Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Q2.24. Pamięć ostrza

Faza 1. Miecz u Talara

O tym, że paser Talar wszedł w posiadanie wiedźmińskiego miecza, dowiesz się od kapitana Vincenta w Fazie 2 questu Q2.23. Wielka ucieczka .

Faza 2. Tajemniczy właściciel

Gdy zapytasz Talara (M8.26 ) o to, skąd miał wiedźmiński miecz, powie, że to nie była brzytwa Berengara .

Faza 3. Gracz w kości

Zapytaj Talara , skąd miał ten miecz w takim razie, a powie Ci, że kupił go od Hazardzisty , którego znajdziesz w karczmie "Miś Kudłacz" (M8.24 ).

Faza 4. Ogrodnik

Hazardzista powie Ci, że miecz wygrał od Ogrodnika (M8.29 ).

Faza 5. Shani

Od Ogrodnika dowiesz się zaś, że miecz należał do wiedźmina Coena , który zginął w Bitwie pod Brenną. Więcej na jej temat dowiesz się od Shani . Do jej domu (M8.21 ) musisz się udać nocą (przeczytaj opis przy mapie Wyzimy Klasztornej, jak ominąć Babcię ).

Faza 6 - Zadania poboczne (2) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Faza 6. Zoltan

Od Shani dowiesz się, że o mieczu powinieneś pogadać z Zoltanem .

Faza 7. Ocena

Zoltana spróbuj złapać w "Misiu Kudłaczu" (M8.24 ). Rzuci swoim fachowym okiem na Twój miecz i stwierdzi, że jest niezły. To zakończy quest, a Ty otrzymasz od niego Runę ziemi .

Q2.25. Bestia z kanałów

Faza 1. Skoffin

Quest aktywuje się po zabiciu Kuroliszka w Kanałach (M8.1 ) na początku drugiego rozdziału. Po nagrodę za głowę poczwary powinieneś się zgłosić do Vincenta .

Faza 2. Dowód

Powiedz Vincentowi (M8.23 ), że masz dowód, że zabiłeś Kuroliszka , a kupi od Ciebie trofeum i zapłaci za nie 400 orenów.

Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis

Faza 1. Podejrzenie

Podczas rozmowy z Zygfrydem w kanałach (Faza 6 questu Q2.23. Wielka ucieczka ) padnie podejrzenie na Vincenta , że to on napuścił na Ciebie bandytów.

Faza 2. Magazyny

Jeśli zapytasz Vincenta (M8.23 ) o to, jak idzie śledztwo w sprawie Salamandry, dowiesz się o mającej miejsce o północy akcji w magazynach.

Faza 3. Salamandry

Udaj się do magazynu (M8.39 ) o północy. Niezależnie od opcji, jaką wybierzesz w rozmowie z Vincentem i tak będziesz musiał stanąć do walki i zabić wszystkich bandytów. Jeśli jednak opowiesz się po stronie Vincenta , dowiesz się nieco więcej o sytuacji.

Faza 4. Drobne informacje

Po rozmowie z Vincentem (nie ma znaczenia, jakie opcje wybierzesz) przekonasz się, że bez mocnych dowodów nie pociągniesz dalej śledztwa.

Faza 5. Niewinny

W Fazie 4 questu Q2.36. Szczur - udając się na Groblę (M8.4 ) - dowiesz się, że Meis faktycznie stara się rozpracować Salamandrę.

Faza 6. Niewinny

Wróć do Vincenta (M8.23 , M8.44 ) i powiedz mu, że wiesz, co go łączy z Salamandrą. Dowiesz się nieco więcej o Azarze Javedzie , a ponadto otrzymasz Sygnet straży miejskiej .

Q2.30. Podejrzany: Vivaldi

Faza 1. Vivaldi

Quest ten aktywuje się po rozmowie z Siemko (M8.23 ) o Magistrze .

Faza 2. Niewinny

O tym, że Vivaldi (M8.9 ) jest niewinny, świadczyć będzie fakt, że stracił kontrolę nad swoim bankiem, więc to nie on finansował zwolnienie Magistra z celi. O utracie banku dowiesz się zaś od Zoltana (M8.24 ).

Faza 3. Niewinny

W rozmowie dowiesz się od Vivaldiego , że Azar Javed jest czarownikiem-renegatem, jednym z tych, którzy niegdyś odpowiadali za wiedźmińskie mutacje.

Q2.31. Podejrzany: Talar

Faza 1. Talar

Daj Siemce (M8.23 ) Fisstech (znajdziesz go na przykład przy ciałach bandytów zabitych w Fazie 4 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy ), a rzuci cień podejrzenia na Talara . (Jeśli Siemko nie chce akurat z Tobą rozmawiać, wyjdź na ulicę i wróć do niego).

Faza 2. Brak dowodów

Od Talara nic się nie dowiesz o jego kontaktach z Salamandrą - potrzebujesz dowodów.

Faza 3. Niewinny

W trakcie Fazy 6 questu Q2.49. Sekcja zwłok uniewinnisz go. Dowód jego niewinności możesz również zdobyć na zakończenie questu Q2.37. Przyjaciółka z dawnych lat .

Faza 4. Dowód niewinności

Udaj się do Talara (M8.26 )...

Faza 5. Niewinny

... i powiedz mu, że Azar podszywa się pod Raymonda .

Q2.32. Kościany poker: zawodowiec

Faza 1. Talar gra w kości

Gdy udasz się w drugim rozdziale do Talara (M8.26 ) i wyzwiesz go na pojedynek, zgodzi się.

Faza 2. Talar

Pokonaj go w grze.

Faza 3. Munro gra w kości

Zaproponuj grę Munro - spotkasz go w karczmie (M8.24 ).

Faza 4. Munro.

Wygraj z Munro Bruysem .

Kolejnych przeciwników spotkasz w następnym rozdziale.

Q2.33. Bezpieczna przystań

Faza 1. Kupiec

Zapytaj Zoltana o dobrze płatną pracę, to skieruje Cię na groblę do Leuvaardena (M9.10 ).

Faza 2. Utopce na bagnach

Kupiec zaoferuje Ci 400 orenów za pozbycie się Utopców na bagnach.

Faza 3. Nagroda

Interesujące Cię Utopce znajdziesz w Lesie na bagnach w okolicy ogniska (M10.4 ) - koniecznie zabij je nocą (jest tam wiele Utopców również w dzień, ale nie o nie chodzi).

Faza 4. Zadanie wykonane

Po należne Ci 400 orenów zgłoś się do Leuvaardena (M9.10 ) spacerującego po Grobli.

Podobało się?

0

The Witcher

26 października 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-06-14
19:53

zanonimizowany1099614 Junior

@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur

Komentarz: zanonimizowany1099614
2016-03-08
21:55

KamilW.ab6 Legionista

Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C

Komentarz: KamilW.ab6
2016-05-15
10:24

danik12 Junior

Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.

Komentarz: danik12
2017-05-07
23:31

nexar Junior

w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda

Komentarz: nexar
2017-06-25
14:47

maykon Junior

przeszedłem grę, wciąga, idę grać w drugą część

Komentarz: maykon
2020-06-29
06:58

mariusz695 Legionista

Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)

Komentarz: mariusz695
2021-06-04
17:41

MixerXD12 Legionista

Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.

Komentarz: MixerXD12
2023-06-28
18:14

rafalk2581114172023 Junior

Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro

Komentarz: rafalk2581114172023
2024-08-04
20:54

jan25811 Junior

Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]

Komentarz: jan25811
2025-06-12
15:20

UziDEAD Junior

witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady

Komentarz: UziDEAD

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl