Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry

Bernhard's Wing | Znajdźki - drugie podejście | Castlevania Lords of Shadow 2 poradnik Castlevania: Lords of Shadow 2

Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019

Bernhard's Wing

#21 Pamiętnik

Tuż po wyjściu z pomieszczenia z mapą, po lewej stronie, czekają na ciebie zwłoki żołnierza z Pamiętnikiem.

#27 Klejnot Pustki

Gdy dojdziesz do przepaści, użyj Bomby Chaosu na łańcuchu po prawej stronie, by ściągnąć na dół kładkę. Wskocz na kładkę i przeskocz na prawą stronę, by ze Skrzyni Bólu zebrać Klejnot Pustki.

#26 Klejnot Życia

Wodospad, który musisz zamrozić, by dostać się do jednej ze Skrzyń Bólu. - Bernhards Wing | Znajdźki - drugie podejście | Castlevania Lords of Shadow 2 - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Wodospad, który musisz zamrozić, by dostać się do jednej ze Skrzyń Bólu.

Z miejsca, w którym zebrałeś ostatnią skrzynię, odwróć kamerę w prawo - zobaczysz tam wodospad. Zamroź go i szybko wskocz na kolumnę po lewej stronie i wspinaj się w prawą stronę, w kierunku wodospadu. Wdrap się po zamarzniętej wodzie na górę, by dojść do Skrzyni Bólu z Klejnotem Życia.

Zeskocz na dół i idź do tunelu wychodzącego na wprost od pomieszczenia z mapą, aż dojdziesz do miejsca ze statuetką z sercem. Wyjdź schodami na lewo od statuetki i wdrap się po ścianie na samą górę. Trafisz na otwarty teren - nie ma tu nic do znalezienia, wiec po prostu biegnij przed siebie, do następnego pomieszczenia, a w nim aktywuj dźwignię, by przejść dalej.

#26 Klejnot Chaosu

Na lewo od schodów widać kraty, a za nimi Skrzynię Bólu. - Bernhards Wing | Znajdźki - drugie podejście | Castlevania Lords of Shadow 2 - Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Na lewo od schodów widać kraty, a za nimi Skrzynię Bólu.

Wyjdziesz do znanego ci pomieszczenia z żyrandolami. Zeskocz na dół i odwróć się do tyłu - za kratami (na lewo od schodów) znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Chaosu.

#28 Klejnot Pustki

Wróć przez kraty i zamróź wodospad po twojej prawej stronie, a następnie wdrap się po nim na samą górę, gdzie znajdziesz kolejną Skrzynię Bólu z Klejnotem Pustki.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium