Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 7 - Pieces of a Mirror Klejnoty - 1 przejście
Aktualizacja:
Misja 7 - Pieces of a Mirror

#11 Klejnot Pustki i #11 Klejnot Chaosu
Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią (początek misji), nie idź w stronę zamku (na wprost) tylko odwróć się do tyłu i skieruj w stronę mechanizmu. Zniszcz lód (Bombą Chaosu), który blokuje mechanizm, a następnie przeciągnij dźwignię. Przeniknij przez blokujące drogę kraty, a następnie idź tunelem po prawej stronie. Stań na krawędzi i zeskocz na sam dół (tuż obok będzie kilka Harpii), a następnie zlokalizuj wejście do tunelu (prawdopodobnie po twojej lewej stronie). Po wejściu do tunelu skręć w prawo - znajdziesz tam dwie Skrzynie Bólu (odpowiednio z Klejnotem Pustki i Chaosu w środku).
#14 Klejnot Życia
Klejnot znajduje się na niedaleko miejsca, w którym zacząłeś etap po walce z Raisą. Wyjdź na zewnątrz i idź cały czas tak, by mieć góry po swojej prawej stronie (zignoruj zamek i zejście do niego po lewej stronie). Zeskocz na dół i wewnątrz małego pomieszczenia znajdziesz Skrzynię Bólu, a w niej Klejnot Życia.
#12 Klejnot Chaosu i #12 Klejnot Pustki

Po walce z żołnierzami Bractwa (gdzie pierwszy raz walczysz z Duchownym), skorzystaj z pobliskiego mechanizmu, by zawalić ogrodzenie na górze, jednocześnie otwierając przejście. Zamiast jednak udać się do budynku na wprost (gdzie wskazuje znacznik), skręć w lewo, aż dojdziesz do krawędzi - trochę poniżej twojej pozycji powinieneś dostrzec Skrzynię Bólu, do której możesz się dostać skacząc na wystający fragment z lewej strony i spowalniając upadek za pomocą mocy Mgły. Wewnątrz skrzyni znajdziesz Klejnot Chaosu. Zeskocz na dół i zejdź schodami w dół, by trafić na kolejną Skrzynię Bólu, tym razem z Klejnotem Pustki w środku.
#15 Klejnot Życia

Klejnot ten czeka na ciebie w miejscu, gdzie trafisz po raz pierwszy na mechanizm przypominający owalną kolumnę, który musisz aktywować, by udać się do wejścia przypominającego paszczę (w tym miejscu natkniesz się także na grupę żołnierzy Bractwa, z Duchownym w składzie). Aktywuj mechanizm i gdy będziesz na górze, nie idź w kierunku znacznika, tylko zeskocz na dół na drugą stronę, gdzie znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Życia.
#13 Klejnot Chaosu
Gdy wyjdziesz przez wejście przypominające otwartą paszczę i wylądujesz wewnątrz pomieszczenia, skręć w prawo - na szczycie schodów znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Chaosu wewnątrz.
#13 Klejnot Pustki
By dostać się do pomieszczenia ze sceną, będziesz musiał wdrapać się po ścianie i wejść jednym z dwóch dostępnych tuneli (są 3, ale ten z prawej jest dla ciebie nieosiągalny). Przejdź lewym tunelem, na końcu którego znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Pustki. W oddali dostrzec możesz kolejną skrzynię, lecz w tym momencie jest ona po za twoim zasięgiem.
#14 Klejnot Pustki
Tego klejnotu (Klejnot Pustki) nie jesteś w stanie ominąć, gdyż znajduje się on tuż obok Portalu Cienia, z którego będziesz musiał skorzystać, by aktywować generator.
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Castlevania Lords of Shadow 2: Klejnoty - pierwsze przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 1 - Bioquimek Corporation Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 2 - The Three Gorgons Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 3 - The Antidote Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 4 - Next Stop - Castlevania Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 6 - The Antidote 2 Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 7 - Pieces of a Mirror Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 8 - The Hooded Man Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 9 - The Second Acolyte Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Klejnoty - pierwsze przejście
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
@Snake Solid opisałem walkę z Carmillą w poradniku i przedstawiłem "sposób" jak rozbić jej tarczę - to, że uderzysz w nią nawet tysiąc razy, nie oznacza, iż ją rozbijesz, jeśli nie będziesz atakował CAŁY CZAS. Jej tarcza regeneruje się, jeśli nie bijesz jej nawet kilka sekund i całą "zabawę" trzeba powtarzać. Sposób na nią? Mieć duży zapasy mocy chaosu (najlepiej odpalić sobie relikwię Ensnared Demon) i prać nieprzerwanie przez kilka sekund, a tarzca się rozleci. Przy drugim razie jej tarcza jest chyba (bo nie jestem w sumie pewny) minimalnie wytrzymalsza i wytrzyma więcej ataków, ale metoda jest ta sama.
@Dan2510 "Talisman of the Dragon" tak się zwie ta relikwia :P No ja przyznam, że nie próbowałem jej tu używać (swoją drogą zacząłem jej używać jak pojawiły się Riot Mechy) ale nie ukrywam, dobry pomysł ;)
@Snake Solid
Miałem podobnie, ale użyłem relikwi, tej ze smokiem, nie pamiętam nazwy. Po tem walka była już po tarczach, działanie smoka pozbawiłą ją osłon. Dalej jest już łatwa.
IzI008 -> Fakt, sam pamiętam że musiałem w ostatnim etapie umieścić chłopca i teatr, nie mam pojęcia czego tego nie napisałem... Poprawimy to jak najszybciej, dzięki za info :)
W misji 7 podczas wystawiania teatru z Toy Makerem brakuje jednej rzeczy a mianowicie aby zakończyć przedstawienie musimy umieścić teatr a tak że chłopca na scenie bo inaczej nie idzie zakończyć tej sekwencji ( tak przynajmniej było u mnie ).
Jeśli ktoś się zastanawia, dlaczego opis sterowania dla PC jest taki krótki / biedny, już tłumaczę - nie miałem i w tym momencie jeszcze dalej nie mam dostępu do pełnej wersji na PC (poradnik robiłem z X360), a to co tam opisałem jest z dema i tylko tyle klawiszy znalazłem w konfiguracji. Gdy dostanę w łapy pełniaka na PC, albo skombinuje w jakiś inny sposób klawiszologię, to uzupełnię te rozdział.
Gra jest bardzo dobra, aczkolwiek trochę gorsza od części pierwszej. W sumie nawet można się na chwilę zaciąć więc poradnik jak najbardziej wskazany.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
