Wiedźmin: Questy główne Wiedźminkołaja
Aktualizacja:


Zadanie to otrzymamy w pierwszej rozmowie z wiedźmami na cmentarzu (M8.2 ).
Faza 1. Leśny Dzban
Młody medyk, którego musimy odszukać - Dillen , przesiaduje wieczorami w karczmie (M6.10 ). W rozmowie zwracamy mu uwagę na to, że rozmawia "z kimś jeszcze". Jeszcze chwila i będziemy pili z nim tajemniczy eliksir. Kiedy zakończymy rozmowę, Geralt wyjdzie za potrzebą i zostanie nawiedzony przez Zeflika .

Faza 2. Halucynacje
Musimy udać się do Mikołaja (M6.6 ) i zdecydować, czy staniemy po jego stronie i uratujemy święta, czy może wolimy wiedźmy i chaos, który obiecywały. Poniżej postaram się przedstawić obie opcje, z naciskiem na wersję "dobrą".
Faza 3a. Niecodzienna robota
Mikołaj zleca nam uszczęśliwienie wszystkich pacjentów szpitala psychiatrycznego. Trzeba zacząć od dostania się do środka, co jest równoznaczne z ukończeniem zadania QWi.4. Wejście do szpitala .
Faza 4a. Uszczęśliwianie
Musimy wykonać w sumie pięć zadań pobocznych. QWi.5. Ucieczka z Los Lebiodas , QWi.6. Specjał , QWi.7. Dudnik , QWi.8. Talizman , oraz QWi.9. Piękny Umysł . Po ich ukończeniu wracamy do Mikołaja (M6.6 ). Okazuje się, że musimy zejść do kanałów.
Faza 5a. Zamknięta brama
Wieczorem przed karczmą (M6.10 ) znajdziemy Pata , któremu wcześniej pomogliśmy. Nasz znajomy bez problemu oddaje nam klucz do kanałów .
Faza 6a. Coś za coś
Udajemy się do kanałów (M6.7 ) i dalej - do zamkniętej kraty (M7.2 ). W tym miejscu spotykamy Paskudnego fledera , który jest dosyć mocnym przeciwnikiem. Nie obejdzie się bez srebrnego miecza, silnego stylu i zapewne Jaskółki .
Faza 7a. Symbol Świąt
W trzewiach potwora odnajdujemy święty symbol , który okazał się być rózgą potrzebną Mikołajowi . Odnajdujemy wyjście z kanałów (M7.4 ) i wracamy do Mikołaja (M6.6 ).
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
