Misja 6 - The Antidote II | Kampania - opis przejścia
Aktualizacja:
Misja 6 - The Antidote II

Wykorzystaj nowo nabytą umiejętność, by przedostać się przez kraty, a następnie stań nad strumieniem powietrza i ponownie jej użyj - pozwoli ci to dostać się na górę. Tam zregeneruj moc za pomocą Magicznego Źródła. Wdrap się po rusztowaniu na górę, a następnie, wisząc w strumieniu powietrza, wykorzystaj moc Mgły, by przedostać się przez następne kraty.

Wylądujesz na Portalu Cienia - wykorzystaj go, by przyjąć postać szczura i wejdź przez kratkę obok. Idź tunelem przed siebie, aż dojdziesz do miejsca, w którym możesz zeskoczyć na dół - odbij od niego w prawo i przejdź przez kratkę, by dostać się do Ołtarza Ofiarnego (zawiera kolejny Gwóźdź Kleidos, który odblokuje pierwszy zestaw wyzwań - pamiętaj, że dostępne są one za pomocą specjalnego lustra w sklepie Chupacabry). Zbierz przedmiot i wróć do miejsca, gdzie była dziura prowadzącą w dół - wskocz do niej, a następnie idź tunelem, aż dotrzesz do znajomej Skrzyni Bólu (zawierającej Klejnot Pustki) na dachu.

Czeka cię teraz krótki spacer do miejsca, w którym opuściłeś znajdźkę. Użyj jaja Dodo (Dodo Egg), by ptak wskazał ci lokalizację znajdźki. Zeskocz z dachu na dół, a następnie wróć do miejsca, gdzie razem z porucznikiem Zobeka uruchamialiście prąd (gdzie musiałeś przerwać kable) - by to zrobić wdrap sie na górę rusztowania (naprzeciw miejsca, w którym przed momentem zebrałeś Skrzynię Bólu), w następnym pomieszczeniu (gdzie było dużo wspinania) zeskocz na dół i biegnij przed siebie. Przeniknij przez kraty za pomocą mocy Mgły i wdrap się drabiną na górę (pamiętaj o mechanizmie na Klucz Podziemi, który jest we wnęce obok drabiny), aż dotrzesz do pomieszczenia, w którym walczyłeś z Żołnierzem Szatana. Rozpraw się ze ścigającymi cię przeciwnikami i wejdź po rusztowaniu na górę. Użyj mocy Mgły, by przeniknąć przez kraty na wprost ciebie, co pozwoli ci dojść do Skrzyni Bólu z Klejnotem Życia.

Wróć teraz do miejsca, w którym skorzystałeś z Portalu Cienia (by zdobyć czwarty Gwóźdź Kleidos i Klejnot Pustki). Udaj się od niego w stronę znacznika - w następnym pomieszczeniu znajdziesz Memoriał, a także świeżo umieszczoną przy wejściu minę zbliżeniową, która w momencie detonacji unieruchamia cię na chwilę. Zeskocz na plac na dole, by pojawili się wrogowie i więcej min. Skuteczną metodą walki z minami jest "przejście" przez nie za pomocą uniku - użyj go w momencie wejścia w zasięg miny, bo uniknąć obrażeń.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Kampania - opis przejścia
- Prolog - Castle Siege | Kampania - opis przejścia
- Misja 1 - Bioquimek Corporation | Kampania - opis przejścia
- Misja 2 - The Three Gorgons | Kampania - opis przejścia
- Misja 3 - The Antidote | Kampania - opis przejścia
- Misja 4 - Next Stop - Castlevania | Kampania - opis przejścia
- Misja 5 - The Blood Curse | Kampania - opis przejścia
- Misja 6 - The Antidote II | Kampania - opis przejścia
- Misja 7 - Pieces of a Mirror | Kampania - opis przejścia
- Misja 8 - The Hooded Man | Kampania - opis przejścia
- Misja 9 - The Second Acolyte | Kampania - opis przejścia
- Misja 10 - The Mirror of Fate | Kampania - opis przejścia
- Misja 11 - Revelations | Kampania - opis przejścia
- Kampania - opis przejścia
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
Gra jest bardzo dobra, aczkolwiek trochę gorsza od części pierwszej. W sumie nawet można się na chwilę zaciąć więc poradnik jak najbardziej wskazany.
Kuba aka Zbyszek Chorąży
Jeśli ktoś się zastanawia, dlaczego opis sterowania dla PC jest taki krótki / biedny, już tłumaczę - nie miałem i w tym momencie jeszcze dalej nie mam dostępu do pełnej wersji na PC (poradnik robiłem z X360), a to co tam opisałem jest z dema i tylko tyle klawiszy znalazłem w konfiguracji. Gdy dostanę w łapy pełniaka na PC, albo skombinuje w jakiś inny sposób klawiszologię, to uzupełnię te rozdział.
IzI008 Legionista
W misji 7 podczas wystawiania teatru z Toy Makerem brakuje jednej rzeczy a mianowicie aby zakończyć przedstawienie musimy umieścić teatr a tak że chłopca na scenie bo inaczej nie idzie zakończyć tej sekwencji ( tak przynajmniej było u mnie ).
Kuba aka Zbyszek Chorąży
IzI008 -> Fakt, sam pamiętam że musiałem w ostatnim etapie umieścić chłopca i teatr, nie mam pojęcia czego tego nie napisałem... Poprawimy to jak najszybciej, dzięki za info :)
Dan2510 Pretorianin
@Snake Solid
Miałem podobnie, ale użyłem relikwi, tej ze smokiem, nie pamiętam nazwy. Po tem walka była już po tarczach, działanie smoka pozbawiłą ją osłon. Dalej jest już łatwa.
Kuba aka Zbyszek Chorąży
@Snake Solid opisałem walkę z Carmillą w poradniku i przedstawiłem "sposób" jak rozbić jej tarczę - to, że uderzysz w nią nawet tysiąc razy, nie oznacza, iż ją rozbijesz, jeśli nie będziesz atakował CAŁY CZAS. Jej tarcza regeneruje się, jeśli nie bijesz jej nawet kilka sekund i całą "zabawę" trzeba powtarzać. Sposób na nią? Mieć duży zapasy mocy chaosu (najlepiej odpalić sobie relikwię Ensnared Demon) i prać nieprzerwanie przez kilka sekund, a tarzca się rozleci. Przy drugim razie jej tarcza jest chyba (bo nie jestem w sumie pewny) minimalnie wytrzymalsza i wytrzyma więcej ataków, ale metoda jest ta sama.
@Dan2510 "Talisman of the Dragon" tak się zwie ta relikwia :P No ja przyznam, że nie próbowałem jej tu używać (swoją drogą zacząłem jej używać jak pojawiły się Riot Mechy) ale nie ukrywam, dobry pomysł ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
