Wiedźmin: Zadania główne (5) Rozdział 3
Aktualizacja:
Faza 5. Nowy Narakort
Gdy już nie będziesz mieć nic do roboty w tym rozdziale, udaj się do Triss z informacją, że jesteś gotów na poważne rozmowy. Upewnij się, że masz przy sobie eliksiry Kot i Puszczyk . Bez nich możesz mieć poważny problem z przejściem do następnego rozdziału.
Faza 6. Ostrzeżenie
Retrospekcja: Jeśli wyleczyłeś Vincenta z wilkołactwa w queście Q3.71. Piękna i bestia , dostaniesz od niego wsparcie w starciu z Salamandrą, które będzie miało miejsce, gdy tylko wejdziesz do karczmy (M14.13 ).
Faza 7. Zasadzka
Pozabijaj napastników i udaj się na piętro karczmy. Na miejscu spotkasz resztę spiskowców.
Faza 8. Baza Salamandry
I zostaniesz teleportowany przez Triss na miejsce akcji (M24.1 ). Niestety nie dość precyzyjnie, bo do swojego sojusznika (M24.4 ) będziesz musiał się przedrzeć przez żołnierzy Salamandry.
Faza 9. Aktywacja portalu.
Aby wpuścić tu sojuszniczy oddział, musisz aktywować portal. Kamienia Mocy , którego potrzebujecie, strzeże nieopodal mag (M24.5 ).
Faza 10. Kamień Mocy
Mogłeś go zdobyć już wcześniej w Kryjówce Salamandry (M14.42 ), ale i tak nie zaszkodzi zaszlachtować maga i opędzlować jego skrzyni.
Faza 11. Pogawędka
Oczywiście możesz się rzucić na żołnierzy Salamandry i tłuc ich sam, ale i tak dopóki nie aktywujesz Portalu Alvaro, nieustannie pojawiać będą się nowi. Aktywuj portal (M24.6 ) i skorzystaj z tego, że bariera chroniąca Azara i Magistra opadła - biegnij pogadać z nimi (M24.7 ).

Faza 12. Tarcza Alzura
Retrospekcja: Gdy na koniec rozmowy Azar spróbuje Cię zabić, okaże się, że uratuje Cię Tarcza Alzura rzucona na Ciebie przez Triss . Ten czar sam zdobyłeś na bagnach przed walką z Javedem pod koniec drugiego rozdziału - to wynik rozpracowania Javeda w queście Q2.49. Sekcja zwłok .
Faza 13. Konfrontacja
Udaj się do ostatniej jaskini (M24.8 ) i zakończ sprawę z Magistrem . Zależnie od wybranego przez Ciebie rozwoju postaci, zadecyduj sam, czy wolisz najpierw rozprawić się z jego pomocnikami, czy dopiero przy okazji krojenia Magistra . Skoncentruj się jednak na okładaniu Magistra .
Faza 14. Leże kikimor
Na koniec walki spadniecie obaj do Leża kikimor. Magister zostanie... paskudnie połknięty, a Ty będziesz musiał poradzić sobie z Królową kikimor . Jednak nie próbuj stawać do bezpośredniej walki z potworem - zabije Cię jednym uderzeniem. Czeka Cię ciężka przeprawa, podczas której potrzebny będzie Ci wyłącznie znak Aard - wypij Puszczyka . Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, wypij również Kota .

Faza 15. Królowa
Biegnij aż do końca jaskini (M25.6 ). Ilekroć będziesz przebiegać pod podporami (M25.2 ), nie zaszkodzi ich za sobą zawalić Aardem (uważaj tylko, żeby nie stać zbyt blisko). Jeśli uznasz, że zyskałeś dość czasu, zainteresuj się ciałem (M25.3 ) - znajdziesz przy nim Runę Księżyca . W kolejnej jaskini (M25.4 ) zaczną wychodzić spod ziemi hordy Kikimor - nie walcz z nimi, tylko biegnij przed siebie, póki będzie ich niewiele - później będziesz mieć kłopoty z ich wyminięciem. Pośrodku jaskini (M25.4 ) uderz Aardem w jedną z podpór i biegnij co sił w korytarz (M25.6 ). Jaskinia za Tobą zawali się, a Królowa kikimor padnie przywalona kamieniami. Zajrzyj jej do brzucha po to, co zostało z Magistra : Przygotowany do wysłania list Magistra i Raport Magistra . Przy okazji powinieneś znaleźć również dwa zwoje: Nerw kikimory i Księgę Rosomaka oraz Jad wisielców , Złoty pierścień i Nerw królowej kikimory .
Faza 16. Adda
Zabierz wszystko. Z Raportu Magistra dowiesz się, kto stoi za Salamandrą i fałszowanymi edyktami królewskimi. Przeczytaj również Przygotowany do wysłania list Magistra , co popchnie do przodu quest Qp.3. Tajemnica Berengara . Teraz udaj się odblokowanym korytarzem do wyjścia.
Faza 17. Połowiczny sukces
Wyzima została oczyszczona z Salamandry, Magister nie żyje, Adda jest wściekła, Ciebie przed śmiercią ratuje Triss - tak się kończy trzeci rozdział.

0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
- Wiedźmin: Rozdział 3
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (5) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 3
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Rozdział 3
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
