Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 3
Aktualizacja:
Zadania poboczne rozdziału trzeciego
Qp.3. Tajemnica Berengara (kontynuacja)
Faza 12. Zdrajca
Gdy przeczytasz Przygotowany do wysłania list Magistra w Fazie 16 questu Q3.89. Bez przebaczenia , dowiesz się, że Berengar współpracuje z Salamandrą.
Ciąg dalszy questu w rozdziale czwartym.
Q1.7. Poszukiwany (kontynuacja)
Faza 7. Śmierć Magistra
Magister ginie z końcem trzeciego rozdziału, podczas walki w Kryjówce Salamandry, w trakcie wykonywania przez Ciebie questu Q3.89. Bez przebaczenia .
QP.22. Walka na pięści (kontynuacja)
Faza 6. Walka z Hugonem Berrontą
Hugon bije się w Wyzimie Handlowej, w karczmie "Nowy Narakort" (M14.13 ). Zakład idzie o 200 orenów.
Faza 7. Wygrana z Hugonem Berrontą
Jako nagrodę za wygraną walkę będziesz mógł wziąć: swoje 200 orenów i Kamień runiczny Swarog oraz Czerwony meteoryt lub Runę ziemi albo swoje 200 orenów plus 300.
Kolejnego przeciwnika spotkasz w czwartym rozdziale.
Q2.32. Kościany poker: zawodowiec (kontynuacja)
Faza 5. Hierofant gra w kości
Hierofanta spotkasz w trzecim rozdziale w Gaju druidów (M20.10 ). Jeśli zapytasz go o wspólnych znajomych, będziesz mógł z nim zagrać.
Faza 6. Hierofant
Wygraj z Hierofantem .
Faza 7. Hrabia de Wett gra w kości
Z hrabią będziesz mógł spokojnie porozmawiać z Strażnicy (M14.11 ) po zakończeniu questu Q3.60. Eleganckie przyjęcie . Zapytaj go, czy interesuje się tylko polityką, a dowiesz się, że również grywa w kości.
Faza 8. Hrabia de Wett
Pokonaj hrabiego w grze w kości.
Faza 9. Zawodowiec
Gdy wygrasz z czwórką zawodowych graczy, sam zyskasz miano zawodowca. (Możesz wybrać jako przeciwnika również Velerada (M14.11 )). Quest zostanie zakończony, gdy wyzwiesz na pojedynek Kostera , którego znajdziesz wieczorem w szulerni (M14.25 ). Możesz ten quest dokończyć również w czwartym rozdziale, grając z Tobiasem Hoffmanem i Julianem .
Q2.52. Zbłąkana owieczka (kontynuacja)
Faza 5. Odnaleziony
Zaginionego chłopca znajdziesz w tym rozdziale w jaskini na bagnach (M20.8 ). Zamień z nim dwa słowa, to ruszy z powrotem do domu.
Faza 6. Sukces
Wróć do Vaski (M20.5 ) i powiedz jej, że znalazłeś chłopca.
Q3.61. Tożsamość
Faza 1. Psychika
To jeden z czterech questów, z którymi rozpoczynasz trzeci rozdział.
Faza 2. Pamięć
Również na samym początku dowiesz się, że Triss nie pomoże odzyskać Ci pamięci i możesz liczyć tylko na siebie.
Faza 3. Motywacja
Porozmawiaj z Talarem o Salamandrze, a zdasz sobie sprawę z pobudek, które Tobą kierują. Talara spotkasz na wieczornym przyjęciu w "Nowy Narakorcie" (M14.13 ). (Zacznij rozmowę od spytania go o to, kim naprawdę jest).
Faza 4. Potwory
Po wyjściu z Kryjówki Salamandry (M14.42 ) w Fazie 10 questu Q3.87. Zamek i klucz będziesz świadkiem sceny, w której wilkołak rozprawia się z grupą pachołków Salamandry. Za chwilę dowiesz się, że wilkołakiem jest Vincent . To czy go zabijesz czy oszczędzisz, odkryje kolejny fragment Twojej natury.
Więcej o sobie samym dowiesz się w czwartym rozdziale.
Q3.62. Wszyscy ludzie Foltesta
Faza 1. Glejt
To jeden z czterech questów, z którymi rozpoczynasz trzeci rozdział. Triss wręcza Ci glejt, który pozwoli Ci poruszać się po Wyzimie Handlowej.
Faza 2. Oficer
Gdy tylko wyjdziesz z domu Triss na początku trzeciego rozdziału, będziesz musiał oficerowi straży miejskiej okazać otrzymany od Triss glejt.
Faza 3. Talar
Gdy wyjdziesz z "Nowego Narakortu" nocą po przyjęciu, które miało miejsce w queście Q3.60. Eleganckie przyjęcie , wejdziesz w sam środek zatargu pomiędzy Hrabią de Wett oraz Talarem .
Faza 4. Śmierć Talara
Jeśli opowiesz się po stronie Hrabiego, zgodzisz się tym samym na śmierć Talara .
Faza 5. Fałszerstwo
Jeżeli jednak nie uwierzysz w królewski edykt, którym macha de Wett , nikt nie zginie, ale konflikt z hrabią murowany.
Faza 6. Dalsza rozmowa
Idź za Talarem do karczmy i odbierz od niego podziękowania za uratowanie mu życia...
Faza 7. Królewski podpis
... a przy okazji dowiesz się, że prawdopodobnie wszystkie edykty królewskie, przychodzące pod nieobecność Foltesta , są fałszowane.
Faza 8. Teleprojekcja Radowida
W trakcie wykonywania questu Q3.87. Zamek i klucz będziesz mieć okazję porozmawiać z Radowidem , dziedzicem Redanii - wykorzystaj tę okazję.
Faza 9. Pomoc Triss
Zapytaj Triss (M14.13 , M14.1 ) o magiczny kamień.
Faza 10. Kamień komunikacyjny
Żeby się więcej dowiedzieć, będziesz musiał spotkać się z Triss w jej domu (M14.1 ). Triss wskaże Ci miejsce, do którego masz się udać.
Faza 11. Radowid Redański
Idź do Kryjówki Radowida (M14.31 ) i zapytaj go, czy ma do Ciebie jakąś sprawę.
Faza 12. Intryga królewny
Z końcem questu Q3.89. Bez przebaczenia dowiesz się, że za prawie wszystkimi problemami w Wyzimie stoi kapryśna królewna Adda . Eks-strzyga.
Q3.65. Lutnia Jaskra
Ten quest można równie dobrze zacząć od wizyty w domu Rozalindy Pankiery (M14.18 ) i zabrania ze skrzyni na piętrze Lutni Jaskra . Jeśli jednak zależy Ci na bliższym poznaniu wdzięków Rozalindy , musisz quest zacząć od rozmowy z Jaskrem .
Faza 1. Lutnia
Udaj się do "Nowego Narakortu" (M14.13 ) i zapytaj Jaskra , co się stało z jego lutnią. Nie będzie Ci się chciał zwierzać na czczo - będziesz musiał z nim wypić 7 piw. Gdy już będzie pijany zapytaj: "Opowiesz mi o tej lutni?", potem: "Ale czemu bałeś się o tym mówić?" i na koniec oświadcz: "No, dobrze, przyniosę Ci tę lutnię".
Faza 2. Muza
![]() | Zanim udasz się po instrument, warto wytrzeźwieć. Aby wejść do domu Rozalindy Pankiery (M14.18 ), będziesz musiał pobić jej ojca na pięści lub zapłacić mu odszkodowanie za straty moralne (ponad 20 orenów) - nie ma to znaczenia, jak sobie z nim dasz radę. Potem idż na piętro i porozmawiaj z Rozalindą : "właśnie w tej sprawie przychodzę", "dogadaliśmy się", "jeśli oddasz lutnię, udowodnisz, że nic dla ciebie nie znaczy", "nie przesadzaj z tymi oświadczynami", aż dojdziesz do momentu, w którym będziesz mógł zapytać, czy możesz ją jakoś pocieszyć, a następnie zareklamuj wiedźmiński dotyk i powiedz: "pokażę ci". |
Faza 3. Zdobyta lutnia
Następnie zajrzyj do kufra w rogu pokoju i zabierz zeń Lutnię Jaskra .
Faza 4. Koncert
Odnieś Jaskrowi lutnię do karczmy (M14.13 ) - a zaprosi Cię na koncert o ósmej wieczorem. (Gdy wejdziesz do "Nowego Narakortu" mniej więcej o tej porze, będziesz mógł krótki koncert wysłuchać).
Q3.66. Kościany poker: szuler
Faza 1. Za wysokie progi
Jeśli porozmawiasz z Kosterem w Szulerni (M14.25 ), dowiesz się, że musisz zyskać rangę zawodowca (zakończyć quest Q2.32. Kościany poker: zawodowiec ), zanim będziesz mieć dostęp do najlepszych graczy.
Faza 2. Wejście do szulerni
Gdy osiągniesz tytuł zawodowca (Faza 9 questu Q2.32. Kościany poker: zawodowiec ), będziesz mógł grać z Kosterem .
Faza 3. Szulernia
Pokonaj Kostera .
Kolejnych szulerów spotkasz w czwartym rozdziale.
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
- Wiedźmin: Rozdział 3
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (5) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 3
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Rozdział 3
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
Siema doszymonzuo- tez mialem taki problem meczylem sie 3 h asz znalazłem na yt masz filmik mosisz usunąć skrót w systemie gry potem dac znów utwóz skrót i w nazwie gry na końcu dać spacje pauze i da==wcisnać prawy i wkleić potem dac zastosuj i otworzyc z tg skrota.. prosze bardzo a ja mam problem w pierwszym rozdziale gdzie mg znalesc kryjówke salamadry chodze juz z 3 h i nie mg znalesc ... zaraz mnie rozwali a co chwile sie pytaja na forach o to a nikt nie odpisuje ....
Siema, mam problem z uruchomieniem gry.
Mam win8, kartę greficzną GeForce 840M, proc. i5, a po odpaleniu gry wyskakuje mi błąd "Uwaga minimalne wymagania sprzętowe nie zostały spełnione", co robić?
Witam, mam problem z zabiciem królowy kikimor.W którą podpore w ostatniej jaskini uderzyć?Pozdrawiam
cała przygoda polega na tym aby samemu dojść do celów jakie stawia tam życie delikatnie się sobie pomóc w ostateczności "tylko trzeba baczyć na szczegóły tam dużo pisze tylko trzeba czytać i rozumieć przekaz i giera jest ciekawsza trzeba ruszać mózgiem a nie wymachiwać mieczem nie każdy zasługuje na śmierć taki jest motyw gry
Prosze o pomoc dopiero zaczelem grac ale mam problem niby wszystko zrobilem a nie moge dokonac wyboru czy mam wydac wiedzme czy nie niema wcale tych ludzi niewiem czy za wczesnie czy za pozno poszedlem pomocy
Qverty™ moze i logiczne ale niezawsze sie sprawdza w grach ale mniejsza z ty zdaje sie ze bede mial rece pelne roboty .... teraz wiem ze warto ukonczyc gre 3 razy dzieki i powodzenia
A po co wogóle poradnik GOLa jak do każdego oryginału dołaczony jest elegancki, drukowany obszerny poradnik...
lisek--->to chyba logiczne że po każdej stronie jest inne zakończenie...
Witam fanow gry, ludzie niewiem czemu wy zadajecie pytania jak cos przejsc w tej grze, tam wszystko jest opisane czytac ludzie wystarczy czytac. za pierwszy razem jak ukaczylem gre nawet 1 sie nie zawiesile i niemiale probleow z niczym , gram od nowa na najtrudniejszym poziomie niewidze wiekszej roznicy w trudnosci gry . za pierszym raze pomagalem waskodupcom(elfy) i nieludziom teraz bede pomagal zakonowi rozy. CZY KTOS MI MOZE POWIEDZIEC BO SLYSZALEM ZE SA 3 RODZAJE ZAKONCZEN GRY, CZY W ZALEZNOSCI KOMU BEDE POMAGAL, BADZ BEDE NEUTRALNY TO ZAKONCZENIE GRY BEDZIE INNE?????? BO NIEWIEM CZY GRAC W TO ZNOWU ????
TAK NA MARGINESIE GRAJCIE NA NAJWZSZYM POZIOMIE GRA DAJE WIECEJ FRAJDY BO NA NIZSZYCH WSZYSTO JEST ZA LATWE I GRA ROBI SIE NUDNA. glhf
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

