Castlevania Lords of Shadow 2: Blok, zsynchronizowany blok i unik
Aktualizacja:
Blok, zsynchronizowany blok i unik
Podczas walki musisz pamiętać o jednej ważnej rzeczy - obronie. Zaklikanie na śmierć niektórych, zwłaszcza mniejszych przeciwników może być skuteczne, lecz gdy przyjdzie ci walczyć z silniejszym wrogiem, do skutecznej walki niezbędne okaże się opanowanie 3 umiejętności : bloku, zsynchronizowanego bloku i uniku.
Blok
Najprostszy sposób obrony, jednocześnie najmniej przydatny. Blokowanie ciosów pozwala ci co prawda uniknąć otrzymania obrażeń od wrogich ataków, jednak prócz tego nie daje ci nic - nie ułatwia ci walki, nie wystawia słabych punktów wroga na twoje ataki, ani nie jest nagradzane w żaden sposób (punktami doświadczenia czy budowaniem wskaźnika Combat Focus).
Zwyczajny blok przydatny jest tylko na początku gry, gdy nie potrafisz jeszcze posługiwać się jego zsynchronizowanym odpowiednikiem i nie posiadasz umiejętności, które pozwolą ci w inny sposób uniknąć ataków wroga - dlatego powinieneś jak najszybciej opanować blok zsynchronizowany, o zaletach którego przeczytasz dalej.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Castlevania Lords of Shadow 2: Porady
- Castlevania Lords of Shadow 2: Blok, zsynchronizowany blok i unik
- Castlevania Lords of Shadow 2: Combat Focus
- Castlevania Lords of Shadow 2: Mistrzostwo w posługiwaniu się bronią
- Castlevania Lords of Shadow 2: Ataki dystansowe
- Castlevania Lords of Shadow 2: Umiejętności dodatkowe
- Castlevania Lords of Shadow 2: Znajdźki - zanim rozpoczniesz poszukiwania
- Castlevania Lords of Shadow 2: Porady
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
@Snake Solid opisałem walkę z Carmillą w poradniku i przedstawiłem "sposób" jak rozbić jej tarczę - to, że uderzysz w nią nawet tysiąc razy, nie oznacza, iż ją rozbijesz, jeśli nie będziesz atakował CAŁY CZAS. Jej tarcza regeneruje się, jeśli nie bijesz jej nawet kilka sekund i całą "zabawę" trzeba powtarzać. Sposób na nią? Mieć duży zapasy mocy chaosu (najlepiej odpalić sobie relikwię Ensnared Demon) i prać nieprzerwanie przez kilka sekund, a tarzca się rozleci. Przy drugim razie jej tarcza jest chyba (bo nie jestem w sumie pewny) minimalnie wytrzymalsza i wytrzyma więcej ataków, ale metoda jest ta sama.
@Dan2510 "Talisman of the Dragon" tak się zwie ta relikwia :P No ja przyznam, że nie próbowałem jej tu używać (swoją drogą zacząłem jej używać jak pojawiły się Riot Mechy) ale nie ukrywam, dobry pomysł ;)
@Snake Solid
Miałem podobnie, ale użyłem relikwi, tej ze smokiem, nie pamiętam nazwy. Po tem walka była już po tarczach, działanie smoka pozbawiłą ją osłon. Dalej jest już łatwa.
IzI008 -> Fakt, sam pamiętam że musiałem w ostatnim etapie umieścić chłopca i teatr, nie mam pojęcia czego tego nie napisałem... Poprawimy to jak najszybciej, dzięki za info :)
W misji 7 podczas wystawiania teatru z Toy Makerem brakuje jednej rzeczy a mianowicie aby zakończyć przedstawienie musimy umieścić teatr a tak że chłopca na scenie bo inaczej nie idzie zakończyć tej sekwencji ( tak przynajmniej było u mnie ).
Jeśli ktoś się zastanawia, dlaczego opis sterowania dla PC jest taki krótki / biedny, już tłumaczę - nie miałem i w tym momencie jeszcze dalej nie mam dostępu do pełnej wersji na PC (poradnik robiłem z X360), a to co tam opisałem jest z dema i tylko tyle klawiszy znalazłem w konfiguracji. Gdy dostanę w łapy pełniaka na PC, albo skombinuje w jakiś inny sposób klawiszologię, to uzupełnię te rozdział.
Gra jest bardzo dobra, aczkolwiek trochę gorsza od części pierwszej. W sumie nawet można się na chwilę zaciąć więc poradnik jak najbardziej wskazany.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
