Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 3
Aktualizacja:
Q3.63. Źródło
Faza 1. Anomalie magiczne
To jeden z czterech questów, z którymi rozpoczynasz trzeci rozdział.
Faza 2. Czujki
Zapytaj Triss o anomalie magiczne, a wręczy Ci trzy Czujki magiczne , które będziesz musiał rozmieścić w okolicy.
Faza 3. Pierwsza czujka
Umieść czujkę w rzeźbie (M14.29 ) przy Ratuszu.
Faza 4. Druga czujka
Umieść czujkę w rzeźbie (M15.9 ) przy zejściu do kanałów w Wyzimie Klasztornej.
Faza 5. Czujki rozstawione
Umieść czujkę w rzeźbie (M22.3 ) na cmentarzu.

Faza 6. Dziecko-Źródło
Udaj się do Triss (M14.1 ) i porozmawiaj z nią. Dostaniesz misję do spełnienia oraz Receptę na Wywar de Vries .
Faza 7. Shani
Gdy tylko pojawisz się w Wyzimie Klasztornej, spotkasz się z Shani i będziesz musiał wysłuchać od niej, co myśli o Triss .
Faza 8. Alvin porwany
W szpitalu (M15.19 ) spotkasz Jaskra , który poinformuje Cię o tym, jak dzielnie stanął w obronie porwanego Alvina . Wyjdź ze szpitala i pobiegnij za Jaskrem , a zaprowadzi Cię do kryjówki porywaczy (M15.20 ).
Faza 9. Alvin odnaleziony
Od razu po wejściu do kryjówki będziesz musiał stawić czoła czwórce zabójców. Po krótkiej rozmowie z ocalonym Alvinem pojawi się Jaskier . Możesz mu polecić zabrać Alvina do Triss albo do Shani ... Po rozmowie z Jaskrem pojawi się jeszcze czterech niedoszłych zabójców.
Faza 10. Alvin dla Shani
![]() | Jeżeli zdecydowałeś, że Alvinem ma się zaopiekować Shani , udaj się do niej (M15.3 ) i porozmawiaj z nią. Okaże się, że Shani żywi wobec Ciebie większe nadzieje. Zanim zdołasz od niej wyjść, spotkasz Jaskra i dzień zakończy się popijawą z nim i z Zoltanem . Na koniec pojawisz się kompletnie pijany w domu Shani - nie będzie chciała z Toba rozmawiać, dopóki nie wytrzeźwiejesz. Pomedytuj kilkanaście godzin, a potem załatw Shani Srebrny pierścionek z bursztynem - nic innego, bo to skromna dziewczyna - i daj jej go. Nie zaszkodzi jeśli wcześniej znajdziesz się w roli ojca i odbędziesz z Alvinem kilka rozmów. |
Faza 11. Wyjaśnienie
Następnie udaj się do Triss i wytłumacz się czarodziejce ze swojej decyzji...
Faza 12. Niezadowolona Triss
... i nie spodziewaj się, że dasz radę sytuację załagodzić. (Koniec questu).
Faza 13. Alvin dla Triss
Gdy zdecydujesz oddać Alvina Triss , udaj się do jej domu (M14.1 ) i porozmawiaj z nią.
Faza 14. Wyjaśnienie
Po rozmowie z Triss udaj się do Shani (M15.3 ) i...
Faza 15. Niezadowolna Shani
... obwieść jej, że oddałeś Alvina pod opiekę Triss . W tym wypadku również zostaniesz zwyzywany, co dowodzi niezbicie, że każda decyzja podjęta w kwestii kobiet jest błędna. ;-)
Faza 16. Kobieta i dziecko
![]() | Gdy wrócisz do Triss , okaże się, że czarodziejka oczekuje od Ciebie wyznania w formie pierścionka. Zanim od niej wyjdziesz kombinować pierścionek, spotkasz Jaskra i dzień skończy się popijawą z nim i z Zoltanem . Potem będziesz musiał wytrzeźwieć przy medytacji i przynieść Triss Srebrny pierścionek z rubinem (lub Sygnet z rubinem ). Zanim jej go dasz, przeprowadź kilka rozmów z Alvinem . |
Q3.64. Po nitce do kłębka
Faza 1. Dealer
Udaj się do Siemki (M15.1 ), a zyskasz możliwość wzięcia udziału w rozprawie z handlarzami narkotyków.
Faza 2. Śladem Angusa
Jak nie poprowadzisz rozmowy z Angusem (M15.16 ), zacznie Ci uciekać. Biegnij za nim. Ucieknie do dawnego domu Vertzów (M15.17 ), a gdy wejdziesz do środka, zaatakuje Cię. Zabij go. Przy jego ciele znajdziesz Złoty sygnet , List polecający i Klucz Angusa .
Faza 3. Dostawca
Zabierz martwemu Angusowi przedmioty. List, który ma przy sobie, pozwoli Ci poruszać się bezpiecznie po terenie Salamandry.
Faza 4. Dobre hasło
Udaj się do kanałów (M15.9 ) i skieruj się do wejścia do kryjówki Salamandry (M16.3 ). Bandytom pilnującym wejścia powiedz, że przychodzisz od Angusa i podaj hasło: Cierń. Potem wejdź do środka. (Hasła możesz się domyślić czytając notatki znalezione przy Angusie . Możesz je również wydobyć od karczmarza z "Nowego Narakortu", jeśli zapytasz go o gości, których podejmuje, a następnie zapłacisz mu ponad 200 orenów i dopytasz się, czy goście ci nie mówili czegoś interesującego).
Faza 5. Gellert Bleinheim
W sali szefa (M17.3 ) znajdziesz w skrzyni List od Gellerta Bleinheima i Klucz do kanałów pod Dzielnicą Handlową. A wówczas wszyscy zabójcy w okolicy rzucą się na Ciebie. (Tak, to jest ta walka, przed którą należy łyknąć Jaskółkę i upewnić się, że stalowy miecz ma włączony styl grupowy). Do wyjścia będziesz się musiał przebić przez zastępy Salamandry - na końcu nieco pomoże Ci kilku strażników miejskich.
Faza 6. Zniszczony magazyn
Gdy wyjdziesz z kryjówki Salamandry, w kanałach spotkasz Siemkę . Rozmowa z nim zakończy misję... i zacznie kolejną: Q3.69. Wyzimski łącznik .
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
- Wiedźmin: Rozdział 3
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (5) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 3
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Rozdział 3
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
Siema doszymonzuo- tez mialem taki problem meczylem sie 3 h asz znalazłem na yt masz filmik mosisz usunąć skrót w systemie gry potem dac znów utwóz skrót i w nazwie gry na końcu dać spacje pauze i da==wcisnać prawy i wkleić potem dac zastosuj i otworzyc z tg skrota.. prosze bardzo a ja mam problem w pierwszym rozdziale gdzie mg znalesc kryjówke salamadry chodze juz z 3 h i nie mg znalesc ... zaraz mnie rozwali a co chwile sie pytaja na forach o to a nikt nie odpisuje ....
Siema, mam problem z uruchomieniem gry.
Mam win8, kartę greficzną GeForce 840M, proc. i5, a po odpaleniu gry wyskakuje mi błąd "Uwaga minimalne wymagania sprzętowe nie zostały spełnione", co robić?
Witam, mam problem z zabiciem królowy kikimor.W którą podpore w ostatniej jaskini uderzyć?Pozdrawiam
cała przygoda polega na tym aby samemu dojść do celów jakie stawia tam życie delikatnie się sobie pomóc w ostateczności "tylko trzeba baczyć na szczegóły tam dużo pisze tylko trzeba czytać i rozumieć przekaz i giera jest ciekawsza trzeba ruszać mózgiem a nie wymachiwać mieczem nie każdy zasługuje na śmierć taki jest motyw gry
Prosze o pomoc dopiero zaczelem grac ale mam problem niby wszystko zrobilem a nie moge dokonac wyboru czy mam wydac wiedzme czy nie niema wcale tych ludzi niewiem czy za wczesnie czy za pozno poszedlem pomocy
Qverty™ moze i logiczne ale niezawsze sie sprawdza w grach ale mniejsza z ty zdaje sie ze bede mial rece pelne roboty .... teraz wiem ze warto ukonczyc gre 3 razy dzieki i powodzenia
A po co wogóle poradnik GOLa jak do każdego oryginału dołaczony jest elegancki, drukowany obszerny poradnik...
lisek--->to chyba logiczne że po każdej stronie jest inne zakończenie...
Witam fanow gry, ludzie niewiem czemu wy zadajecie pytania jak cos przejsc w tej grze, tam wszystko jest opisane czytac ludzie wystarczy czytac. za pierwszy razem jak ukaczylem gre nawet 1 sie nie zawiesile i niemiale probleow z niczym , gram od nowa na najtrudniejszym poziomie niewidze wiekszej roznicy w trudnosci gry . za pierszym raze pomagalem waskodupcom(elfy) i nieludziom teraz bede pomagal zakonowi rozy. CZY KTOS MI MOZE POWIEDZIEC BO SLYSZALEM ZE SA 3 RODZAJE ZAKONCZEN GRY, CZY W ZALEZNOSCI KOMU BEDE POMAGAL, BADZ BEDE NEUTRALNY TO ZAKONCZENIE GRY BEDZIE INNE?????? BO NIEWIEM CZY GRAC W TO ZNOWU ????
TAK NA MARGINESIE GRAJCIE NA NAJWZSZYM POZIOMIE GRA DAJE WIECEJ FRAJDY BO NA NIZSZYCH WSZYSTO JEST ZA LATWE I GRA ROBI SIE NUDNA. glhf
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


