Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 3
Aktualizacja:
Zadania poboczne rozdziału trzeciego
Qp.3. Tajemnica Berengara (kontynuacja)
Faza 12. Zdrajca
Gdy przeczytasz Przygotowany do wysłania list Magistra w Fazie 16 questu Q3.89. Bez przebaczenia , dowiesz się, że Berengar współpracuje z Salamandrą.
Ciąg dalszy questu w rozdziale czwartym.
Q1.7. Poszukiwany (kontynuacja)
Faza 7. Śmierć Magistra
Magister ginie z końcem trzeciego rozdziału, podczas walki w Kryjówce Salamandry, w trakcie wykonywania przez Ciebie questu Q3.89. Bez przebaczenia .
QP.22. Walka na pięści (kontynuacja)
Faza 6. Walka z Hugonem Berrontą
Hugon bije się w Wyzimie Handlowej, w karczmie "Nowy Narakort" (M14.13 ). Zakład idzie o 200 orenów.
Faza 7. Wygrana z Hugonem Berrontą
Jako nagrodę za wygraną walkę będziesz mógł wziąć: swoje 200 orenów i Kamień runiczny Swarog oraz Czerwony meteoryt lub Runę ziemi albo swoje 200 orenów plus 300.
Kolejnego przeciwnika spotkasz w czwartym rozdziale.
Q2.32. Kościany poker: zawodowiec (kontynuacja)
Faza 5. Hierofant gra w kości
Hierofanta spotkasz w trzecim rozdziale w Gaju druidów (M20.10 ). Jeśli zapytasz go o wspólnych znajomych, będziesz mógł z nim zagrać.
Faza 6. Hierofant
Wygraj z Hierofantem .
Faza 7. Hrabia de Wett gra w kości
Z hrabią będziesz mógł spokojnie porozmawiać z Strażnicy (M14.11 ) po zakończeniu questu Q3.60. Eleganckie przyjęcie . Zapytaj go, czy interesuje się tylko polityką, a dowiesz się, że również grywa w kości.
Faza 8. Hrabia de Wett
Pokonaj hrabiego w grze w kości.
Faza 9. Zawodowiec
Gdy wygrasz z czwórką zawodowych graczy, sam zyskasz miano zawodowca. (Możesz wybrać jako przeciwnika również Velerada (M14.11 )). Quest zostanie zakończony, gdy wyzwiesz na pojedynek Kostera , którego znajdziesz wieczorem w szulerni (M14.25 ). Możesz ten quest dokończyć również w czwartym rozdziale, grając z Tobiasem Hoffmanem i Julianem .
Q2.52. Zbłąkana owieczka (kontynuacja)
Faza 5. Odnaleziony
Zaginionego chłopca znajdziesz w tym rozdziale w jaskini na bagnach (M20.8 ). Zamień z nim dwa słowa, to ruszy z powrotem do domu.
Faza 6. Sukces
Wróć do Vaski (M20.5 ) i powiedz jej, że znalazłeś chłopca.
Q3.61. Tożsamość
Faza 1. Psychika
To jeden z czterech questów, z którymi rozpoczynasz trzeci rozdział.
Faza 2. Pamięć
Również na samym początku dowiesz się, że Triss nie pomoże odzyskać Ci pamięci i możesz liczyć tylko na siebie.
Faza 3. Motywacja
Porozmawiaj z Talarem o Salamandrze, a zdasz sobie sprawę z pobudek, które Tobą kierują. Talara spotkasz na wieczornym przyjęciu w "Nowy Narakorcie" (M14.13 ). (Zacznij rozmowę od spytania go o to, kim naprawdę jest).
Faza 4. Potwory
Po wyjściu z Kryjówki Salamandry (M14.42 ) w Fazie 10 questu Q3.87. Zamek i klucz będziesz świadkiem sceny, w której wilkołak rozprawia się z grupą pachołków Salamandry. Za chwilę dowiesz się, że wilkołakiem jest Vincent . To czy go zabijesz czy oszczędzisz, odkryje kolejny fragment Twojej natury.
Więcej o sobie samym dowiesz się w czwartym rozdziale.
Q3.62. Wszyscy ludzie Foltesta
Faza 1. Glejt
To jeden z czterech questów, z którymi rozpoczynasz trzeci rozdział. Triss wręcza Ci glejt, który pozwoli Ci poruszać się po Wyzimie Handlowej.
Faza 2. Oficer
Gdy tylko wyjdziesz z domu Triss na początku trzeciego rozdziału, będziesz musiał oficerowi straży miejskiej okazać otrzymany od Triss glejt.
Faza 3. Talar
Gdy wyjdziesz z "Nowego Narakortu" nocą po przyjęciu, które miało miejsce w queście Q3.60. Eleganckie przyjęcie , wejdziesz w sam środek zatargu pomiędzy Hrabią de Wett oraz Talarem .
Faza 4. Śmierć Talara
Jeśli opowiesz się po stronie Hrabiego, zgodzisz się tym samym na śmierć Talara .
Faza 5. Fałszerstwo
Jeżeli jednak nie uwierzysz w królewski edykt, którym macha de Wett , nikt nie zginie, ale konflikt z hrabią murowany.
Faza 6. Dalsza rozmowa
Idź za Talarem do karczmy i odbierz od niego podziękowania za uratowanie mu życia...
Faza 7. Królewski podpis
... a przy okazji dowiesz się, że prawdopodobnie wszystkie edykty królewskie, przychodzące pod nieobecność Foltesta , są fałszowane.
Faza 8. Teleprojekcja Radowida
W trakcie wykonywania questu Q3.87. Zamek i klucz będziesz mieć okazję porozmawiać z Radowidem , dziedzicem Redanii - wykorzystaj tę okazję.
Faza 9. Pomoc Triss
Zapytaj Triss (M14.13 , M14.1 ) o magiczny kamień.
Faza 10. Kamień komunikacyjny
Żeby się więcej dowiedzieć, będziesz musiał spotkać się z Triss w jej domu (M14.1 ). Triss wskaże Ci miejsce, do którego masz się udać.
Faza 11. Radowid Redański
Idź do Kryjówki Radowida (M14.31 ) i zapytaj go, czy ma do Ciebie jakąś sprawę.
Faza 12. Intryga królewny
Z końcem questu Q3.89. Bez przebaczenia dowiesz się, że za prawie wszystkimi problemami w Wyzimie stoi kapryśna królewna Adda . Eks-strzyga.
Q3.65. Lutnia Jaskra
Ten quest można równie dobrze zacząć od wizyty w domu Rozalindy Pankiery (M14.18 ) i zabrania ze skrzyni na piętrze Lutni Jaskra . Jeśli jednak zależy Ci na bliższym poznaniu wdzięków Rozalindy , musisz quest zacząć od rozmowy z Jaskrem .
Faza 1. Lutnia
Udaj się do "Nowego Narakortu" (M14.13 ) i zapytaj Jaskra , co się stało z jego lutnią. Nie będzie Ci się chciał zwierzać na czczo - będziesz musiał z nim wypić 7 piw. Gdy już będzie pijany zapytaj: "Opowiesz mi o tej lutni?", potem: "Ale czemu bałeś się o tym mówić?" i na koniec oświadcz: "No, dobrze, przyniosę Ci tę lutnię".
Faza 2. Muza
![]()  | Zanim udasz się po instrument, warto wytrzeźwieć. Aby wejść do domu Rozalindy Pankiery (M14.18 ), będziesz musiał pobić jej ojca na pięści lub zapłacić mu odszkodowanie za straty moralne (ponad 20 orenów) - nie ma to znaczenia, jak sobie z nim dasz radę. Potem idż na piętro i porozmawiaj z Rozalindą : "właśnie w tej sprawie przychodzę", "dogadaliśmy się", "jeśli oddasz lutnię, udowodnisz, że nic dla ciebie nie znaczy", "nie przesadzaj z tymi oświadczynami", aż dojdziesz do momentu, w którym będziesz mógł zapytać, czy możesz ją jakoś pocieszyć, a następnie zareklamuj wiedźmiński dotyk i powiedz: "pokażę ci".  | 
Faza 3. Zdobyta lutnia
Następnie zajrzyj do kufra w rogu pokoju i zabierz zeń Lutnię Jaskra .
Faza 4. Koncert
Odnieś Jaskrowi lutnię do karczmy (M14.13 ) - a zaprosi Cię na koncert o ósmej wieczorem. (Gdy wejdziesz do "Nowego Narakortu" mniej więcej o tej porze, będziesz mógł krótki koncert wysłuchać).
Q3.66. Kościany poker: szuler
Faza 1. Za wysokie progi
Jeśli porozmawiasz z Kosterem w Szulerni (M14.25 ), dowiesz się, że musisz zyskać rangę zawodowca (zakończyć quest Q2.32. Kościany poker: zawodowiec ), zanim będziesz mieć dostęp do najlepszych graczy.
Faza 2. Wejście do szulerni
Gdy osiągniesz tytuł zawodowca (Faza 9 questu Q2.32. Kościany poker: zawodowiec ), będziesz mógł grać z Kosterem .
Faza 3. Szulernia
Pokonaj Kostera .
Kolejnych szulerów spotkasz w czwartym rozdziale.
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
	
- Wiedźmin: Rozdział 3
		
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
			
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 3
 - Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 3
 - Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 3
 - Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 3
 - Wiedźmin: Zadania główne (5) Rozdział 3
 - Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 3
 - Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 3
 - Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 3
 - Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 3
 - Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 3
 
 
 - Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
			
 
 - Wiedźmin: Rozdział 3
		
 
 - Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

