Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 5
Aktualizacja:
Zadania poboczne rozdziału piątego
Qp.3. Tajemnica Berengara
Faza 17. Sprzymierzeniec
Retrospekcja: Jeśli darowałeś życie Berengarowi , pojawi się przed walką z Javedem - Faza 12 questu Q5.108. Smak zemsty - by Cię wspomóc. (Koniec questu).
Faza 18. Medalion
Retrospekcja: Jeśli go zabiłeś, masz przy sobie Medalion Berengara , który znakomicie osłabia Azara Javeda .
Q1.12. Gra w kości
Faza 7. Legenda
Gdy na początku rozdziału udasz się w Fazie 6 questu Q5.110. Jej Wysokość Strzyga do króla Foltesta , będziesz mieć okazję zagrać z nim w kości. Jeśli wygrasz, staniesz się legendą.
Qp.22. Walka na pięści
Faza 10. Prawo rewanżu
Zdenka znajdziesz w Jaskini uchodźców (M34.11 ) na bagnach w piątym rozdziale. Gdy go pokonasz, powie Ci, że przysługuje mu prawo rewanżu.
Faza 11. Zwycięstwo nad Mistrzem Mistrzów
Wyjdź z jaskini, wróć do niej i pokonaj Zdenka jeszcze raz. Przy okazji zdobędziesz Ząb słynnego pięściarza .
Faza 12. Mistrz Mistrzów
Teraz Ty jesteś najlepszym pięściarzem.
Q3.61. Tożsamość
Faza 7. Miłość
W piątym rozdziale, w trakcie rozmowy w Fazie 6 questu Q5.110. Jej Wysokość Strzyga król Foltest spyta Cię o Twój związek z Triss (lub z Shani ). To, jak go zdefiniujesz (kocham ją / sypiamy razem / jest moją przyjaciółką), dopisze się do Twojej tożsamości.
Jeszcze jedno pytanie dodające się do Twojej tożsamości zada Ci Jaskier na zakończenie gry, ale nie będziesz w stanie juz sprawdzić jego efektów.
Q3.67. Nie będzie bolało
Faza 5. Ząb boksera
Dentystę spotkasz ponownie, gdy wrócisz z Cmentarza na bagnach po zakończeniu walk w mieście i będziesz mógł się swobodnie poruszać po Starej Wyzimie - idź wówczas do Wieży Kata (M33.28 ). Za ząb boksera Zdenka dostaniesz 250 orenów.
Faza 6. Żuchwa
Za Żuchwę cmentara dostaniesz 150 orenów.
Faza 7. Kły alpa
Za Kły alpa dostaniesz 150 orenów.
Faza 8. Zęby zjadarki
Zęby zjadarki sprzedasz za 125 orenów.
Gdy dostarczysz Zahinowi wszystkie zęby do kolekcji, otrzymasz od niego z wdzięczności Runiczny sihill z Mahakamu - najlepszy dostępny w grze stalowy miecz.
Q5.111. Aksamit i błoto
Faza 1. Pieniądze dla kuzynów
Zagadaj, będąc jeszcze na zamku, do dwórki Antoinette (M32.1 ) i zgódź się przekazać pieniądze jej trzem kuzynom ukrywającym się na bagnach.
Faza 2. Kuzyn Corbin
Corbina spotkasz w Jaskini druidów (M34.2 ) przy Cmentarzu na bagnach.
Faza 3. Kuzyn Buse
Buse znajdziesz w Jaskini uchodźców (M34.10 ).
Faza 4. Kuzyn Ramerot
Ramerot chowa się w Jaskini uchodźców (M34.11 ).
Faza 5. Kuzyni
Teraz czas wrócić do kapitana najemników po nagrodę.
Faza 6. Nagroda
Udaj się do Kapitana Jean Pierre'a , którego znajdziesz w Starej Wyzimie opodal bramy na Cmentarz na bagnach (M33.25 ). Powiedz mu, że znalazłeś całą trójkę...
Faza 7. Zakończone zadanie
... a otrzymasz w nagrodę 3 petardy Smoczy sen .
Q5.112. Zlecenie na upiory
Faza 1. Pył śmierci
Zlecenie znajdziesz na tablicy ogłoszeń w Starej Wyzimie (M33.6 ). Wiedzę o upiorach posiądziesz z książki Upiory, potępieńcy i widma .
Faza 2. Zdobycz
Upiorów natłuczesz w Krypcie Kruka przy Cmentarzu na bagnach (M34.4 ) albo na samym cmentarzu (M34.15 ) nocą. Musisz zdobyć 4 garści Pyłu śmierci .
Faza 3. Zapłata
Pył śmierci zanieś Kalksteinowi (M33.16 ), a dostaniesz 300 orenów za fatygę.
Q5.113. Zlecenie na garkainy
Faza 1. Ślina garkainów
Zlecenie znajdziesz na tablicy ogłoszeń w Starej Wyzimie (M33.6 ). O Garkainach możesz się nauczyć od jednego z zarażonych w Starej Wyzimie, którego znajdziesz na przykład w chacie (M33.15 ) - płacąc mu 5 orenów. Jeśli nie, zdobędziesz tę wiedzę z książki Wampiry: fakty i mity .
Faza 2. Zdobycz
Garkainy znajdziesz przy wejściu na cmentarz (M34.8 ) na bagnach. Nocą. Musisz zabić dwa Garkainy .
Faza 3. Zapłata
Ślinę zanieś Kalksteinowi (M33.16 ), a dostaniesz 250 orenów za fatygę.
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
	- Wiedźmin: Rozdział 5
		- Wiedźmin: Rozdział 5 - Zadania i postacie
			- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 5
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 5
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 5
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 5
- Wiedźmin: Zadania główne (5) Rozdział 5
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 5
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 5
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 5
 
 
- Wiedźmin: Rozdział 5 - Zadania i postacie
			
 
- Wiedźmin: Rozdział 5
		
 
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
