Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 2
Aktualizacja:
Q2.24. Pamięć ostrza
Faza 1. Miecz u Talara
O tym, że paser Talar wszedł w posiadanie wiedźmińskiego miecza, dowiesz się od kapitana Vincenta w Fazie 2 questu Q2.23. Wielka ucieczka .
Faza 2. Tajemniczy właściciel
Gdy zapytasz Talara (M8.26 ) o to, skąd miał wiedźmiński miecz, powie, że to nie była brzytwa Berengara .
Faza 3. Gracz w kości
Zapytaj Talara , skąd miał ten miecz w takim razie, a powie Ci, że kupił go od Hazardzisty , którego znajdziesz w karczmie "Miś Kudłacz" (M8.24 ).
Faza 4. Ogrodnik
Hazardzista powie Ci, że miecz wygrał od Ogrodnika (M8.29 ).
Faza 5. Shani
Od Ogrodnika dowiesz się zaś, że miecz należał do wiedźmina Coena , który zginął w Bitwie pod Brenną. Więcej na jej temat dowiesz się od Shani . Do jej domu (M8.21 ) musisz się udać nocą (przeczytaj opis przy mapie Wyzimy Klasztornej, jak ominąć Babcię ).

Faza 6. Zoltan
Od Shani dowiesz się, że o mieczu powinieneś pogadać z Zoltanem .
Faza 7. Ocena
Zoltana spróbuj złapać w "Misiu Kudłaczu" (M8.24 ). Rzuci swoim fachowym okiem na Twój miecz i stwierdzi, że jest niezły. To zakończy quest, a Ty otrzymasz od niego Runę ziemi .
Q2.25. Bestia z kanałów
Faza 1. Skoffin
Quest aktywuje się po zabiciu Kuroliszka w Kanałach (M8.1 ) na początku drugiego rozdziału. Po nagrodę za głowę poczwary powinieneś się zgłosić do Vincenta .
Faza 2. Dowód
Powiedz Vincentowi (M8.23 ), że masz dowód, że zabiłeś Kuroliszka , a kupi od Ciebie trofeum i zapłaci za nie 400 orenów.
Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis
Faza 1. Podejrzenie
Podczas rozmowy z Zygfrydem w kanałach (Faza 6 questu Q2.23. Wielka ucieczka ) padnie podejrzenie na Vincenta , że to on napuścił na Ciebie bandytów.
Faza 2. Magazyny
Jeśli zapytasz Vincenta (M8.23 ) o to, jak idzie śledztwo w sprawie Salamandry, dowiesz się o mającej miejsce o północy akcji w magazynach.
Faza 3. Salamandry
Udaj się do magazynu (M8.39 ) o północy. Niezależnie od opcji, jaką wybierzesz w rozmowie z Vincentem i tak będziesz musiał stanąć do walki i zabić wszystkich bandytów. Jeśli jednak opowiesz się po stronie Vincenta , dowiesz się nieco więcej o sytuacji.
Faza 4. Drobne informacje
Po rozmowie z Vincentem (nie ma znaczenia, jakie opcje wybierzesz) przekonasz się, że bez mocnych dowodów nie pociągniesz dalej śledztwa.
Faza 5. Niewinny
W Fazie 4 questu Q2.36. Szczur - udając się na Groblę (M8.4 ) - dowiesz się, że Meis faktycznie stara się rozpracować Salamandrę.
Faza 6. Niewinny
Wróć do Vincenta (M8.23 , M8.44 ) i powiedz mu, że wiesz, co go łączy z Salamandrą. Dowiesz się nieco więcej o Azarze Javedzie , a ponadto otrzymasz Sygnet straży miejskiej .
Q2.30. Podejrzany: Vivaldi
Faza 1. Vivaldi
Quest ten aktywuje się po rozmowie z Siemko (M8.23 ) o Magistrze .
Faza 2. Niewinny
O tym, że Vivaldi (M8.9 ) jest niewinny, świadczyć będzie fakt, że stracił kontrolę nad swoim bankiem, więc to nie on finansował zwolnienie Magistra z celi. O utracie banku dowiesz się zaś od Zoltana (M8.24 ).
Faza 3. Niewinny
W rozmowie dowiesz się od Vivaldiego , że Azar Javed jest czarownikiem-renegatem, jednym z tych, którzy niegdyś odpowiadali za wiedźmińskie mutacje.
Q2.31. Podejrzany: Talar
Faza 1. Talar
Daj Siemce (M8.23 ) Fisstech (znajdziesz go na przykład przy ciałach bandytów zabitych w Fazie 4 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy ), a rzuci cień podejrzenia na Talara . (Jeśli Siemko nie chce akurat z Tobą rozmawiać, wyjdź na ulicę i wróć do niego).
Faza 2. Brak dowodów
Od Talara nic się nie dowiesz o jego kontaktach z Salamandrą - potrzebujesz dowodów.
Faza 3. Niewinny
W trakcie Fazy 6 questu Q2.49. Sekcja zwłok uniewinnisz go. Dowód jego niewinności możesz również zdobyć na zakończenie questu Q2.37. Przyjaciółka z dawnych lat .
Faza 4. Dowód niewinności
Udaj się do Talara (M8.26 )...
Faza 5. Niewinny
... i powiedz mu, że Azar podszywa się pod Raymonda .
Q2.32. Kościany poker: zawodowiec
Faza 1. Talar gra w kości
Gdy udasz się w drugim rozdziale do Talara (M8.26 ) i wyzwiesz go na pojedynek, zgodzi się.
Faza 2. Talar
Pokonaj go w grze.
Faza 3. Munro gra w kości
Zaproponuj grę Munro - spotkasz go w karczmie (M8.24 ).
Faza 4. Munro.
Wygraj z Munro Bruysem .
Kolejnych przeciwników spotkasz w następnym rozdziale.
Q2.33. Bezpieczna przystań
Faza 1. Kupiec
Zapytaj Zoltana o dobrze płatną pracę, to skieruje Cię na groblę do Leuvaardena (M9.10 ).
Faza 2. Utopce na bagnach
Kupiec zaoferuje Ci 400 orenów za pozbycie się Utopców na bagnach.
Faza 3. Nagroda
Interesujące Cię Utopce znajdziesz w Lesie na bagnach w okolicy ogniska (M10.4 ) - koniecznie zabij je nocą (jest tam wiele Utopców również w dzień, ale nie o nie chodzi).
Faza 4. Zadanie wykonane
Po należne Ci 400 orenów zgłoś się do Leuvaardena (M9.10 ) spacerującego po Grobli.
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
- Wiedźmin: Rozdział 2
- Wiedźmin: Rozdział 2 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Wyjaśnienie śledztwa Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (5) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (6) Rozdział 2
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 2
- Wiedźmin: Rozdział 2 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Rozdział 2
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
