Misja 6 - The Antidote II | Klejnoty - I przejście
Aktualizacja:
Misja 6 - The Antidote II
#9 Klejnot Pustki

Klejnot znajdziesz już na początku misji. Wykorzystaj nowo nabytą umiejętność, by przedostać się przez kraty, a następnie stań nad strumieniem powietrza i ponownie jej użyj - pozwoli ci to dostać się na górę. Tam zregeneruj moc za pomocą Magicznego Źródła. Wdrap się po rusztowaniu na górę, a następnie, wisząc w strumieniu powietrza, wykorzystaj moc Mgły, by przedostać się przez następne kraty. Wylądujesz na Portalu Cienia - wykorzystaj go, by przyjąć postać szczura i wejdź przez kratkę obok. Idź tunelem przed siebie, aż dojdziesz do miejsca, w którym możesz zeskoczyć na dół (jeśli odbijesz od tego miejsca w prawo, dojdziesz do Ołtarza Ofiarnego), co zaprowadzi cię na dach wcześniej niedostępnego budynku, do Skrzyni Bólu z Klejnotem Pustki w środku
#12 Klejnot Życia

Stojąc dalej na dachu, w którym zebrałeś Klejnot Pustki - zeskocz na dół, a następnie wróć do miejsca, gdzie razem z porucznikiem Zobeka uruchamialiście prąd (gdzie musiałeś przerwać kable) - by to zrobić wdrap sie na górę rusztowania (naprzeciw miejsca, w którym przed momentem zebrałeś Skrzynię Bólu), w następnym pomieszczeniu (gdzie było dużo wspinania) zeskocz na dół i biegnij przed siebie. Przeniknij przez kraty za pomocą mocy Mgły i wdrap się drabiną na górę (pamiętaj o mechanizmie na Klucz Podziemi, który jest we wnęce obok drabiny), aż dotrzesz do pomieszczenia, w którym walczyłeś z Żołnierzem Szatana. Rozpraw się ze ścigającymi cię przeciwnikami i wejdź po rusztowaniu na górę. Użyj mocy Mgły, by przeniknąć przez kraty na wprost ciebie, co pozwoli ci dojść do Skrzyni Bólu z Klejnotem Życia.
#9 Klejnot Chaosu
Po walce z Riot Police (gdy pierwszy raz użyli oni min zbliżeniowych), kieruj się w stronę znacznika i wdrap się po ścianie budynku oznaczonego szyldem Windrunner, by przedostać się na drugą stronę blokującej cię przeszkody. Następnie wskocz przez dziurę po prawej stronie ulicy (po przeciwnej stronie w stosunku do znacznika na mapie) - znajdziesz tam Skrzynię Bólu z Klejnotem Chaosu.
#10 Klejnot Chaosu i #10 Klejnot Pustki

Gdy trafisz do kilkupoziomowego pomieszczenia (gdzie jest kilka wind, za pomocą których musisz dostać się na wyższe piętra), skieruj swoje kroki na prawo (przez kraty), gdzie znajdziesz Skrzynię Bólu z Klejnotem Chaosu. Wróć do korytarza, w którym przed chwilą byłeś i wybiegnij po schodach na górę - na wprost ciebie, na półpiętrze, powinieneś dostrzec kolejną Skrzynię Bólu, z Klejnotem Pustki wewnątrz.
#13 Klejnot Życia

Kolejny klejnot znajdziesz w tym samym, kilkupoziomowym pomieszczeniu. Gdy dostaniesz się na najwyższe piętro (dwukrotnie wyjeżdżając windą na górę), udaj się w prawo od wyjścia z windy, zignoruj korytarz wskazany przez znacznik (po twojej lewej stronie) i udaj się prosto. Przeskocz serię kładek, by dostać się do Skrzyni Bólu z Klejnotem Życia w środku.
0
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
- Klejnoty - pierwsze przejście
- Misja 1 - Bioquimek Corporation | Klejnoty - I przejście
- Misja 2 - The Three Gorgons | Klejnoty - I przejście
- Misja 3 - The Antidote | Klejnoty - I przejście | Castlevania Lords of Shadow 2
- Misja 4 - Next Stop - Castlevania | Klejnoty - I przejście
- Misja 6 - The Antidote II | Klejnoty - I przejście
- Misja 7 - Pieces of a Mirror | Klejnoty - I przejście
- Misja 8 - The Hooded Man | Klejnoty - I przejście
- Misja 9 - The Second Acolyte | Klejnoty - I przejście
- Klejnoty - pierwsze przejście
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
Gra jest bardzo dobra, aczkolwiek trochę gorsza od części pierwszej. W sumie nawet można się na chwilę zaciąć więc poradnik jak najbardziej wskazany.
Kuba aka Zbyszek Chorąży
Jeśli ktoś się zastanawia, dlaczego opis sterowania dla PC jest taki krótki / biedny, już tłumaczę - nie miałem i w tym momencie jeszcze dalej nie mam dostępu do pełnej wersji na PC (poradnik robiłem z X360), a to co tam opisałem jest z dema i tylko tyle klawiszy znalazłem w konfiguracji. Gdy dostanę w łapy pełniaka na PC, albo skombinuje w jakiś inny sposób klawiszologię, to uzupełnię te rozdział.
IzI008 Legionista
W misji 7 podczas wystawiania teatru z Toy Makerem brakuje jednej rzeczy a mianowicie aby zakończyć przedstawienie musimy umieścić teatr a tak że chłopca na scenie bo inaczej nie idzie zakończyć tej sekwencji ( tak przynajmniej było u mnie ).
Kuba aka Zbyszek Chorąży
IzI008 -> Fakt, sam pamiętam że musiałem w ostatnim etapie umieścić chłopca i teatr, nie mam pojęcia czego tego nie napisałem... Poprawimy to jak najszybciej, dzięki za info :)
Dan2510 Pretorianin
@Snake Solid
Miałem podobnie, ale użyłem relikwi, tej ze smokiem, nie pamiętam nazwy. Po tem walka była już po tarczach, działanie smoka pozbawiłą ją osłon. Dalej jest już łatwa.
Kuba aka Zbyszek Chorąży
@Snake Solid opisałem walkę z Carmillą w poradniku i przedstawiłem "sposób" jak rozbić jej tarczę - to, że uderzysz w nią nawet tysiąc razy, nie oznacza, iż ją rozbijesz, jeśli nie będziesz atakował CAŁY CZAS. Jej tarcza regeneruje się, jeśli nie bijesz jej nawet kilka sekund i całą "zabawę" trzeba powtarzać. Sposób na nią? Mieć duży zapasy mocy chaosu (najlepiej odpalić sobie relikwię Ensnared Demon) i prać nieprzerwanie przez kilka sekund, a tarzca się rozleci. Przy drugim razie jej tarcza jest chyba (bo nie jestem w sumie pewny) minimalnie wytrzymalsza i wytrzyma więcej ataków, ale metoda jest ta sama.
@Dan2510 "Talisman of the Dragon" tak się zwie ta relikwia :P No ja przyznam, że nie próbowałem jej tu używać (swoją drogą zacząłem jej używać jak pojawiły się Riot Mechy) ale nie ukrywam, dobry pomysł ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
