Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 3

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Q3.63. Źródło

Faza 1. Anomalie magiczne

To jeden z czterech questów, z którymi rozpoczynasz trzeci rozdział.

Faza 2. Czujki

Zapytaj Triss o anomalie magiczne, a wręczy Ci trzy Czujki magiczne , które będziesz musiał rozmieścić w okolicy.

Faza 3. Pierwsza czujka

Umieść czujkę w rzeźbie (M14.29 ) przy Ratuszu.

Faza 4. Druga czujka

Umieść czujkę w rzeźbie (M15.9 ) przy zejściu do kanałów w Wyzimie Klasztornej.

Faza 5. Czujki rozstawione

Umieść czujkę w rzeźbie (M22.3 ) na cmentarzu.

Faza 6 - Zadania główne (2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Faza 6. Dziecko-Źródło

Udaj się do Triss (M14.1 ) i porozmawiaj z nią. Dostaniesz misję do spełnienia oraz Receptę na Wywar de Vries .

Faza 7. Shani

Gdy tylko pojawisz się w Wyzimie Klasztornej, spotkasz się z Shani i będziesz musiał wysłuchać od niej, co myśli o Triss .

Faza 8. Alvin porwany

W szpitalu (M15.19 ) spotkasz Jaskra , który poinformuje Cię o tym, jak dzielnie stanął w obronie porwanego Alvina . Wyjdź ze szpitala i pobiegnij za Jaskrem , a zaprowadzi Cię do kryjówki porywaczy (M15.20 ).

Faza 9. Alvin odnaleziony

Od razu po wejściu do kryjówki będziesz musiał stawić czoła czwórce zabójców. Po krótkiej rozmowie z ocalonym Alvinem pojawi się Jaskier . Możesz mu polecić zabrać Alvina do Triss albo do Shani ... Po rozmowie z Jaskrem pojawi się jeszcze czterech niedoszłych zabójców.

Faza 10. Alvin dla Shani

Jeżeli zdecydowałeś, że Alvinem ma się zaopiekować Shani , udaj się do niej (M15 - Zadania główne (2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Jeżeli zdecydowałeś, że Alvinem ma się zaopiekować Shani , udaj się do niej (M15.3 ) i porozmawiaj z nią.

Okaże się, że Shani żywi wobec Ciebie większe nadzieje. Zanim zdołasz od niej wyjść, spotkasz Jaskra i dzień zakończy się popijawą z nim i z Zoltanem . Na koniec pojawisz się kompletnie pijany w domu Shani - nie będzie chciała z Toba rozmawiać, dopóki nie wytrzeźwiejesz. Pomedytuj kilkanaście godzin, a potem załatw Shani Srebrny pierścionek z bursztynem - nic innego, bo to skromna dziewczyna - i daj jej go. Nie zaszkodzi jeśli wcześniej znajdziesz się w roli ojca i odbędziesz z Alvinem kilka rozmów.

Faza 11. Wyjaśnienie

Następnie udaj się do Triss i wytłumacz się czarodziejce ze swojej decyzji...

Faza 12. Niezadowolona Triss

... i nie spodziewaj się, że dasz radę sytuację załagodzić. (Koniec questu).

Faza 13. Alvin dla Triss

Gdy zdecydujesz oddać Alvina Triss , udaj się do jej domu (M14.1 ) i porozmawiaj z nią.

Faza 14. Wyjaśnienie

Po rozmowie z Triss udaj się do Shani (M15.3 ) i...

Faza 15. Niezadowolna Shani

... obwieść jej, że oddałeś Alvina pod opiekę Triss . W tym wypadku również zostaniesz zwyzywany, co dowodzi niezbicie, że każda decyzja podjęta w kwestii kobiet jest błędna. ;-)

Faza 16. Kobieta i dziecko

Gdy wrócisz do Triss , okaże się, że czarodziejka oczekuje od Ciebie wyznania w formie pierścionka - Zadania główne (2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Gdy wrócisz do Triss , okaże się, że czarodziejka oczekuje od Ciebie wyznania w formie pierścionka. Zanim od niej wyjdziesz kombinować pierścionek, spotkasz Jaskra i dzień skończy się popijawą z nim i z Zoltanem . Potem będziesz musiał wytrzeźwieć przy medytacji i przynieść Triss Srebrny pierścionek z rubinem (lub Sygnet z rubinem ). Zanim jej go dasz, przeprowadź kilka rozmów z Alvinem .

Q3.64. Po nitce do kłębka

Faza 1. Dealer

Udaj się do Siemki (M15.1 ), a zyskasz możliwość wzięcia udziału w rozprawie z handlarzami narkotyków.

Faza 2. Śladem Angusa

Jak nie poprowadzisz rozmowy z Angusem (M15.16 ), zacznie Ci uciekać. Biegnij za nim. Ucieknie do dawnego domu Vertzów (M15.17 ), a gdy wejdziesz do środka, zaatakuje Cię. Zabij go. Przy jego ciele znajdziesz Złoty sygnet , List polecający i Klucz Angusa .

Faza 3. Dostawca

Zabierz martwemu Angusowi przedmioty. List, który ma przy sobie, pozwoli Ci poruszać się bezpiecznie po terenie Salamandry.

Faza 4. Dobre hasło

Udaj się do kanałów (M15.9 ) i skieruj się do wejścia do kryjówki Salamandry (M16.3 ). Bandytom pilnującym wejścia powiedz, że przychodzisz od Angusa i podaj hasło: Cierń. Potem wejdź do środka. (Hasła możesz się domyślić czytając notatki znalezione przy Angusie . Możesz je również wydobyć od karczmarza z "Nowego Narakortu", jeśli zapytasz go o gości, których podejmuje, a następnie zapłacisz mu ponad 200 orenów i dopytasz się, czy goście ci nie mówili czegoś interesującego).

Faza 5. Gellert Bleinheim

W sali szefa (M17.3 ) znajdziesz w skrzyni List od Gellerta Bleinheima i Klucz do kanałów pod Dzielnicą Handlową. A wówczas wszyscy zabójcy w okolicy rzucą się na Ciebie. (Tak, to jest ta walka, przed którą należy łyknąć Jaskółkę i upewnić się, że stalowy miecz ma włączony styl grupowy). Do wyjścia będziesz się musiał przebić przez zastępy Salamandry - na końcu nieco pomoże Ci kilku strażników miejskich.

Faza 6. Zniszczony magazyn

Gdy wyjdziesz z kryjówki Salamandry, w kanałach spotkasz Siemkę . Rozmowa z nim zakończy misję... i zacznie kolejną: Q3.69. Wyzimski łącznik .

Podobało się?

0

The Witcher

26 października 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-06-14
19:53

zanonimizowany1099614 Junior

@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur

Komentarz: zanonimizowany1099614
2016-03-08
21:55

KamilW.ab6 Legionista

Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C

Komentarz: KamilW.ab6
2016-05-15
10:24

danik12 Junior

Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.

Komentarz: danik12
2017-05-07
23:31

nexar Junior

w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda

Komentarz: nexar
2017-06-25
14:47

maykon Junior

przeszedłem grę, wciąga, idę grać w drugą część

Komentarz: maykon
2020-06-29
06:58

mariusz695 Legionista

Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)

Komentarz: mariusz695
2021-06-04
17:41

MixerXD12 Legionista

Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.

Komentarz: MixerXD12
2023-06-28
18:14

rafalk2581114172023 Junior

Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro

Komentarz: rafalk2581114172023
2024-08-04
20:54

jan25811 Junior

Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]

Komentarz: jan25811
2025-06-12
15:20

UziDEAD Junior

witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady

Komentarz: UziDEAD

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl