Misja 8 - The Hooded Man | Klejnoty - I przejście
Aktualizacja:
Misja 8 - The Hooded Man
#14 Klejnot Chaosu
Pierwszy w tej misji klejnot znajdziesz zaraz na początku. Przejdź przez kraty na wprost miejsca, w którym zacząłeś i skręć w lewo od miejsca, w którym jest mechanizm na Klucz Podziemi. Przeniknij przez kraty i dojdź do końca ulicy, gdzie znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Chaosu.
#15 Klejnot Pustki
Gdy dostaniesz się na powierzchnie i dojdziesz do mostu, skręć od niego w prawo (w stronę znacznika), przeniknij przez kraty i przejdź przez wnękę w ścianie po prawej stronie, gdzie znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Pustki wewnątrz.
#16 Klejnot Życia

Kolejny klejnot, którego nie jesteś w stanie przegapić, gdyż będziesz obok niego przechodził. Po wspięciu się obok czerwonej rury, wdrap się na metalową kładkę i skręć w prawo (w przeciwnym kierunku w stosunku do znacznika na mapie), gdzie znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Życia.
#15 Klejnot Chaosu
Po tym, jak podczas sceny poznasz nową twarz i przyszłego bossa, udaj się na wprost, do końca ulicy - znajdziesz tam wejście do zawalonego tunelu, na końcu którego jest Skrzynia Bólu z Klejnotem Chaosu w środku.
#17 Klejnot Życia, #16 Klejnot Pustki i #16 Klejnot Chaosu
Po tym, jak przejdziesz przez właz i wrócisz na ulicę, użyj Bomby Chaosu na drabinie (po lewej stronie patrząc z miejsca, w którym zacząłeś - obok znajduje się fioletowa smuga), by ściągnąć ją na dół. Wdrap się po niej, wbiegnij po schodach i złap się parapetu (nad tobą znajduje się kolejna Skrzynia Bólu - by się do niej dostać, musisz zeskoczyć do niej z dachu budynku), by następnie idąc w prawo dostać się do budynku. Przedostań się po kładkach do pierwszej Skrzyni Bólu (znajduje się na wprost od miejsca w którym wszedłeś do budynku), w której znajdziesz Klejnot Życia i kontynuuj wspinaczkę, aż dostaniesz się na dach budynku.

Wejdź do małego pomieszczenia (w przeciwnym kierunku w stosunku do znacznika na mapie) i stań na krawędzi windy - pod tobą powinieneś dostrzec małą wnękę w ścianie, gdzie znajduje się Skrzynia Bólu z Klejnotem Pustki. Zbierz skarb, wróć na dach budynku i zeskocz z niego do skrzyni, którą wcześniej pominąłeś, by zebrać z niej Klejnot Chaosu.
#18 Klejnot Życia i #17 Klejnot Chaosu
Na chwilę po walce z bossem (Abaddon), wrócisz na ulicę, gdzie czeka cię walka z dwoma Riot Mechami. Po starciu, wbiegnij w małą uliczkę (po przeciwnej stronie w stosunku do znacznika na mapie - obok jest ołtarz do aktywacji Medalionu Białego Wilka) i wdrap się na górę, aż staniesz przy wejściu skąd wychodzi wilk. Przeskocz na wystającą ze ściany belkę, a następnie na szyld i wdrap się na górę, by dojść do Skrzyni Bólu - w środku znajduje się Klejnot Życia.

Wróć na główną ulice i zlokalizuj wieże zegarową - w jej wnętrzu znajduje się kolejna Skrzynia Bólu. Przedostań się przez mur, by dostać się do podstawy wieży, a następnie wdrap się na górę. Zbierz Klejnot Chaosu i wróć na główną ulicę.
#17 Klejnot Pustki

Zlokalizuj miny zbliżeniowe, które leżą tuż obok wysokiej, białej wieży - za nią, na końcu ulicy znajduje się Skrzynia Bólu. Dostań się do niej, przechodząc przez pole minowe (pamiętaj, że możesz "wykiwać" minę używając uniku tuż przed jej aktywacją) i rozpraw się z Mechem, który cię przywita. Zbierz Klejnot Pustki i wróć do wieży, po której musisz wdrapać się na górę.
#18 Klejnot Chaosu

Dostań się za fioletową smugą do wieży wskazanej przez znacznik (będziesz musiał ponownie wspiąć się po wieży niedaleko min zbliżeniowych). Dojdziesz do schodów - bezpośrednio nad tobą znajduje się ostatnia znajdźka w tej okolicy, Skrzynia Bólu (Klejnot Chaosu). Wejdź schodami na górę, zbierz ją, zeskocz na sam dół i przejdź przez kraty, by aktywować walkę z bossem.
0
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Klejnoty - pierwsze przejście
- Misja 1 - Bioquimek Corporation | Klejnoty - I przejście
- Misja 2 - The Three Gorgons | Klejnoty - I przejście
- Misja 3 - The Antidote | Klejnoty - I przejście | Castlevania Lords of Shadow 2
- Misja 4 - Next Stop - Castlevania | Klejnoty - I przejście
- Misja 6 - The Antidote II | Klejnoty - I przejście
- Misja 7 - Pieces of a Mirror | Klejnoty - I przejście
- Misja 8 - The Hooded Man | Klejnoty - I przejście
- Misja 9 - The Second Acolyte | Klejnoty - I przejście
- Klejnoty - pierwsze przejście
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
Gra jest bardzo dobra, aczkolwiek trochę gorsza od części pierwszej. W sumie nawet można się na chwilę zaciąć więc poradnik jak najbardziej wskazany.
Kuba aka Zbyszek Chorąży
Jeśli ktoś się zastanawia, dlaczego opis sterowania dla PC jest taki krótki / biedny, już tłumaczę - nie miałem i w tym momencie jeszcze dalej nie mam dostępu do pełnej wersji na PC (poradnik robiłem z X360), a to co tam opisałem jest z dema i tylko tyle klawiszy znalazłem w konfiguracji. Gdy dostanę w łapy pełniaka na PC, albo skombinuje w jakiś inny sposób klawiszologię, to uzupełnię te rozdział.
IzI008 Legionista
W misji 7 podczas wystawiania teatru z Toy Makerem brakuje jednej rzeczy a mianowicie aby zakończyć przedstawienie musimy umieścić teatr a tak że chłopca na scenie bo inaczej nie idzie zakończyć tej sekwencji ( tak przynajmniej było u mnie ).
Kuba aka Zbyszek Chorąży
IzI008 -> Fakt, sam pamiętam że musiałem w ostatnim etapie umieścić chłopca i teatr, nie mam pojęcia czego tego nie napisałem... Poprawimy to jak najszybciej, dzięki za info :)
Dan2510 Pretorianin
@Snake Solid
Miałem podobnie, ale użyłem relikwi, tej ze smokiem, nie pamiętam nazwy. Po tem walka była już po tarczach, działanie smoka pozbawiłą ją osłon. Dalej jest już łatwa.
Kuba aka Zbyszek Chorąży
@Snake Solid opisałem walkę z Carmillą w poradniku i przedstawiłem "sposób" jak rozbić jej tarczę - to, że uderzysz w nią nawet tysiąc razy, nie oznacza, iż ją rozbijesz, jeśli nie będziesz atakował CAŁY CZAS. Jej tarcza regeneruje się, jeśli nie bijesz jej nawet kilka sekund i całą "zabawę" trzeba powtarzać. Sposób na nią? Mieć duży zapasy mocy chaosu (najlepiej odpalić sobie relikwię Ensnared Demon) i prać nieprzerwanie przez kilka sekund, a tarzca się rozleci. Przy drugim razie jej tarcza jest chyba (bo nie jestem w sumie pewny) minimalnie wytrzymalsza i wytrzyma więcej ataków, ale metoda jest ta sama.
@Dan2510 "Talisman of the Dragon" tak się zwie ta relikwia :P No ja przyznam, że nie próbowałem jej tu używać (swoją drogą zacząłem jej używać jak pojawiły się Riot Mechy) ale nie ukrywam, dobry pomysł ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
