Wiedźmin: Zadania poboczne (6) Rozdział 2
Aktualizacja:
Q2.57. Na wagę złota
Faza 1. List
Yaevinn poprosi Cię o dostarczenie listu od niego do Vivaldiego (M8.8 ) w Wyzimie Klasztornej.

Faza 2. Odpowiedź
Powiedz Vivaldiemu , że masz wiadomość od Yaevinna . Niezależnie od tego, jak odpowiesz na pytanie, które Vivaldi Ci zada, będziesz musiał po odpowiedź przyjść za chwilę (wystarczy, że wyjdziesz na ulicę i wrócisz).
Faza 3. Posłaniec
Vivaldi da Ci list do Yaevinna .
Faza 4. Obóz elfów
Gdy zapytasz Druidów (M10.32 ) o to, gdzie się podział Yaevinn , dowiesz się, że przeniósł się do obozu Wiewiórek (M10.35 ).
Faza 5. Zadanie wykonane
Zanieś Yaevinnowi list do obozu nieludzi (M10.35 ).
Q2.59. Rozpoznanie bojem
Ten quest, w dwóch odmianach, stanie się aktywny w Fazie 3 questu Q2.57. Na wagę złota . Z jednej strony (M10.35 ) Lasu na bagnie do bitwy szykują się Wiewiórki z Yaevinnem na czele, a z drugiej strony (M10.23 ) przybywa Zakon Płonącej Róży pod wodzą Zygfryda . Możesz opowiedzieć się po dowolnie wybranej stronie.
Jeśli zdecydujesz się walczyć po stronie Yaevinna ...

Faza 1. Przewodnik
Yaevinn poprosi Cię o doprowadzenie jego ludzi na Cmentarzysko golemów (M10.25 ).
Faza 2. Zwiad
Na miejscu czekać na Was będzie siedmioosobowy oddział Zwiadowców Zakonu - zabijcie ich wszystkich. Przy pokonanych znajdziesz trochę broni i razem 350 orenów.
Faza 3. Sukces.
Wróć do Yaevinna (M10.35 ) i zanieś mu wiadomość o sukcesie. Otrzymasz 200 orenów nagrody oraz informację, że Berengar jednak żyje.
Jeśli zdecydujesz się poprowadzić do walki rycerzy Zakonu, to przede wszystkim zakończ wcześniej quest Q2.57. Na wagę złota - inaczej go stracisz.

Faza 1. Przewodnik
Zygfryd poprosi się o zaprowadzenie jego oddziału na Cmentarzysko golemów (M10.25 ).
Faza 2. Zwiad
Na cmentarzysku spotkacie szóstkę Scoia'tael - zabijcie ich wszystkich. Przy ciałach zabitych znajdziesz jedynie broń.
Faza 3. Sukces
Wróć do Zygfryda (M10.23 ) i obwieść mu zwycięstwo. Otrzymasz 200 orenów nagrody oraz informację, że Berengar jednak żyje.
Q2.122. Znaleźne
Faza 1. Rodowe pamiątki
Codziennie o świcie spotkasz przy wejściu do kanałów (M8.1 ) Cwaniaczka . Jeśli z nim porozmawiasz, będziesz mógł przyjąć od niego niniejsze zadanie.
Faza 2. Klucz
Cwaniaczek wręczy Ci klucz do kraty (M7.21 ) w kanałach. Dostaniesz się tamtędy do krypty - bądź przygotowany na walki z Graveirami oraz Ghulami .
Faza 3. Sukces
Przeszukaj kryptę, a znajdziesz w niej skrzynię - zabierz z niej zawartość.
Faza 4. Łupy
Odnieś Sygnet rodowy Cwaniaczkowi . (Jeśli spotkałeś się z nim koło 6 rano i uwinąłeś się w krypcie chwacko, masz szansę go spotkać od razu jak wyjdziesz z kanałów - w przeciwnym przypadku musisz wrócić do niego znów o świcie). Okaże się, że dałeś się zrobić w konia, ale grunt, że quest wykonałeś.
Q2.123. Daleko od domu
Faza 1. Potwory
Gdy wykonasz quest Q2.56. Kwiaty i złoto , będziesz mógł od Yarena (M10.22 ) wziąć następne zlecenie: zabić trochę potworów i załatwić sprawę z vodyanoi.
Faza 2. Bloedzuigery
Przebiegnij się drogą (nie na przełaj przez bagna) w stronę przystani. Gdy będziesz zbliżać się do jaskini (M10.20 ), spotkasz trójkę Bloedzuigerów do zaszlachtowania.
Faza 3. Utopce
Gdy miniesz kapliczkę Melitele (M10.10 ), będziesz musiał zatłuc trójkę Utopców .
Faza 4. Echinopsy
Kawałek dalej, na zakręcie, wyłonią się spod ziemi dwa Echinopsy do poszatkowania. Na koniec udaj się do Vaski (M10.16 ).
Faza 5. Paskudni ryboludzie
W rozmowie z nią możesz wybrać opcję zabójstwa vodyanoi...
Faza 6. Vodyanoi zabity
... a w takim przypadku udaj się do Ołtarza Vodyanoi (M10.7 ) koło północy i zabij Wojownika Vodyanoi , którego tam spotkasz.
Faza 7. Zapłata
Na koniec wróć do Yarena (M10.22 ) i zdaj mu raport z załatwienia sprawy. Jeśli w queście Q2.56. Kwiaty i złoto nie oszukałeś Yarena , dostaniesz w nagrodę 400 orenów. (Koniec questu).
Faza 8. Topór Yarena
Jeśli jednak w rozmowie z Vaską podejmiesz decyzję pojednania drwali z vodyanoi, ta poprosi Cię o złożenie na ołtarzu broni Yarena na znak pokoju.
Faza 9. Ofiara
Udaj się do Yarena (M10.22 ) i przekonaj go, by dał Ci swój topór.
Faza 10. Zadanie wykonane
Topór złóż na ołtarzu (M10.7 ) i zaczekaj do północy na Wojownika vodyanoi , który podmieni Topór Yarena na Amulet vodyanoi .
Faza 11. Zapłata
Amulet zanieś Yarenowi (M10.22 ) na znak zawartego pokoju. (Po tym, jak weźmiesz z ołtarza amulet, wojownika możesz zabić...) Nagrodę otrzymasz taką samą.
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
	- Wiedźmin: Rozdział 2
		- Wiedźmin: Rozdział 2 - Zadania i postacie
			- Wiedźmin: Wyjaśnienie śledztwa Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (5) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (6) Rozdział 2
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 2
 
 
- Wiedźmin: Rozdział 2 - Zadania i postacie
			
 
- Wiedźmin: Rozdział 2
		
 
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
