Misja 2 - The Three Gorgons | Kampania - opis przejścia
Aktualizacja:
Misja 2 - The Three Gorgons

Tuż po rozpoczęciu zlokalizuj zwłoki żołnierza, leżące przy lewej ścianie - przy nich znajdziesz Pamiętnik. Zbierz go i udaj się do okrągłego pomieszczenia i aktywuj mechanizm po lewej stronie. Po tym, jak winda zjedzie na dół, wyjdź na zewnątrz by aktywować scenę. Po tym jak dobiegnie końca, zbierz Klejnot Pustki ze Skrzyni Bólu, która znajduje się na wprost od twojej aktualnej pozycji. Po zebraniu znajdźki, biegnij w kierunku znacznika na mapie, by rozpocząć krótką scenę i walkę z nowym wrogiem.

Dungeon Jailer to silny, ciężko opancerzony przeciwnik. Jako iż nie dysponujesz jeszcze mocą Chaosu, która pozwala niszczyć wrogi pancerz, najskuteczniejszą metodą jest poczekanie do momentu, aż potwór zaatakuje szarżą. Odskocz wtedy na bok, a przeciwnik wbije się w ścianę, odsłaniając swoje plecy, możesz swobodnie atakować. Stwór będzie ogłuszony przez kilka sekund, więc możliwe, że cały proces będziesz musiał powtórzyć więcej jak raz. Rozpraw się najpierw z jego małymi pomagierami, gdyż przeszkadzają one w walce i dodatkowo Jailer może je w ciebie "wystrzelić". Po pokonaniu wroga wypadnie z niego Klucz Podziemi (Dungeon Key) - jest to jeden z dwóch sposobów na zdobycie tego przedmiotu (drugim jest kupienie go w sklepie, do którego dostęp uzyskasz później). Klucz Podziemi jest wymagany w kilku miejscach (będzie tam do pokonania Jailer), a także potrzebny jest do uzyskania kilku przedmiotów (na ogół sporej ilości doświadczenia) - trafiłeś na taki punkt, w postaci dziurki od klucza, w poprzedniej misji.

Użyj klucza do aktywacji wskazanego mechanizmu, a następnie otwórz za jego pomocą drzwi. Nie przechodź jeszcze przez nie, tylko podejdź do zamkniętej bramy na lewo od nich (po przeciwnej stronie do przejścia, z którego przyszedłeś) i aktywuj mechanizm ofiarując swoją krew. Po chwili brama się otworzy - tuż za nią, przy ścianie po prawej stronie leży żołnierz, a przy nim kolejny Pamiętnik. Wróć teraz do pomieszczenia i otwórz drzwi na prawo od tych, za którymi znalazłeś żołnierza (te które zostały otwarte za pomocą mechanizmu wykorzystującego Klucz Podziemi).

Od autora: ten akapit (i miejsce, do którego prowadzi) jest opcjonalne, gdyż nie możesz tam zbyt wiele zrobić - niemniej jednak warto się tam udać, by zapamiętać te miejsca, ponieważ później tam wrócisz. Podążaj w lewo, w stronę znacznika - po chwili trafisz na ołtarz do aktywacji Medalionu Białego Wilka. Przyzwij go, a następnie wdrap się po ścianie do miejsca, w którym się znajduje (na lewo od miejsca, w którym aktywowałeś medalion). Możesz się także wdrapać na górę, gdzie znajduje się znajdźka, ale wymaga Klucza Podziemi do aktywacji, którego ty obecnie nie posiadasz. Niemniej jednak zapamiętaj to miejsce, bo później tu wrócisz i dostań się do miejsca, w którym czeka na ciebie wilk. Zostaniesz przeniesiony do miejsca, w którym w tym momencie niewiele możesz zrobić, dlatego ponownie przyzwij wilka i wróć do zamku.

Udaj się na prawo od bramy, którą wyszedłeś (z pomieszczenia, w którym znajduje się mechanizm otwierający drzwi) wskocz na skałę, a następnie wejdź na krótką kamienną kładkę, która zwrócona jest w kierunku wiszącego łańcucha. Wskocz na wspomniany łańcuch i wspinaj się do góry - wspinając się na niego ściągasz go w dół, z czasem z coraz większą szybkością, co w pewnym momencie nie pozwoli ci piąć sie do góry. By wyhamować łańcuch zeskocz co jakiś czas na uchwyt po lewej stronie i wróć na niego, gdy się zatrzyma, by wspiąć się wyżej. Gdy znajdziesz się na samej górze, zeskocz na lewo i dostań się na kolejny, lecz tym razem nie zeskakuj na prawą stronę, by go wyhamować - poczekaj aż opadnie (a ty razem z nim) na tyle nisko, byś mógł zeskoczyć na uchwyt po lewej stronie. Kontynuuj wędrówkę aż dotrzesz do 3 wiszących koło siebie łańcuchów.

By dostać się na górę przeskakuj pomiędzy nimi (poruszając się pod skos), aż dotrzesz na tyle wysoko, by móc zeskoczyć na grunt po lewej stronie. Teraz czeka cię przeskakiwanie po kominach, by dostać się na drugą stronę. Pamiętaj, by nie skakać na nie w momencie, gdy wydobywa się z nich lawa (zbliżający się wybuch sygnalizowany jest parowaniem z komina) i pamiętaj, że niektóre z kładek po których się teraz poruszasz zawalą się po kilku sekundach od chwili jak na nie staniesz. Dostań się na drugą stronę, by aktywować punkt kontrolny i kolejną scenę.

Stań nad krawędzią i zwróć kamerę w lewą stronę - znajdziesz tam Skrzynię Bólu z Klejnotem Życia. Zeskocz na dół gdzie czeka cię krótka walka, a następnie wdrap się po ścianie po drugiej stronie dziury. Zbierz Pamiętnik z poległego żołnierza i zbliż się do podświetlonego na żółto mechanizmu. Możesz za jego pomocą utworzyć most łączący dwa różne punkty - by to zrobić, musisz dociągnąć kładkę generowaną przez mechanizm do miejsca, do którego chcesz się dostać, tak by choć jeden z segmentów dotykał krawędzi. W pierwszej kolejności udaj się na kładkę znajdującą się na wprost ciebie.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Kampania - opis przejścia
- Prolog - Castle Siege | Kampania - opis przejścia
- Misja 1 - Bioquimek Corporation | Kampania - opis przejścia
- Misja 2 - The Three Gorgons | Kampania - opis przejścia
- Misja 3 - The Antidote | Kampania - opis przejścia
- Misja 4 - Next Stop - Castlevania | Kampania - opis przejścia
- Misja 5 - The Blood Curse | Kampania - opis przejścia
- Misja 6 - The Antidote II | Kampania - opis przejścia
- Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia
- Misja 8 - The Hooded Man | Kampania - opis przejścia
- Misja 9 - The Second Acolyte | Kampania - opis przejścia
- Misja 10 - The Mirror of Fate | Kampania - opis przejścia
- Misja 11 - Revelations | Kampania - opis przejścia
- Kampania - opis przejścia
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
Gra jest bardzo dobra, aczkolwiek trochę gorsza od części pierwszej. W sumie nawet można się na chwilę zaciąć więc poradnik jak najbardziej wskazany.
Kuba aka Zbyszek Chorąży
Jeśli ktoś się zastanawia, dlaczego opis sterowania dla PC jest taki krótki / biedny, już tłumaczę - nie miałem i w tym momencie jeszcze dalej nie mam dostępu do pełnej wersji na PC (poradnik robiłem z X360), a to co tam opisałem jest z dema i tylko tyle klawiszy znalazłem w konfiguracji. Gdy dostanę w łapy pełniaka na PC, albo skombinuje w jakiś inny sposób klawiszologię, to uzupełnię te rozdział.
IzI008 Legionista
W misji 7 podczas wystawiania teatru z Toy Makerem brakuje jednej rzeczy a mianowicie aby zakończyć przedstawienie musimy umieścić teatr a tak że chłopca na scenie bo inaczej nie idzie zakończyć tej sekwencji ( tak przynajmniej było u mnie ).
Kuba aka Zbyszek Chorąży
IzI008 -> Fakt, sam pamiętam że musiałem w ostatnim etapie umieścić chłopca i teatr, nie mam pojęcia czego tego nie napisałem... Poprawimy to jak najszybciej, dzięki za info :)
Dan2510 Pretorianin
@Snake Solid
Miałem podobnie, ale użyłem relikwi, tej ze smokiem, nie pamiętam nazwy. Po tem walka była już po tarczach, działanie smoka pozbawiłą ją osłon. Dalej jest już łatwa.
Kuba aka Zbyszek Chorąży
@Snake Solid opisałem walkę z Carmillą w poradniku i przedstawiłem "sposób" jak rozbić jej tarczę - to, że uderzysz w nią nawet tysiąc razy, nie oznacza, iż ją rozbijesz, jeśli nie będziesz atakował CAŁY CZAS. Jej tarcza regeneruje się, jeśli nie bijesz jej nawet kilka sekund i całą "zabawę" trzeba powtarzać. Sposób na nią? Mieć duży zapasy mocy chaosu (najlepiej odpalić sobie relikwię Ensnared Demon) i prać nieprzerwanie przez kilka sekund, a tarzca się rozleci. Przy drugim razie jej tarcza jest chyba (bo nie jestem w sumie pewny) minimalnie wytrzymalsza i wytrzyma więcej ataków, ale metoda jest ta sama.
@Dan2510 "Talisman of the Dragon" tak się zwie ta relikwia :P No ja przyznam, że nie próbowałem jej tu używać (swoją drogą zacząłem jej używać jak pojawiły się Riot Mechy) ale nie ukrywam, dobry pomysł ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
