Combat Focus | Porady | Castlevania Lords of Shadow 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Combat Focus

Combat Focus to innymi słowy stan skupienia twojego bohatera w czasie walki. Napełnia się, gdy atakujesz wroga, a jednocześnie zostaje wyzerowany, gdy zostaniesz trafiony, lub gdy za długo nikogo nie zaatakujesz.

Napełnienie paska Combat Focus wiąże się z bardzo ważną kwestią - trafieni wrogowie zaczną upuszczać Kule Krwi, które (po wchłonięciu) odnowią małą część twojej mocy Pustki lub Chaosu. Używaj różnorodnych ataków, by zwiększyć szybkość przyrostu paska - im bardziej "efekciarsko" walczysz, tym lepiej.

Długość i ilość skutecznych ataków, które wymagane są, by zapełnić pasek skupienia uzależnione są od poziomu trudności na którym grasz - gra na najłatwiejszym poziomie (Twilight Knight) pozwala napełnić cały pasek za pomocą kilku ciosów, natomiast podczas gry na poziomie Lord of Shadow czy Prince of Darkness będziesz musiał się sporo napracować. Niezależnie od poziomu trudności, warto utrzymywać pasek Combat Focus zapełniony - walka z większym wrogiem, bez użycia mocy Pustki czy Chaosu nie należy do łatwych, szczególnie na wyższych poziomach trudności.

Pamiętaj, że pasek Combat Focus ulega wyzerowaniu (bądź powoli się zmniejsza) gdy:

  • zostaniesz trafiony - ulega wyzerowaniu
  • długo nikogo nie atakujesz (bądź nie dasz rady zaatakować, gdy np. wróg jest opancerzony) - po chwili zacznie się powoli zmniejszać
  • użyjesz jakiejkolwiek umiejętności - także ulega wyzerowaniu
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2014-03-03
00:08

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

Gra jest bardzo dobra, aczkolwiek trochę gorsza od części pierwszej. W sumie nawet można się na chwilę zaciąć więc poradnik jak najbardziej wskazany.

Komentarz: A.l.e.X
2014-03-04
16:11

Kuba aka Zbyszek Chorąży

Jeśli ktoś się zastanawia, dlaczego opis sterowania dla PC jest taki krótki / biedny, już tłumaczę - nie miałem i w tym momencie jeszcze dalej nie mam dostępu do pełnej wersji na PC (poradnik robiłem z X360), a to co tam opisałem jest z dema i tylko tyle klawiszy znalazłem w konfiguracji. Gdy dostanę w łapy pełniaka na PC, albo skombinuje w jakiś inny sposób klawiszologię, to uzupełnię te rozdział.

Komentarz: Kuba aka Zbyszek
2014-03-05
16:15

IzI008 Legionista

W misji 7 podczas wystawiania teatru z Toy Makerem brakuje jednej rzeczy a mianowicie aby zakończyć przedstawienie musimy umieścić teatr a tak że chłopca na scenie bo inaczej nie idzie zakończyć tej sekwencji ( tak przynajmniej było u mnie ).

Komentarz: IzI008
2014-03-05
19:20

Kuba aka Zbyszek Chorąży

IzI008 -> Fakt, sam pamiętam że musiałem w ostatnim etapie umieścić chłopca i teatr, nie mam pojęcia czego tego nie napisałem... Poprawimy to jak najszybciej, dzięki za info :)

Komentarz: Kuba aka Zbyszek
2014-03-16
18:44

Dan2510 Pretorianin

@Snake Solid
Miałem podobnie, ale użyłem relikwi, tej ze smokiem, nie pamiętam nazwy. Po tem walka była już po tarczach, działanie smoka pozbawiłą ją osłon. Dalej jest już łatwa.

Komentarz: Dan2510
2014-03-20
19:07

Kuba aka Zbyszek Chorąży

@Snake Solid opisałem walkę z Carmillą w poradniku i przedstawiłem "sposób" jak rozbić jej tarczę - to, że uderzysz w nią nawet tysiąc razy, nie oznacza, iż ją rozbijesz, jeśli nie będziesz atakował CAŁY CZAS. Jej tarcza regeneruje się, jeśli nie bijesz jej nawet kilka sekund i całą "zabawę" trzeba powtarzać. Sposób na nią? Mieć duży zapasy mocy chaosu (najlepiej odpalić sobie relikwię Ensnared Demon) i prać nieprzerwanie przez kilka sekund, a tarzca się rozleci. Przy drugim razie jej tarcza jest chyba (bo nie jestem w sumie pewny) minimalnie wytrzymalsza i wytrzyma więcej ataków, ale metoda jest ta sama.

@Dan2510 "Talisman of the Dragon" tak się zwie ta relikwia :P No ja przyznam, że nie próbowałem jej tu używać (swoją drogą zacząłem jej używać jak pojawiły się Riot Mechy) ale nie ukrywam, dobry pomysł ;)

Komentarz: Kuba aka Zbyszek

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl