Wiedźmin: Questy główne Cichej Wólki
Aktualizacja:


Niejaki Kaligor chwilę po przybyciu do wioski zleca nam pozbycie się upiorów nawiedzających nocą Cichą Wólkę.

Faza 1. Problem z upiorami
Musimy znaleźć sposób na pozbycie się upiorów z wioski. Wiemy o dwóch osobach, które mogą udzielić nam przydatnych informacji. Jedną z nich jest Doria , drugą rybak .
Faza 2. Upiory były ludźmi
Rozmawiamy z Dorią kapłanką, która w zależności od pory dnia przebywa w: 8-10 piwnica domku Vesny (M5.5 ), 11-12 u Kowala (M5.6 ), 13-17 między polem z ziołami (M5.7 ), a otoczeniem domu Bartnika (M5.8 ), 18-7 w domu Bartnika (M5.8 ). Kiedy okaże się już, że kapłanka nie chce zniszczyć upiorów, kontynuujemy zbieranie informacji w wiosce. Rybak (M5.4 ) zapytany o upiory skieruje nas do siedzącego w karczmie (M4.4 ) Sołtysa , rozpoczynając przy tym zadanie QU.9. Utracony syn .
Faza 3. Echinopsy
Kiedy już uda nam się porozmawiać z Sołtysem (patrz - zadanie QU.9. Utracony syn ) i zapytać go o to, co słychać w okolicy, dowiemy się, że echinopsy pojawiły się w pobliżu ruin za wioską i być może tam ma swe miejsce źródło pojawienia się upiorów , albowiem właśnie tam giną ludzie. Aby przejść dalej, powinniśmy wykonać zadanie QU.9. Utracony syn .
Faza 4. Pierwsza ofiara upiorów
Kiedy spotkamy się nocą z upiorem pod chatą sołtysa, jeden z wieśniaków wpadnie do wody i nic na to nie poradzimy.
Faza 5. Wybór
Pytamy Rybaka (M5.4 ) o Kaligora . Jeśli tylko zakończyliśmy już zadanie QU.3. Jak pozbyć się upiorów raz na zawsze ,to okaże się, że nasze śledztwo doprowadziło do miejsca, w którym możemy podjąć wybór. Albo porozmawiamy z Dorią kapłanką i zagłębimy się dalej w historię upiorów, albo udamy się do Kaligora i pozbędziemy się ich spalając ich kości.
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
