Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 3
Aktualizacja:
Q3.84. Niebieskooka
Faza 1. Zaginiona siostra
Patrick z Weize , którego znajdziesz w karczmie (M14.13 ), poprosi Cię o odszukanie jego siostry.
Faza 2. Niebieskooka
W Domu Nocy (M14.5 ) spotkasz Niebieskooką dziewczynę , która pasuje do opisu Patricka .
Faza 3. Dowód
Jeśli wrócisz do Patricka , ten każe zdobyć Ci dowód na to, że to ona.
Faza 4. Ślady kłów
![]() | Wróć do Domu Nocy (M14.5 ). Niebieskooka dziewczyna za spędzenie z sobą nocy chce 500 orenów lub podobnego w cenie podarunku - jak się będziesz targować, dojdzie do 1000, więc zapłać jej od razu. (Jeżeli na przyjęciu w "Nowym Narakorcie" spiłeś Erkyna von Blunt (3 flaszki wódki wystarczą), dał Ci Sygnet Domu Nocy - z jego pomocą zapłacisz dwa razy mniej). Po seksie zagadaj do niej i zauważ bliznę na jej szyi. PS. Kurtyzana, dzięki której zdobędziesz taką samą kartę, stoi niedaleko wejścia do "Nowego Narakortu" (M14.13 ). |
Faza 5. Kontrola
Gdy opowiesz o tym Patrickowi , będziesz musiał znów udać się do Domu Nocy. Idź na piętro do Pani Nocy (musisz pokonać Ochroniarza w walce na pięści) i porozmawiaj z nią o Niebieskookiej .
Faza 6. Pojedynek
Jeśli zdecydujesz się na walkę z Panią Nocy , będziesz musiał stawić czoła jej, w postaci wampira i jej trzem dziewczynom, podobnież.
Faza 7. Martwe wampiry
Zejdź na parter i powiedz Niebieskookiej , że wampiry nie żyją.
Faza 8. Do rycerza
Niebieskooka będzie zauważalnie rozczarowana rozwojem sytuacji...
Faza 9. Ucieczka dziewczyny
Wróć do Patricka po zapłatę za robotę, ale nie dostaniesz jej. (Koniec questu).
Faza 10. Dar życia
![]() | Jeśli jednak oszczędzisz Panią Nocy (co zważywszy na fakt, że była przyjaciółką Twojego przyjaciela Regisa , jest godne rozważenia), będziesz mógł zażyć seksu z wampirami. Potem jednak będziesz musiał się liczyć ze starciem z Patrickiem i oddziałem rycerzy, którzy przyszli tu w ślad za Tobą. |
Faza 11. Inny punkt widzenia
Gdy pojawią się rycerze, będziesz musiał ostatecznie zadecydować, po czyjej stoisz stronie.
Faza 12. Przeciw wampirom
Jeśli staniesz przeciwko wampirom...
Faza 13. Zdrada
... nic na tym w zasadzie nie zyskasz poza poczuciem winy...
Faza 14. Rycerz i siostra
... i generalnie nikt Cię nie będzie lubił po tym zajściu. (Koniec questu).
Faza 15. Rzeź
Jeżeli stwierdzisz, że całe to zajście to nie Twoja sprawa, znajdziesz się w najtrudniejszej sytuacji, bo wszyscy zaczną się bić ze wszystkimi i przede wszystkim z Tobą. Przeżyjesz (jeżeli przeżyjesz) tylko Ty i Niebieskooka .
Faza 16. Neutralność
Niebieskooka może nie chcieć z Tobą rozmawiać po całym zajściu - w takim przypadku wyjdź na ulicę i wróć do niej. Gdy wrócisz do rozmowy z nią, zostaniesz zwyzywany, ale zarobisz 500 orenów. (Koniec questu).

Faza 17. Przeciw bratu
Jeżeli zdecydujesz się dotrzymać zawartej umowy i stanąć po stronie Pani Nocy , będziesz mieć przeprawę z rycerzami...
Faza 18. Śmierć rycerza
... w trakcie której oczywiście ich wszystkich zabijesz.
Faza 19. Nowa wampirzyca
W ten sposób, w wyniku Twoich wyborów powstanie nowa wampirzyca, ale wyświadczyłeś swego rodzaju przysługę Regisowi , który zginął, walcząc przy Tobie ramię w ramię (tak, w książce, nie w grze).
Q3.85. Biały kieł
Faza 1. Wilk
Worefa - wielkiego wilka - znajdziesz w otoczeniu trzech normalnych pośrodku bagna (M20.14 ). Najpierw pozbądź się jego kompanów (stalowy miecz, styl grupowy), potem zajmij się Worefem (srebrny miecz, styl silny). Z ciała bestii zabierz trofeum - jego głowę.
Faza 2. Nagroda
Zanieś Łeb wilka Łowczemu (M14.10 ), a dostaniesz za niego 600 orenów.
Uwaga 32: Gdy będziesz mieć za sobą zabicie pięciu poważnych potworów, otrzymasz od Wielkiego Łowczego Królewskiego nagrodę specjalną: Kamień runiczny Perun .
Q3.86. Strapiona sanitariuszka
Faza 1. Babcia
Obok szpitala (M15.19 ), po stronie ogrodu, w okolicy południa, spotkasz za dnia Strapioną sanitariuszkę . Wspaniałomyślnie zgódź się jej pomóc.
Faza 2. Lokalizacja
Gdy zajrzysz do domu (M15.2 ) przy alejce handlarzy...
Faza 3. Wyrzucony z domu
... zostaniesz przez staruszkę wyrzucony.
Faza 4. Potwór zabity
Udaj się do niej z powrotem nocą, gdy będzie spać. Zejdź do piwnicy i zabij grasującego tam Fledera .
Faza 5. Zadanie wykonane
Wróć do Strapionej sanitariuszki w to samo miejsce, również w okolicy południa i powiedz jej, że potwór nie żyje. Dostaniesz 50 orenów.
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
- Wiedźmin: Rozdział 3
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (5) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 3
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Rozdział 3
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


