces - po kilku razach walka dobiegnie końca. Otrzymasz osiągnięcie Once upon a time, Toy Maker zostanie odmieniony, a ty otrzymasz fragment Lustra Przeznaczenia.

Musisz teraz wrócić do miejsca, w którym czeka na ciebie Trevor (kieruj się znacznikiem na mapie) - nie w tym momencie nic, co mógłbyś znaleźć lub podnieś, więc kieruj się po prostu do niego. Po drodze czeka cię walka z większa tym razem grupą żołnierzy z Bractwa Światłą - wśród których jest dwóch Duchownych. Rozpraw się z nimi i dołącz do Trevora. Czeka cię teraz seria kilku scen.