Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 3
Aktualizacja:
Q3.67. Nie będzie bolało
Faza 1. Zęby bestii
Zahin Schmartz (M15.7 ) skupuje zęby potworów.
Faza 2. Zęby bestii
Jeśli przyniesiesz mu Kły bestii , zapłaci Ci za nie 50 orenów, ale czeka na coś ciekawszego...
Faza 3. Kły fledera
Za Kły fledera gotów jest już zapłacić 100 orenów.
Faza 4. Zęby barghestów
Możesz również Zahinowi spylić Czaszki barghestów - za 50 orenów.
Więcej zębów będziesz mógł mu sprzedać dopiero w piątym rozdziale, jeśli je będziesz sumiennie zbierał.
Q3.68. Sześć stóp pod ziemią
Faza 1. Cmentarz
Od Zygfryda (M15.10 ) dowiesz się, że na cmentarzu dzieje się coś dziwnego. Pośrodku cmentarza (M22.1 ) znajdziesz gadającego ghula imieniem Vetala .
Faza 2. Gadający ghul
Jeśli zdecydujesz się go zabić...
Faza 3. Vetala zabity
... będziesz musiał stawić czoła jemu oraz dodatkowo jednemu Graveirowi i dwóm Ghulom .
Faza 4. Zadanie wykonane
Na koniec pozostanie wrócić Ci do Zygfryda (M15.10 ) po nagrodę - 200 orenów. (Koniec questu).
Faza 5. Komando
Jeśli jednak zdecydujesz się oszczędzić Vetalę , dowiesz się od niego, że po cmentarzu grasuje komando Scoia'tael, które zabija ludzi.
Faza 6. Wybór
Komando znajdziesz przy wejściu do krypty (M22.2 ) i znów będziesz mieć wybór... czy zgładzić komando, czy ratować uwięzionych w krypcie ludzi.
Faza 7. Walka z elfami
Jeśli zdecydujesz się zgładzić komando (pobiegnij za nimi i zaatakuj, kogo zdołasz)...
Faza 8. Niezadowolony Zygfryd
... Zygfryd (M15.10 ) wypłaci Ci za fatygę 100 orenów. (Koniec questu).
Faza 9. Na ratunek
A jeśli zechcesz pomóc uwięzionym w krypcie, znajdziesz ich w najdalszej sali (M23.2 ). Zabij oblegające ludzi Ghule ...
Faza 10. Zadowolony Zygfryd
... i zdaj raport z zajścia Zygfrydowi (M15.10 ). Dostaniesz zapłatę z nadwyżką - 400 orenów. To najbardziej rycerskie zakończenie niniejszego questu.
Q3.70. Pierścień
Faza 1. Pierścień
Zrozpaczony kupiec na Grobli (M19.1 ) poprosi Cię o odzyskanie pierścienia rodowego.
Faza 2. Dodatkowe informacje
Gdy go zapytasz, gdzie go szukać, dowiesz się, że znajdziesz go przy ciele stryja w pobliżu kapliczki Melitele na Bagnach.
Faza 3. Zguba
Przy ciele stryja obok kapliczki na bagnach (M20.7 ) faktycznie znajdziesz upragniony pierścień.
Faza 4. Nagroda
Pierścień zanieś Zrozpaczonemu kupcowi (M19.1 ) na Groblę i oddaj mu go. Dostaniesz 100 orenów.
Q3.71. Piękna i bestia
Faza 1. Lekarstwo
Zaproponuj Carmen (M20.2 ), gdy ją spotkasz w Lesie na bagnach, że sam zajmiesz się zdobyciem lekarstwa dla jej ukochanego.
Faza 2. Trzy sposoby
Porozmawiaj o wilkołactwie z Hierofantem (M20.10 ). Dowiesz się, jak je leczyć, ale i tak najpierw będziesz musiał porozmawiać o jej ukochanym z Carmen .
Faza 3. Tajemniczy wilkołak
Carmen (M15.18 ), którą znajdziesz z powrotem w okolicy zamtuza w Wyzimie Klasztornej, nic Ci jednak nie powie.
Faza 4. Vincent wilkołak
Po wyjściu z Kryjówki Salamandry (M14.42 ) w Fazie 10 questu Q3.87. Zamek i klucz będziesz świadkiem sceny, w której wilkołak rozprawia się z grupą pachołków Salamandry. Za chwilę dowiesz się, że wilkołakiem jest Vincent . Jeśli zdecydujesz się go zabić, unieważnisz niniejszy quest, ale zyskasz Sierść wilkołaka . Jeśli pozwolisz mu żyć, pozostanie Ci udanie się do Carmen na rozmowę.
Faza 5. Współpraca
Idź do Carmen (M15.18 ) i powiedz jej, że wiesz, kim jest jej ukochany, po czym zaproponuj pomoc w leczeniu.
Faza 6. Liście blekotu
Lekarstwo będzie wymagać znalezienia 5 Liści blekotu . O blekocie dowiesz się z książki O roślinach bagiennych .
Faza 7. Do Carmen
Blekot rośnie na bagnach. Najwięcej znajdziesz go w pobliżu Cmentarzyska golemów (M20.15 ).
Faza 8. Inne metody
Liście blekotu zanieś Carmen (M15.18 ).
Faza 9. Porażka
(Wyjdź z zamtuza i wróć albo na odwrót - w zależności od tego, gdzie rozmawialiście). Dowiesz się od Carmen , że koszula z blekotu nie poskutkowała.
Faza 10. Lekarstwo od Kalksteina
Udaj się do Kalksteina, do wieży na bagnach (M20.6 ) po lekarstwo na lykantropię. (Pamiętaj, że masz do dyspozycji teleporty). Kalkstein zgodzi się je przyrządzić, ale będzie potrzebować na to chwili czasu.
Faza 11. Łza dziewicy
Wyjdź na zewnątrz i wróć do Kalksteina . Odbierz od niego lekarstwo i zacznij myśleć, gdzie znajdziesz dziewicę...
Faza 12. Eliksir dla Carmen
Jeśli sądziłeś, że dziewicą okaże się sama Carmen , Vaska czy napotkana na ulicy staruszka, myliłeś się podobnie jak ja - zajdź do szpitala i poproś o łzę którąś z Pielęgniarek .
Faza 13. Pozostałe metody
Zanieś lekarstwo wzbogacone łzą do Carmen (M15.18 ).
Faza 14. Porażka
(Wyjdź z zamtuza i wróć albo na odwrót - w zależności od tego, gdzie rozmawialiście). Carmen powie Ci, że to lekarstwo również nie dało efektu.
Faza 15. Ostateczna próba
Pozostała ostatnia metoda leczenia z lykantropii: prawdziwa miłość. Powiedz o tym Carmen .
Faza 16. Miłość
Po rozmowie z Carmen przekonasz się, że ona naprawdę Vincenta kocha. Natomiast on zdaje się bardziej kochać swoją pracę.
Faza 17. Rozmowa z Vincentem
Vincenta powinieneś znaleźć za dnia albo w lochu (M15.1 ), albo pod bramą (M15.8 ). Porozmawiaj z nim o prawdziwej miłości.
Faza 18. Klątwa przełamana
Wróć do Carmen i zapytaj, jak sprawy się mają. Okaże się, że miłość kwitnie.
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
	- Wiedźmin: Rozdział 3
		- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
			- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (5) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 3
 
 
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
			
 
- Wiedźmin: Rozdział 3
		
 
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
