Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 4
Aktualizacja:
Q4.93. Alvin
Faza 1. Alvin
Gdy tylko pojawisz się w wiosce w czwartym rozdziale, spotkasz Jaskra i dowiesz się od niego paru rzeczy, między innymi tego, że Alvinem opiekuje się Alina .
Faza 2. Okolica
Alvina znajdziesz w chacie Aliny (M30.19 ). Porozmawiaj z nim.
Faza 3. Rodzina
Rozmowa z Aliną przekona Cię, że dziewczyna jest w porządku.
Faza 4. Amulet
Zajrzyj do karczmy (M30.6 ), a w drogę wejdzie Ci Jaskier i przekaże Amulet z dwimerytu dla Alvina od Triss .
Faza 5. Ruinki (albo Nad rzeką)
Gdy wrócisz do Aliny (M30.19 ), okaże się, że Alvina nie ma w domu.
Retrospekcja: Jeśli w rozdziale trzecim oddałeś dziecko pod opiekę Triss, znajdziesz go w ruinach (M30.8 ). Spotkasz tam Ducha Kolekcjonera Kości - będziesz mógł z nim walczyć lub zagrać z nim o Alvina w kości.

Jeśli Alvina oddałeś pod opiekę Shani , wówczas znajdziesz go nad rzeką (M30.22 ) i będziesz musiał go obronić przed Zjadarką .
Faza 6. Wieszczba
Daj Alvinowi Amulet z dwimerytu . Zanim chłopiec założy amulet od Triss , zacznie wieszczyć.
Faza 7. Nowe informacje
Aby dowiedzieć się, że Salamandra szuka Alvina , idź do Berengara (M26.19 ) i zauważ w rozmowie, że nie powiedział Ci jeszcze wszystkiego.
Faza 8. Wiedźmini
Gdy będziesz wracać z Wyspy Rybitw, spotkasz na Brzegu Alvina , który oświadczy, że chce zostać wiedźminem. Możesz mu odpowiedzieć na trzy sposoby:
- zostanie wiedźminem wiąże się z olbrzymim bólem;
- nikt już nie potrafi przeprowadzać mutacji;
- lepiej zostań rycerzem.
Faza 9. Przeznaczenie
Gdy zabijesz wszystkie Panny młode w Fazie 12 questu Q4.105. W pełnym słońcu , Alvin będzie chciał z Tobą porozmawiać o głosach, które słyszy. Możesz mu powiedzieć, że:
- sami jesteśmy kowalami swojego losu;
- jego zdolności są darem;
- przykro ci, ale życie odmieńca jest trudne.
Faza 10. Dar
Miecz Aerondight otrzymasz od Pani Jeziora na zakończenie questu Q4.90. Kręgi na wodzie .
Faza 11. Nieludzie
Kolejne trudne pytanie Alvin zada Ci, gdy wejdziesz do Wioski przed walką między Zakonem a Scoia'tael w Fazie 3 questu Q4.107. Wolne elfy : czemu elfy to robią. Bedziesz mieć trzy odpowiedzi:
- ludzie przyparli je do muru;
- smutna próba zatrzymania biegu historii;
- pełne piękna maski właśnie opadły.
Faza 12. Zniknięcie Alvina
Gdy dojdzie do walki, Alvin pod wpływem przerażenia teleportuje się niewiadomo dokąd.
Faza 13. Do Wyzimy
Z końcem rozdziału czwartego znajdziesz się na Brzegu. Idź w stronę łódki (M26.8 ) i powiedz Jaskrowi , że jest źle, bardzo źle. Popłyniecie z powrotem do Wyzimy. Będziesz mieć nadzieję, że Triss coś na zniknięcie Alvina poradzi.
Q4.95. Zbroja
Faza 1. Zbroja Kruka
Zapytaj Berengara (M26.19 ) o legendarną zbroję - wcześniej musisz spotkać się z nim w krypcie (M26.17 ) - a skieruje Cię po dalsze informacje do miejscowego Kowala (M30.21 ) i Elfiego rzemieślnika (M26.12 ).
Faza 2. Zapiski elfiego pieśniarza
Elfi rzemieślnik poleci Ci znaleźć grobowiec elfiego mistrza pieśni.
Quest będziesz mógł zakończyć w piątym rozdziale.
Faza 3. Ród de Ruyter
Od Kowala (M30.21 ) dowiesz się, że powinieneś odnaleźć fragment zbroi w grobie jednego z grafów de Ruyter.
Faza 4. Fragment zbroi
Fragment taki znalazłeś zapewne już wcześniej w Krypcie na Brzegu (M26.17 ), w sarkofagu (M27.5 ). Jeśli nie, udaj się po niego.
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
	- Wiedźmin: Rozdział 4
		- Wiedźmin: Rozdział 4 - Zadania i postacie
			- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 4
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 4
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 4
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 4
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 4
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 4
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 4
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 4
 
 
- Wiedźmin: Rozdział 4 - Zadania i postacie
			
 
- Wiedźmin: Rozdział 4
		
 
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
