Wiedźmin: Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1)
Aktualizacja:


Hodowca Owiec przebywający za dnia na łące (M5.1 ), a nocą w domu (M5.2 ), zapytany o zadanie dla wiedźmina, zleci nam zabicie watahy wilków.
Faza 1. Polowanie
Wilki widziano za karczmą (M4.1 ). Musimy rozprawić się z pięcioma zwierzami na tyle silnymi, że nie powinniśmy próbować walczyć z nimi w grupie. Dobywamy stalowego miecza i atakujemy stylem szybkim, starając się rozprawiać z pojedynczymi bestiami odciągniętymi ostrożnie od reszty stada. Pomagamy sobie również ogłuszeniem spod znaku AARD.

Faza 2. Leże
Wracamy do hodowcy owiec po nagrodę, którą stanowi bezwartościowy kawałek mięsa. Od tej chwili jednak, po wstępnej rozmowie z hodowcą, możemy odpoczywać w jego domu. Generalnie bez względu na porę, aczkolwiek w nocy musimy zaczepić go (kliknąć nań) dwa razy, nim raczy się obudzić.

Zadanie to rozpoczyna się po rozmowie z kapłanką na temat upiorów. Doria nie wyjawi nam sposobu na ich zniszczenie. Musimy zasięgnąć języka u ludzi z wioski.
Faza 1. Warto rozmawiać
Wśród pięściarzy w karczmie znajdziemy jegomościa, który będzie chciał z nami walczyć za 100 orenów. Po wygraniu pojedynku mamy dwie możliwości.

Faza 2a. Kasa za walkę
Jeśli zdecydujemy się przyjąć zapłatę, powiększymy swój budżet o 100 orenów, ale pięściarz nie udzieli nam już żadnej przydatnej informacji.
Faza 2b. Rozmowa przy ale
Alternatywą dla przyjęcia orenów, jest wypicie z jegomościem i życzliwa rozmowa w której to dowiemy się, że sposobem na pozbycie się upiorów jest spalenie kości.
Faza 2c. Chory staruszek
Innym sposobem na zakończenie tego zadania jest wykonanie zlecenia QU.4. Cholerna zupa . Musimy je ukończyć dokładnie w tym momencie, aby pozyskana od starucha wiedza zakończyła nasze aktualne zadanie.

Zadanie to jest powiązane z inną misją, a mianowicie- QU.3. Jak pozbyć się upiorów raz na zawsze .
Faza 1. Znowu zupa
Schorowany staruszek (M5.5 ) z chęcią uraczy nas swoimi opowieściami o duchach w zamian za odrobinę pieczonego baraniego mięsa. Jeśli tylko wykonaliśmy zadanie QU.2. Nosił wilk razy kilka , powinniśmy mieć udziec barani w plecaku. Jeśli zdążyliśmy go zjeść, wracamy do hodowcy owiec siedzącego na polu (M5.1 ) lub w chacie (M5.2 ) i kupujemy od niego kawał mięsa za 20 orenów . Dziadunio w podzięce za dobrą strawę zdradzi nam jeden ze sposobów na uporanie się z - jak to mówi - "upirami".


Faza 1. Sucho w gardle
Rybaka w nocy znajdziemy za dnia na brzegu (M5.4 ). Jeśli w rozmowie z nim zapytamy czy nie nuży go ciągłe stanie nad wodą, wspomni o suchym gardle i poprosi nas o dostarczenie mu piwa z karczmy (trunek kosztuje 10 orenów ).

Faza 2. Zdobyte piwo
Z kuflem piwa w plecaku wracamy do rybaka . W nagrodę za nasz heroiczny wyczyn otrzymujemy Dziwnie wypchaną Rybę .
Faza 3. Dziwna ryba
Ryba , którą przed chwilą otrzymaliśmy ma dziwnie wypchany brzuch. Aby sprawdzić co takiego kryje się w jej wnętrzu, warto jej skosztować.
Faza 4. Pierścionek z niebieskim oczkiem
Nie bacząc na swoje zęby, Geralt pochłania rybę, a w jego ekwipunku pojawia się Tani pierścień z niebieskim oczkiem wyjęty prosto z wnętrza stworzenia. Kolejne zadanie odpowie na pytanie, co zrobić z nowym nabytkiem.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
