Wiedźmin: Mapa 01 - Wyzima klasztorna Efekt uboczny

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

MAPA 01: WYZIMA KLASZTORNA

1 - Mapa 01 - Wyzima klasztorna | Efekt uboczny | Dodatki do Wiedźmina - Wiedźmin - poradnik

1. Dom Kłykacza. W środku poza bandą sługusów natkniesz się na głównego szefa lokalnego półświatka, czyli Kłykacza . Odwiedziny tego miejsca (nie licząc samego początku gry) nastąpią dopiero pod koniec rozdziału, gdy zdobędziesz wystarczającą ilość pieniędzy w ramach zadania Q.01. Dług .

2. Karczma "Miś Kudłacz". To tutaj rozegra się większość wydarzeń. Jest to miejsce, gdzie co rusz powinieneś zaglądać, zwłaszcza że tylko w karczmie możesz medytować (po uiszczeniu 5 orenów). W jednej ze szkatułek znajdziesz książkę O zimiejce .

3. Posiadłość Everdena. Wewnątrz budynku o każdej porze dnia natkniesz się na Everdena . Jest to szlachcic, który skupuje artefakty (zadanie Q.02. Eksponaty ), mikstury i składniki pochodzenia zwierzęcego (zadanie Q.10. Sponsor ) oraz, po nawiązaniu z nim dłuższej rozmowy, rozpocznie quest Q.09. Sezamie, otwórz się . Ponadto, przeszukując szafę z książkami, natkniesz się na tom O zielonej pleśni , a w sejfie na receptę na Olej z Cinfrid .

4. Magazyn kowala. W środku przebywa Lorethiel , z którą łączy się zadanie Q.09. Sezamie, otwórz się oraz opcjonalnie Q.03. Kompania Braci (w późniejszym jego etapie).

5. Świątynia Melitele. Po rozpoczęciu zadania Q.09. Sezamie, otwórz się wewnątrz świątyni przechadza się kapłanka Nirke , u której można sprzedawać składniki alchemiczne pochodzenia roślinnego (zadanie Q.12. Zioła dla bogini ). Na regale w sali obok pomnika bogini, znajdziesz przydatny przepis na Argientie .

6. Loszek miejski. Tu rozpoczynasz zabawę. Do odwiedzin tego miejsca zmusi Cię zadanie Q.07. Pięści ze złota , gdyż to tu Ralf Duben zorganizuje nielegalne walki na pięści.

7. Dom Miłki. Początkowo zamknięty, aby się do niego dostać, należy wykonać pierwszą fazę Q.08. Przesądna . Wewnątrz budynku znajdziesz Naszyjnik z wizerunkiem Lary Dorren , który z kolei powiązany jest z Q.02. Eksponaty .

8. Miejsce, gdzie znaleźć można Navika , jednego z członków "Kompani Braci". Kontakt z postacią jest niezbędny do ukończenia questa Q.03. Kompania Braci .

9. Dom kupca. Aby wejść do budynku, konieczne jest ukończenie zadania Q.06. Pies obronny . Wewnątrz budynku znajdziesz 250 orenów i Pierścień z turkusem wymagany w zadaniu Q.08. Przesądna .

10. Magazyn. Otwarcie zamkniętych drzwi będzie możliwe dopiero po wykonaniu pierwszej fazy zadania Q.11. Tajemniczy skarb .

11. W okolicy tego punktu można natknąć się na Drevina . Rozmowa z nim rozpoczyna Q.11. Tajemniczy skarb .

12. Kowal. Wewnątrz budynku spotkasz Gunna Hargisa , jednego z członków "Kompani Braci" oraz popchniesz zadanie o tej samej nazwie.

13. Kanał miejski. Otwarcie zamkniętej bramy nastąpi po otrzymaniu klucza od Orela , w tym celu należy wykonać Q.05. No to chlup.

14. Cmentarz Wyzimski. Klucz do zamkniętej bramy otrzymujesz po zakończeniu Q.09. Sezamie, otwórz się .

15. Kupiec, domokrążca. Nie związany z żadnym z zadań, można u niego kupić biżuterię (dla kurtyzan, chociażby :)).

Podobało się?

0

The Witcher

26 października 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-06-14
19:53

zanonimizowany1099614 Junior

@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur

Komentarz: zanonimizowany1099614
2016-03-08
21:55

KamilW.ab6 Legionista

Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C

Komentarz: KamilW.ab6
2016-05-15
10:24

danik12 Junior

Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.

Komentarz: danik12
2017-05-07
23:31

nexar Junior

w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda

Komentarz: nexar
2017-06-25
14:47

maykon Junior

przeszedłem grę, wciąga, idę grać w drugą część

Komentarz: maykon
2020-06-29
06:58

mariusz695 Legionista

Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)

Komentarz: mariusz695
2021-06-04
17:41

MixerXD12 Legionista

Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.

Komentarz: MixerXD12
2023-06-28
18:14

rafalk2581114172023 Junior

Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro

Komentarz: rafalk2581114172023
2024-08-04
20:54

jan25811 Junior

Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]

Komentarz: jan25811
2025-06-12
15:20

UziDEAD Junior

witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady

Komentarz: UziDEAD

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl