Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 5
Aktualizacja:
Q5.108. Smak zemsty
Faza 1. Trop
Niniejszy quest aktywuje się, gdy tylko postawisz nogę na Grobli z początkiem piątego rozdziału.
Faza 2. Salamandra
Podczas rozmowy w Fazie 6 questu Q5.110. Jej Wysokość Strzyga Foltest wyrazi pełne poparcie dla Twojej walki z Salamandrą.
Faza 3. Eksperyment
W Fazie 9 questu Q5.110. Jej Wysokość Strzyga ubijesz mutanta przy wieży (M33.21 ) w Starej Wyzimie. Od Kalksteina dowiesz się, że monstrum przyszło od strony bagien.
Faza 4. Zoltan (lub Shani, lub Zygfryd)
Gdy pojawisz się przy Cmentarzu na bagnach po zakończeniu questu Q5.109. Płonąca nadzieja , Zoltan zajmie się uchodźcami. Ty musisz iść dalej.
Gdy zjawisz się tu w wyniku zakończenia questu Q5.124. Pod płonącym niebem , będzie tak samo - jedynie rozstaniesz się z Shani .
Gdy zjawisz się tu z końcem questu Q5.126. Płomień, który oczyszcza - rozstaniesz się z Zygfrydem .
Faza 5. Wskazówka
Gdy wyjdziesz z krypty na bagnach po rozprawie ze strzygą - quest Q5.110. Jej Wysokość Strzyga - Velerad przekaże Ci informację od Foltesta , że Salamandry należy szukać w Starym Dworzyszczu.
Faza 6. Śmierć De Wetta
Hrabiego przyjdzie Ci zabić, jak tylko pojawisz się w pobliżu Starego Dworzyszcza (M37.1 ).
Faza 7. Zmutowana Rayla
Nieco dalej (M37.3 ) Azar wystawi przeciwko Tobie Zmutowaną Raylę . Również musisz ją zabić.

Faza 8. Blisko celu
Gdy pokonasz przeciwników przy ognisku (M37.5 ) w pobliżu dworzyszcza, poczujesz, że jesteś już blisko celu... Pamiętaj, żeby magów zabijać możliwie szybko, zanim naprzywołują Ifryty .
Faza 9. Wejście do katakumb
Pod samym dworzyszczem spotkasz walczących (M37.7 ). Jeśli jesteś neutralny spotkasz wśród nich Triss , jeśli idziesz ścieżką Zakonu, będzie tam Zygfryd , a jeżeli pomagasz Wiewiórkom, będzie to Yaevinn . Pomóż swojemu sojusznikowi, a po starciu porozmawiaj z nim (z nią) i zgódź się, żeby Cię zaprowadził(a) do wejścia do Katakumb. Pobiegnij za nim (nią). Przed wejściem zostaniecie zaatakowani przez mutantów - pokonajcie ich.
Faza 10. Poświęcenie
Gdy ich wytniecie, znajdziesz się w Katakumbach, a Twój sojusznik zostanie na górze, by powstrzymywać kolejne ataki.
Faza 11. Kościej
W Katakumbach Azar wystawi przeciw Tobie Kościeja (M38.2 ). Jaskółka , miecz srebrny, styl silny, używamy Aarda i/lub Igni , chowamy się za centralnym filarem i ciachamy.
Faza 12. Azar Javed zabity
Najpierw Azar rzuci przeciw Tobie jeszcze dwójkę Zmutowanych rycerzy (M38.6 ), a następnie stanie do walki już sam (M38.7 ). Jeśli oszczędziłeś życie Berengarowi w queście Qp.3. Tajemnica Berengara , możesz liczyć na jego pomoc. A jeśli Berengara wówczas zabiłeś, Azar będzie znacznie słabszy z powodu Medalionu Berengara , który masz przy sobie.
Tak czy siak, walka z magiem będzie długa (znakomicie może Ci się podczas niej przysłużyć eliksir Wierzba , który chroni przed powaleniem), ale Zbroja Kruka (jeśli ją masz...) nie pozwoli Ci łatwo zginąć. Przy zwłokach Azara Javeda znajdziesz zwój Serce kościeja oraz księgę Bracia Więksi .
Faza 13. Łódź
Podejdź do lustra i przyjrzyj mu się. Odbędziesz krótką rozmowę z Jakubem , z której dowiesz się, że za Salamandrą stoi Zakon.



Faza 14. Król
Po cutscence udaj się na przystań do łodzi (M37.11 ) i powiedz swojemu sojusznikowi, że płyniecie. Jeśli masz jeszcze jakieś questy do wykonania, zrób to przed wypłynięciem do Wyzimy.
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
- Wiedźmin: Rozdział 5
- Wiedźmin: Rozdział 5 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 5
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 5
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 5
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 5
- Wiedźmin: Zadania główne (5) Rozdział 5
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 5
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 5
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 5
- Wiedźmin: Rozdział 5 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Rozdział 5
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
