Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 8 - The Hooded Man Klejnoty - 1 przejście
Aktualizacja:
Misja 8 - The Hooded Man
#14 Klejnot Chaosu
Pierwszy w tej misji klejnot znajdziesz zaraz na początku. Przejdź przez kraty na wprost miejsca, w którym zacząłeś i skręć w lewo od miejsca, w którym jest mechanizm na Klucz Podziemi. Przeniknij przez kraty i dojdź do końca ulicy, gdzie znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Chaosu.
#15 Klejnot Pustki
Gdy dostaniesz się na powierzchnie i dojdziesz do mostu, skręć od niego w prawo (w stronę znacznika), przeniknij przez kraty i przejdź przez wnękę w ścianie po prawej stronie, gdzie znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Pustki wewnątrz.
#16 Klejnot Życia

Kolejny klejnot, którego nie jesteś w stanie przegapić, gdyż będziesz obok niego przechodził. Po wspięciu się obok czerwonej rury, wdrap się na metalową kładkę i skręć w prawo (w przeciwnym kierunku w stosunku do znacznika na mapie), gdzie znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Życia.
#15 Klejnot Chaosu
Po tym, jak podczas sceny poznasz nową twarz i przyszłego bossa, udaj się na wprost, do końca ulicy - znajdziesz tam wejście do zawalonego tunelu, na końcu którego jest Skrzynia Bólu z Klejnotem Chaosu w środku.
#17 Klejnot Życia, #16 Klejnot Pustki i #16 Klejnot Chaosu
Po tym, jak przejdziesz przez właz i wrócisz na ulicę, użyj Bomby Chaosu na drabinie (po lewej stronie patrząc z miejsca, w którym zacząłeś - obok znajduje się fioletowa smuga), by ściągnąć ją na dół. Wdrap się po niej, wbiegnij po schodach i złap się parapetu (nad tobą znajduje się kolejna Skrzynia Bólu - by się do niej dostać, musisz zeskoczyć do niej z dachu budynku), by następnie idąc w prawo dostać się do budynku. Przedostań się po kładkach do pierwszej Skrzyni Bólu (znajduje się na wprost od miejsca w którym wszedłeś do budynku), w której znajdziesz Klejnot Życia i kontynuuj wspinaczkę, aż dostaniesz się na dach budynku.

Wejdź do małego pomieszczenia (w przeciwnym kierunku w stosunku do znacznika na mapie) i stań na krawędzi windy - pod tobą powinieneś dostrzec małą wnękę w ścianie, gdzie znajduje się Skrzynia Bólu z Klejnotem Pustki. Zbierz skarb, wróć na dach budynku i zeskocz z niego do skrzyni, którą wcześniej pominąłeś, by zebrać z niej Klejnot Chaosu.
#18 Klejnot Życia i #17 Klejnot Chaosu
Na chwilę po walce z bossem (Abaddon), wrócisz na ulicę, gdzie czeka cię walka z dwoma Riot Mechami. Po starciu, wbiegnij w małą uliczkę (po przeciwnej stronie w stosunku do znacznika na mapie - obok jest ołtarz do aktywacji Medalionu Białego Wilka) i wdrap się na górę, aż staniesz przy wejściu skąd wychodzi wilk. Przeskocz na wystającą ze ściany belkę, a następnie na szyld i wdrap się na górę, by dojść do Skrzyni Bólu - w środku znajduje się Klejnot Życia.

Wróć na główną ulice i zlokalizuj wieże zegarową - w jej wnętrzu znajduje się kolejna Skrzynia Bólu. Przedostań się przez mur, by dostać się do podstawy wieży, a następnie wdrap się na górę. Zbierz Klejnot Chaosu i wróć na główną ulicę.
#17 Klejnot Pustki

Zlokalizuj miny zbliżeniowe, które leżą tuż obok wysokiej, białej wieży - za nią, na końcu ulicy znajduje się Skrzynia Bólu. Dostań się do niej, przechodząc przez pole minowe (pamiętaj, że możesz "wykiwać" minę używając uniku tuż przed jej aktywacją) i rozpraw się z Mechem, który cię przywita. Zbierz Klejnot Pustki i wróć do wieży, po której musisz wdrapać się na górę.
#18 Klejnot Chaosu

Dostań się za fioletową smugą do wieży wskazanej przez znacznik (będziesz musiał ponownie wspiąć się po wieży niedaleko min zbliżeniowych). Dojdziesz do schodów - bezpośrednio nad tobą znajduje się ostatnia znajdźka w tej okolicy, Skrzynia Bólu (Klejnot Chaosu). Wejdź schodami na górę, zbierz ją, zeskocz na sam dół i przejdź przez kraty, by aktywować walkę z bossem.
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Castlevania Lords of Shadow 2: Klejnoty - pierwsze przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 1 - Bioquimek Corporation Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 2 - The Three Gorgons Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 3 - The Antidote Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 4 - Next Stop - Castlevania Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 6 - The Antidote 2 Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 7 - Pieces of a Mirror Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 8 - The Hooded Man Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Misja 9 - The Second Acolyte Klejnoty - 1 przejście
- Castlevania Lords of Shadow 2: Klejnoty - pierwsze przejście
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
@Snake Solid opisałem walkę z Carmillą w poradniku i przedstawiłem "sposób" jak rozbić jej tarczę - to, że uderzysz w nią nawet tysiąc razy, nie oznacza, iż ją rozbijesz, jeśli nie będziesz atakował CAŁY CZAS. Jej tarcza regeneruje się, jeśli nie bijesz jej nawet kilka sekund i całą "zabawę" trzeba powtarzać. Sposób na nią? Mieć duży zapasy mocy chaosu (najlepiej odpalić sobie relikwię Ensnared Demon) i prać nieprzerwanie przez kilka sekund, a tarzca się rozleci. Przy drugim razie jej tarcza jest chyba (bo nie jestem w sumie pewny) minimalnie wytrzymalsza i wytrzyma więcej ataków, ale metoda jest ta sama.
@Dan2510 "Talisman of the Dragon" tak się zwie ta relikwia :P No ja przyznam, że nie próbowałem jej tu używać (swoją drogą zacząłem jej używać jak pojawiły się Riot Mechy) ale nie ukrywam, dobry pomysł ;)
@Snake Solid
Miałem podobnie, ale użyłem relikwi, tej ze smokiem, nie pamiętam nazwy. Po tem walka była już po tarczach, działanie smoka pozbawiłą ją osłon. Dalej jest już łatwa.
IzI008 -> Fakt, sam pamiętam że musiałem w ostatnim etapie umieścić chłopca i teatr, nie mam pojęcia czego tego nie napisałem... Poprawimy to jak najszybciej, dzięki za info :)
W misji 7 podczas wystawiania teatru z Toy Makerem brakuje jednej rzeczy a mianowicie aby zakończyć przedstawienie musimy umieścić teatr a tak że chłopca na scenie bo inaczej nie idzie zakończyć tej sekwencji ( tak przynajmniej było u mnie ).
Jeśli ktoś się zastanawia, dlaczego opis sterowania dla PC jest taki krótki / biedny, już tłumaczę - nie miałem i w tym momencie jeszcze dalej nie mam dostępu do pełnej wersji na PC (poradnik robiłem z X360), a to co tam opisałem jest z dema i tylko tyle klawiszy znalazłem w konfiguracji. Gdy dostanę w łapy pełniaka na PC, albo skombinuje w jakiś inny sposób klawiszologię, to uzupełnię te rozdział.
Gra jest bardzo dobra, aczkolwiek trochę gorsza od części pierwszej. W sumie nawet można się na chwilę zaciąć więc poradnik jak najbardziej wskazany.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
