Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 2
Aktualizacja:
Istotne postacie z rozdziału drugiego
Antykwariusz (kupiec)
Antykwariusza (krasnoluda) znajdziesz na targu w Wyzimie (M8.15 ). Możesz u niego kupić książki: Historia najnowsza , Historia Świata , Monstrum albo wiedźmina opisanie , Bajki i klechdy , Koniunkcja sfer , Przepowiednia Itliny , Zaproszenie do magii , Podstawy alchemii , Przeciw nieludziom , Księga zwierząt , O roślinach polnych , Zerrikańska alchemia , Potwory bagienne , Księga Trwogi i obrzydzenia, tom I , Historia Lary Dorren i Cregana z Lod , Dar Lary , Transmutacje i metamorfozy , Kulty i religie Nordlingów , Zerrikańskie owady i inne plugastwa , Ożywienie nieożywionego , Droga, z której się nie wraca , Medycyna sądowa , Smoczy sen , Feainnewedd , O roślinach podziemnych , Mała księga minerałów , O roślinach rytualnych , O roślinach bagiennych , Upiory, potępieńcy i widma , Ornitoreptyle , O przekleństwach i przeklętych , Księga Trwogi i obrzydzenia, tom II .
Ceglarka
Spotkasz ją w chacie (M10.14 ) - może Cię nauczyć o roślinach bagiennych.
Chłop handlarz (kupiec)
Ma swój stragan na targu (M8.17 ). Kupisz u niego: Gruszka , Sok malinowy , Kozie mleko , Krowie mleko , Udko kurczaka , Arbuz , Udziec barani , Temerska żytnia , Wieprzowina , Lokalna pieprzówka , Łój , Gęsi smalec , Plaster miodu , Kurczak , Wiśniówka na spirytusie .
Coleman (kupiec)
Znajdziesz go w karczmie (M8.24 ) albo w międzyczasie na Grobli (M8.4 ). Sprzedaje Fisstech . Nie pytaj go o znak Salamandry, bo nie będzie już chciał z Tobą rozmawiać.
Declan Leuvaarden (kupiec)
Spotkasz na Grobli (M9.10 ). Możesz u niego kupić: Krzesiwo , Wino różowe z Mettiny , Stokrotki , Tulipany , Spirytus zerrikański , Bursztyn , Storczyki , Szafir , Rubin , Srebrny pierścień , Złoty pierścień , Srebrny pierścień z bursztynem , Srebrny pierścień z rubinem , Złoty pierścień z szafirem , Srebrny naszyjnik , Srebrny naszyjnik z bursztynami i Złoty naszyjnik .
Domokrążca (kupiec)
Sprzedaje towary na targu (M8.18 ). Są to głównie podarunki: Krzesiwo , Stokrotki , Tulipany , Żółte róże , Białe róże , Złota chusta damska , Czerwona chusta damska , Storczyki , Srebrny pierścień , Złote damskie rękawiczki , Czerwone damskie rękawiczki , Złoty pierścień , Srebrny pierścień z rubinem , Złoty pierścień z szafirem , Damski szal .
Kalkstein (kupiec)
W Wyzimie ma swój dom (M8.9 ) i tam będziesz mógł z nim pohandlować. Sprzedaje: Saletra , Czarny proszek , Łój , Gęsi smalec , Temerska żytnia , Calcium equum , Winny kamień , Kwas Ginatzy , Spirytus krasnoludzki , Biały ocet , Sproszkowana perła , Sole naezańskie , Zerrikańska mieszanka , Niedźwiedzie sadło , Alkahest , Roztwór rtęciowy , Woda książęca , Fosfor , Piąta esencja , Proszek alchemików , Pasta alchemiczna , Czerwona wstążka i Czosnek oraz książki: Mała księga minerałów , Upiory, potępieńcy i widma , Podstawy alchemii , Księga puszczyka , Ornitoreptyle , Księga Trwogi i Obrzydzenia, tom II .
Kelnerka (kupiec)
Pracuje w karczmie "Miś Kudłacz" (M8.24 ). Sprzedaje: Woda w butelce , Chleb , Rivijski kriek , Kaedweński stout , Wyzimski Czempion , Sok jabłkowy , Krowie mleko , Wino różowe z Mettiny , Mahakamski dwójniak , Wino białe z Beuclair , Ser żółty , Udziec barani , Wieprzowina , Łój , Gęsi smalec , Żołnierski bimber , Temerska żytnia , Nilfgaardzka cytrynówka , Kurczak , Wiśniówka na spirytusie i Niedźwiedzie sadło .
Kupiec Zakonu (kupiec)
Znajdziesz go przy wejściu do dzielnicy biedoty (M8.33 ). Sprzedaje: Krzesiwo , Saletra , Osełka do miecza stalowego , Czarny proszek , Łój , Gęsi smalec , Kamień szlifierski , Niedźwiedzie sadło , Zerrikańska mieszanka , Niebieski meteoryt (2 sztuki), Temerski sztylet żelazny , Temerski sztylet stalowy , Pochodnia , Temerski cep bojowy , Siekiera , Temerski topór żelazny , Dwuręczny topór stalowy , Temerski topór stalowy , Wyśmienita skórzana kurtka . Sprzedaje jednak tylko przyjaciołom Zakonu, aby się takim stać, możesz w Fazie 4 questu Q2.23. Wielka ucieczka połączyć siły z Zygfrydem . Pod koniec drugiego rozdziału możesz to jeszcze naprawić wykonując quest Q2.59. Rozpoznanie bojem na korzyść Zakonu.
Morenn
![]() | Znajdziesz ją w Gaju Druidów (M10.32 ). Jeśli chcesz udowodnić jej wiedźmińską sprawność fizyczną, przede wszystkim musisz dla niej skombinować Skórę wilka . Wilki (nieoswojone przez druidów!) znajdziesz kawałeczek na północ od Kręgu Niechcianej Mocy (M10.33 ). Wróć do driady ze Skórą wilka i zagadnij: "Rozmawialiśmy o tym, skąd biorą się małe driady. Pamiętasz?", a następnie podaruj jej skórę. Potem wybierz opcje: "Nawet seks bez prokreacji może być korzystny." oraz "Seks rozładowuje napięcie..." Czyż jest drugi taki erpeg? :) |
Ogrodnik (kupiec)
Spotkasz go w ogrodzie (M8.29 ). Sprzedaje: Płatki zimejki , Płatki białego mirtu , Stokrotki , Jaskółcze ziele , Owoce balissy , Tojad , Tulipany , Czerwone róże , Żółte róże , Białe róże i Storczyki . Możesz z nim zagrać w pokera. Jeśli dasz mu coś dobrego do jedzenia, opowie Ci o Zerrikanii.
Plotkara
![]() | Spaceruje po mieście między szpitalem (M8.30 ) a domem Raymonda (M8.2 ). Nie jest łatwo się z nią dogadać, ale możesz spróbować podążyć tą ścieżką - jak będzie trzeba, to ze dwa razy: "Słyszałaś, że do miasta przybył wiedźmin?", "Z tego, co wiem, nie ma nic przeciwko kobietom, które nie władają magią.", "Jakiś ciuszek?". Na koniec wręcz dziewczynie jakiekolwiek rękawiczki. |
Płatnerz Zakonu
Znajdziesz go przy wejściu do dzielnicy biedoty (M8.33 ). Kuje miecze z kawałków meteorytu.
Prostytutki: Dziwki, Kurtyzana i Dziwka portowa
![]() | W Wyzimie Klasztornej są dwie Dziwki . Jedna spaceruje w okolicy domu Vivaldiego (M8.8 ), druga przed domem Baraniny (M8.37 ). Kwota, za jaką zgodzą się świadczyć swoje usługi jest zmienna, ale przeważnie 250 orenów wystarczy. Jest jeszcze Kurtyzana , którą znajdziesz w okolicy Zamtuza (M8.38 ). Gdy wykonasz dla Carmen (M8.38 ) quest Q2.34. Pracujące dziewczyny i nie weźmiesz zapłaty, każda z trzech dziewczyn odda Ci się za dowolny bukiet kwiatów. Dziwkę portową spotkasz na grobli (M9.2 ). Wszystkie prostytutki przestaną Ci jednak świadczyć usługi, jeśli w queście Q3.88. Złoto dla zuchwałych pomożesz Wiewiórkom. |
Pucybut
Znajdziesz go w przejściu (M8.5 ). Czyszczenie butów kosztuje u niego 2 oreny - gdy mu zapłacisz, opowie Ci sporo rzeczy o sytuacji w Wyzimie.
Scoia'tael
Scoia'tael (inaczej Wiewiórki) znajdziesz w Obozie nieludzi (M10.35 ) w Lesie na bagnach. Gdy porozmawiasz z rosłą elfką Scoia'tael (opcja: "Nie pamiętam historii elfów..."), da Ci książkę Dar Lary . Na dowód, że nie jesteś takim barbarzyńcą, na jakiego wyglądasz, daj jej kwiat Feainnewedd . (Wiedzy o tej roślinie nauczysz się z książki pod tym samym tytułem - kupisz ją na przykład u Starszego druida (M10.32 ). Jeśli potem powiesz jej, że nie znasz wielu rosnących na bagnach roślin, opowie Ci o Dwugrocie .
Sprzedawca (kupiec)
Pomocnik kowala (M8.7 ). Żeby u niego coś kupić , trzeba mieć rekomendację od Zoltana . Sprzedaje: Krzesiwo , Osełka do miecza stalowego , Saletra , Kamień szlifierski , Czarny proszek , Łój , Gęsi smalec , Zerrikańska mieszanka , Niedźwiedzie sadło , Niebieski meteoryt (2 sztuki), Temerski sztylet żelazny , Mały topór , Temerski sztylet stalowy , Pochodnia , Temerski topór żelazny , Temerski cep bojowy , Temerski miecz żelazny , Temerski topór stalowy , Wyśmienita skórzana kurtka .
Starszy druid (kupiec)
Spaceruje po Gaju druidów (M10.32 ). Sprzedaje: Winogrono , Maliny , Jagody , Suszone owoce , Owoce balissy , Kwiaty dwugrotu , Korzeń pimentu , Werbena , Wronie oko , Tojad , Liście blekotu , Lokalna pieprzówka , Bakalie , Plaster miodu , Nalewka śliwkowa , Nalewka z mandragory , Recepta na Las Mariborski oraz książki: Feainnewedd , O roślinach rytualnych i Zielnik druidzki .
Talar (kupiec)
Paser. Za dnia lubi chodzić po mieście, rano, wieczorem i w nocy znajdziesz go w jego domu (M8.26 ). Możesz u niego medytować. Sprzedaje: Saletra , Kamień szlifierski , Gęsi smalec , Łój , Czarny proszek , Zerrikańska mieszanka , Niedźwiedzie sadło , Złoty pierścień , Medycyna sądowa , Runa słońca , Niebieski meteoryt , Księga wilgi , Temerski sztylet żelazny , Temerski sztylet stalowy , Temerski cep bojowy , Morgenstern dwuręczny , Temerski topór żelazny , Pochodnia , Dwuręczny topór stalowy , Temerski topór stalowy . Jest zawodowym pokerzystą.
Vaska (kupiec)
Starsza wioski ceglarzy (M10.16 ). Możesz u niej nabyć: Chleb , Kaedweński stout , Wyzimski Czempion , Winogrono , Gruszka , Kozie mleko , Krowie mleko , Wino różowe z Mettiny , Mahakamski dwójniak , Czerwone wino z Toussaint , Arbuz , Udko kurczaka , Ser żółty , Udziec barani , Redańska żołądkowa mocna , Gęsi smalec , Temerska żytnia , Bakalie , Wiśniówka na spirytusie i Spirytus temerski . Możesz z nią zagrać w kości.
Zielarka (kupiec)
Handluje na targu (M8.19 ). Sprzedaje: Winogrono , Suszone owoce , Jagody , Maliny , Płatki zimejki , Płatki białego mirtu , Stokrotki , Jaskółcze ziele , Owoce balissy , Korzeń pimentu , Tojad , Tulipany , Czerwone róże , Żółte róże , Białe róże , Storczyki oraz książki: O roślinach polnych i O roślinach podziemnych . Gdy dasz jej Czerwoną chustę damską , powie Ci, że zbiera swoje zioła w Lesie na bagnach.
Zygfryd
Siedzi na Posterunku Zakonu (M8.34 ). Będzie Ci proponować wstąpienie w szeregi Zakonu, jednak zawsze mu odmówisz - najlepiej nie podejmuj z nim tego tematu w ogóle, bo stracisz wówczas status przyjaciela Zakonu.
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
- Wiedźmin: Rozdział 2
- Wiedźmin: Rozdział 2 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Wyjaśnienie śledztwa Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (5) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (6) Rozdział 2
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 2
- Wiedźmin: Rozdział 2 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Rozdział 2
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
Siema doszymonzuo- tez mialem taki problem meczylem sie 3 h asz znalazłem na yt masz filmik mosisz usunąć skrót w systemie gry potem dac znów utwóz skrót i w nazwie gry na końcu dać spacje pauze i da==wcisnać prawy i wkleić potem dac zastosuj i otworzyc z tg skrota.. prosze bardzo a ja mam problem w pierwszym rozdziale gdzie mg znalesc kryjówke salamadry chodze juz z 3 h i nie mg znalesc ... zaraz mnie rozwali a co chwile sie pytaja na forach o to a nikt nie odpisuje ....
Siema, mam problem z uruchomieniem gry.
Mam win8, kartę greficzną GeForce 840M, proc. i5, a po odpaleniu gry wyskakuje mi błąd "Uwaga minimalne wymagania sprzętowe nie zostały spełnione", co robić?
Witam, mam problem z zabiciem królowy kikimor.W którą podpore w ostatniej jaskini uderzyć?Pozdrawiam
cała przygoda polega na tym aby samemu dojść do celów jakie stawia tam życie delikatnie się sobie pomóc w ostateczności "tylko trzeba baczyć na szczegóły tam dużo pisze tylko trzeba czytać i rozumieć przekaz i giera jest ciekawsza trzeba ruszać mózgiem a nie wymachiwać mieczem nie każdy zasługuje na śmierć taki jest motyw gry
Prosze o pomoc dopiero zaczelem grac ale mam problem niby wszystko zrobilem a nie moge dokonac wyboru czy mam wydac wiedzme czy nie niema wcale tych ludzi niewiem czy za wczesnie czy za pozno poszedlem pomocy
Qverty™ moze i logiczne ale niezawsze sie sprawdza w grach ale mniejsza z ty zdaje sie ze bede mial rece pelne roboty .... teraz wiem ze warto ukonczyc gre 3 razy dzieki i powodzenia
A po co wogóle poradnik GOLa jak do każdego oryginału dołaczony jest elegancki, drukowany obszerny poradnik...
lisek--->to chyba logiczne że po każdej stronie jest inne zakończenie...
Witam fanow gry, ludzie niewiem czemu wy zadajecie pytania jak cos przejsc w tej grze, tam wszystko jest opisane czytac ludzie wystarczy czytac. za pierwszy razem jak ukaczylem gre nawet 1 sie nie zawiesile i niemiale probleow z niczym , gram od nowa na najtrudniejszym poziomie niewidze wiekszej roznicy w trudnosci gry . za pierszym raze pomagalem waskodupcom(elfy) i nieludziom teraz bede pomagal zakonowi rozy. CZY KTOS MI MOZE POWIEDZIEC BO SLYSZALEM ZE SA 3 RODZAJE ZAKONCZEN GRY, CZY W ZALEZNOSCI KOMU BEDE POMAGAL, BADZ BEDE NEUTRALNY TO ZAKONCZENIE GRY BEDZIE INNE?????? BO NIEWIEM CZY GRAC W TO ZNOWU ????
TAK NA MARGINESIE GRAJCIE NA NAJWZSZYM POZIOMIE GRA DAJE WIECEJ FRAJDY BO NA NIZSZYCH WSZYSTO JEST ZA LATWE I GRA ROBI SIE NUDNA. glhf
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



