Misja 4 - Next Stop - Castlevania | Klejnoty - I przejście
Aktualizacja:
Misja 4 - Next Stop: Castlevania
#9 Klejnot Życia

Byłeś tu podczas misji Bioquimek Corporation. Idź w stronę znacznika, aż dojdziesz do drzwi, które musisz otworzyć za pomocą dźwigni. Gdy przez nie przejdziesz, skręć w lewo, gdzie znajdziesz Portal Cienia. Zmień się w szczura, po czym przejdź przez kratkę, którą znajdziesz w pomieszczeniu, w którym opanowałeś przeciwnika, by dostać się do pierwszej Skrzyni Bólu (kratka widoczna na obrazku powyżej). Przejdź przez tunel (na rozwidleniu idź prosto), aż dojdziesz do kabla, który musisz przegryźć.
Gdy to zrobisz, wróć na rozwidlenie i skręć w lewo, co pozwoli ci na szybsze wydostanie się z wentylacji. Udaj się teraz do pomieszczenia, w którym było dwóch strażników i wejdź do kolejnej kratki (w pobliżu drabiny, którą się wspinałeś). Przejdź przez tunel, potem pod wyłączonym wentylatorem, by w końcu wyjść po drugiej stronie, gdzie czeka na ciebie Skrzynia Bólu, z Klejnotem Życia. By ją aktywować, skorzystaj z Portalu Cienia, by wrócić do swojej pierwotnej postaci.
#4, #5 i #6 Klejnoty Chaosu
Drugi w tej misji klejnot znajdziesz za drzwiami skutego lodem korytarza. Lód blokuje mechanizm otwierający drzwi - pozbądź się lodu za pomocą mocy Chaosu, a następnie, za pomocą przełącznika po lewej stronie, otwórz drzwi. Po przejściu przez drzwi, przeskocz przepaść, by dostać się na drugą stronę, a następnie zeskocz na platformę pod tobą, gdzie znajdziesz Skrzynię Bólu, a wewnątrz niej Klejnot Chaosu.

Kawałek dalej, w wąskich korytarzach, czeka cię ponowne starcie z demonami uzbrojonymi w strzelby i granatniki. Pozbądź się ich, a następnie skręć w lewą odnogę tunelu (tuż przed rozwidleniem) - na zakręcie znajdziesz kolejną Skrzynię Bólu, znów z Klejnotem Chaosu. Idź dalej tym tunelem, aż dojdziesz do wieży, po której musisz się wspiąć.
Gdy będziesz na szczycie, stań na krawędzi i spójrz w dół - tuż pod tobą powinna być kolejna Skrzynia Bólu, z kolejnym Klejnotem Chaosu wewnątrz.
#8 Klejnot Pustki
Piąty już w tej misji klejnot zdobędziesz chwilę po wyjściu na powierzchnię (po wspinaczce po wieży i innych elementach). Biegnij ulicą, aż dotrzesz do Magicznego Źródła i schodów prowadzących na górę - na ich szczycie, na końcu drogi, znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Pustki.
#10 Klejnot Życia

Na kolejny klejnot natrafisz po etapie skradankowym z dwoma Strażnikami - trafisz po nim do pomieszczenia, w którym czeka na ciebie kolejny Strażnik. Użyj na nim Roju Nietoperzy i szybko wdrap się po drabinie z prawej strony. Przeskocz nad siatką, łapiąc się kolejnej drabiny, a następnie poruszaj się w prawo, cały czas będąc nad ziemią. Wkrótce po twojej prawej stronie znajdziesz drabinę prowadzącą na górę - wskocz na nią, wejdź na górę, by ze Skrzyni Bólu zebrać Klejnot Życia.
#11 Klejnot Życia

Kolejny w tej misji klejnot zebrać możesz po tym jak wykolei się pociąg. Udaj się torami w kierunku, z którego przyjechał pociąg - czeka cię dość długa wędrówka, dlatego uzbrój się w cierpliwość. Trafisz na stację, z której wyruszył transport - na końcu torów znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Życia wewnątrz.
#7 i #8 Klejnot Chaosu

Dwa ostatnie klejnoty zbierzesz w pomieszczeniu, w którym opuścił cię sojusznik Zobeka (a gdzie czeka cię sporo wspinania). Wdrap się na samą górę pomieszczenia, a stamtąd będziesz mógł dostrzec dwie Skrzynie Bólu - jedną na tym poziomie, na którym jesteś, a drugą dokładnie pod tobą. Obie skrzynie zawierają Klejnot Chaosu.
0
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Klejnoty - pierwsze przejście
- Misja 1 - Bioquimek Corporation | Klejnoty - I przejście
- Misja 2 - The Three Gorgons | Klejnoty - I przejście
- Misja 3 - The Antidote | Klejnoty - I przejście | Castlevania Lords of Shadow 2
- Misja 4 - Next Stop - Castlevania | Klejnoty - I przejście
- Misja 6 - The Antidote II | Klejnoty - I przejście
- Misja 7 - Pieces of a Mirror | Klejnoty - I przejście
- Misja 8 - The Hooded Man | Klejnoty - I przejście
- Misja 9 - The Second Acolyte | Klejnoty - I przejście
- Klejnoty - pierwsze przejście
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
Gra jest bardzo dobra, aczkolwiek trochę gorsza od części pierwszej. W sumie nawet można się na chwilę zaciąć więc poradnik jak najbardziej wskazany.
Kuba aka Zbyszek Chorąży
Jeśli ktoś się zastanawia, dlaczego opis sterowania dla PC jest taki krótki / biedny, już tłumaczę - nie miałem i w tym momencie jeszcze dalej nie mam dostępu do pełnej wersji na PC (poradnik robiłem z X360), a to co tam opisałem jest z dema i tylko tyle klawiszy znalazłem w konfiguracji. Gdy dostanę w łapy pełniaka na PC, albo skombinuje w jakiś inny sposób klawiszologię, to uzupełnię te rozdział.
IzI008 Legionista
W misji 7 podczas wystawiania teatru z Toy Makerem brakuje jednej rzeczy a mianowicie aby zakończyć przedstawienie musimy umieścić teatr a tak że chłopca na scenie bo inaczej nie idzie zakończyć tej sekwencji ( tak przynajmniej było u mnie ).
Kuba aka Zbyszek Chorąży
IzI008 -> Fakt, sam pamiętam że musiałem w ostatnim etapie umieścić chłopca i teatr, nie mam pojęcia czego tego nie napisałem... Poprawimy to jak najszybciej, dzięki za info :)
Dan2510 Pretorianin
@Snake Solid
Miałem podobnie, ale użyłem relikwi, tej ze smokiem, nie pamiętam nazwy. Po tem walka była już po tarczach, działanie smoka pozbawiłą ją osłon. Dalej jest już łatwa.
Kuba aka Zbyszek Chorąży
@Snake Solid opisałem walkę z Carmillą w poradniku i przedstawiłem "sposób" jak rozbić jej tarczę - to, że uderzysz w nią nawet tysiąc razy, nie oznacza, iż ją rozbijesz, jeśli nie będziesz atakował CAŁY CZAS. Jej tarcza regeneruje się, jeśli nie bijesz jej nawet kilka sekund i całą "zabawę" trzeba powtarzać. Sposób na nią? Mieć duży zapasy mocy chaosu (najlepiej odpalić sobie relikwię Ensnared Demon) i prać nieprzerwanie przez kilka sekund, a tarzca się rozleci. Przy drugim razie jej tarcza jest chyba (bo nie jestem w sumie pewny) minimalnie wytrzymalsza i wytrzyma więcej ataków, ale metoda jest ta sama.
@Dan2510 "Talisman of the Dragon" tak się zwie ta relikwia :P No ja przyznam, że nie próbowałem jej tu używać (swoją drogą zacząłem jej używać jak pojawiły się Riot Mechy) ale nie ukrywam, dobry pomysł ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
