Wiedźmin: Księgi i zwoje - cz. 1 (A-N)
Aktualizacja:
Zadaniem poniższej listy jest wskazanie miejsc, w których (z dużym prawdopodobieństwem) zdołasz posiąść daną książkę lub zwój możliwie szybko i jak czasem za darmo. Przy okazji większość książek zawiera opis tego, czego się z nich nauczysz. Pamiętaj o tym, żeby każdą książkę po jej lekturze sprzedać - nie będzie Ci już do niczego potrzebna, a ich ceny są zwykle niebagatelne. Jeśli podana poniżej lokacja książki okaże się w Twoim przypadku błędna, wiedz, że wszystkie przydatne w danym rozdziale wolumeny znajdziesz u lokalnych sprzedawców.
Księgi i zwoje możesz sprzedać (niestety, nie zawsze u tego samego kupca) za 20 procent ich wyjściowej ceny. Ceny oferowane przez kupców widnieją zaś na poniższej liście w nawiasach przy poszczególnych tutułach.
Bajki i klechdy (50)
Sprzedaje ją Antykwariusz w karczmie na Podgrodziu (M5.3 ).
Glosariusz: Czarodzieje.
Barghesty (50)
Sprzedaje ją Antykwariusz w karczmie na Podgrodziu (M5.3 ).
Bestiariusz: Barghest .
Składniki: Kły bestii , Ektoplazma , Pył śmierci .
Bracia Więksi
Księgę znajdziesz pod koniec piątego rozdziału, przy ciele Azara Javeda .
Bestiariusz: Mutant-zabójca , Bracia Więksi .
Składniki: Mutagen , Przysadka mózgowa .
Choroba cywilizacji (350)
Sprzeda Ci ją Starszy druid , którego znajdziesz w jaskini (M34.2 ) na bagnach.
Bestiariusz: Zeugl .
Składnik: Jad zeugla .
Cudowny świat insektoidów (600)
Możesz ją kupić u Sprzedawcy książek (M14.40 ) w Wyzimie Handlowej.
Bestiariusz: Kikimora robotnica , Kikimora wojownik , Królowa kikimor , Skolopendromorf .
Składniki: Tchawki , Pazur kikimory , Toksyna , Gruczoły jadowe , Nerw królowej kikimor .
Cudzoziemskie krainy (60)
Książkę znajdziesz w skrzyni w alkierzu w "Nowym Narakorcie" (M14.13 ).
Czarodziejki i czarodzieje (60)
Znajdziesz tę książkę w domu Triss (M14.1 ).
Dar Lary (70)
Znajdziesz go w domu (M8.43 ) naprzeciw magazynu.
Glosariusz: Elfy.
Droga, z której się nie wraca (150)
Kupisz ją u Antykwariusza (M8.15 ) w Wyzimie Klasztornej.
Bestiariusz: Kościej .
Składnik: Serce kościeja .
Dusza Upiornego Psa (200)
Zwój dostaniesz od Abigail w Fazie 10 questu Q1.5. Ludzie i potwory .
Recepta: Eliksir Upiornego Psa .
Feainnewedd (300)
Kupisz ją u Antykwariusza (M8.15 ) w Wyzimie Klasztornej.
Składnik: Feainnewedd .
Historia Lary Dorren i Cregana z Lod (60)
Znajdziesz ją w wielu miejscach, na przykład w chacie ceglarzy (M10.12 ) na bagnach.
Glosariusz: Elfy.
Historia najnowsza (40)
Sprzedaje ją Antykwariusz w karczmie na Podgrodziu (M5.3 ).
Glosariusz: Historia.
Historia świata (40)
Sprzedaje ją Antykwariusz w karczmie na Podgrodziu (M5.3 ).
Glosariusz: Historia Temerii.
Hymny Szaleństwa i Rozpaczy (100)
Dostaniesz je od Vaski na zakończenie questu Q3.72. Czas żniw .
Bestiariusz: Dagon .
Składnik: Śluz Dagona .
Koniunkcja Sfer (50)
Sprzedaje ją Antykwariusz w karczmie na Podgrodziu (M5.3 ).
Glosariusz: Koniunkcja Sfer.
Księga Gromu (800)
Znajdziesz ją w grobie wiedźmina Kruka (M35.8 ).
Recepty: Grom , Pełnia , Dzierzba , Olej przeciw wampirom .
Księga Jaskółki (100)
Zwój otrzymujesz pod koniec Prologu podczas rozmowy z Triss .
Recepty: Biała Mewa , Jaskółka , Kot , Zamieć , Olej przeciw trupojadom .
Księga Pocałunku (400)
Znajdziesz ją w ofercie Kalksteina , gdy go spotkasz w trzecim rozdziale w Wieży Maga (M20.6 ).
Recepty: Pocałunek , Olej przeciw insektoidom , Argentia .
Księga Puszczyka (200)
Zwój znajdziesz przy ciele herszta w Fazie 10 questu Q1.6. Ogon Salamandry .
Recepty: Puszczyk , Powój , Biały Miód .
Księga Rosomaka (600)
Zwój znajdziesz w Fazie 15 questu Q3.89. Bez przebaczenia .
Recepty: Rosomak , Wierzba , Olej przeciw ornitoreptylom .
Księga Trwogi i Obrzydzenia, tom I (250)
Zdobędziesz ją w karczmie na Podgrodziu (M5.3 ), jeśli pokonasz w piciu tamtejszego Pijaka (pięć kufli piwa wystarczy).
Bestiariusz: Ghul , Graveir .
Składniki: Limfa abominacji , Biały ocet , Krew ghula , Trupi jad , Kość graveira .
Księga Trwogi i obrzydzenia, tom II (500)
Kupisz ją u Antykwariusza (M8.15 ) w Wyzimie Klasztornej.
Bestiariusz: Alghul , Cmentar , Zjadarka .
Składniki: Trupi jad , Biały ocet , Limfa abominacji , Cienisty pył , Kryształki Albara , Szpik alghula , Żuchwa cmentara , Zęby zjadarki .
Księga Wilgi (400)
Kupisz ją u Talara (M8.26 ).
Recepty: Wilga , Wilk , Czarna Krew .
Księga Zwierząt (100)
Kupisz ją u Abigail (M5.33 ).
Bestiariusz: Pies , Wilk .
Składniki: Kły bestii , Wątroba bestii .
Kulty i religie Nordlingów (90)
Znajdziesz ją w Szpitalu Lebiody (M8.30 ).
Glosariusz: Elfy, Kult Lwiogłowego Pająka, Kult Melitele.
Kwiat i płomień (70)
Leży w skrzyni na posterunku Zakonu (M8.34 ).
Mała księga minerałów (400)
Kupisz ją u Antykwariusza (M8.15 ) w Wyzimie Klasztornej.
Składniki: Siarka , Kwas Ginatzy , Winny Kamień , Sole naezańskie , Calcium equum , Fosfor .
Medycyna sądowa (150)
Kupisz ją u Antykwariusza (M8.15 ) lub u Talara (M8.26 ) w Wyzimie Klasztornej.
Glosariusz: Medycyna.
Monstrum albo wiedźmina opisanie (50)
Książkę znajdujesz w Prologu w skrzyni (M4.11 ) na piętrze Kaer Morhen.
Glosariusz: Wiedźmini.
Nerw kikimory (600)
Zwój znajdziesz w Fazie 15 questu Q3.89. Bez przebaczenia .
Recepta: Eliksir z nerwu kikimory .
Notatki Berengara poświęcone Bestii
Księgę dostaniesz od Abigail w Fazie 10 questu Q1.5. Ludzie i potwory .
Bestiariusz: Upiorny Pies .
Składniki: Ślad z zaświatów .
Notatki z eksperymentów
Znajdziesz je przy ciele De Wetta w Fazie 18 questu Q5.110. Jej Wysokość Strzyga .
Bestiariusz: Mutant , Ogar , Olbrzymi mutant .
Składniki: Przysadka mózgowa , Mutagen , Wątroba bestii , Kły bestii .
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
- Wiedźmin: Przedmioty i zajęcia poboczne
- Wiedźmin: Pięści, kościany poker i picie
- Wiedźmin: Księgi i zwoje - cz. 1 (A-N)
- Wiedźmin: Księgi i zwoje - cz. 2 (O-P)
- Wiedźmin: Księgi i zwoje - cz. 3 (R-Z)
- Wiedźmin: Alchemia
- Wiedźmin: Broń zwykła
- Wiedźmin: Broń wiedźmińska
- Wiedźmin: Ulepszenia broni
- Wiedźmin: Zbroje Geralta
- Wiedźmin: Lokalizacja meteorytów i run
- Wiedźmin: Cennik pozostałych przedmiotów
- Wiedźmin: Przedmioty i zajęcia poboczne
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
Siema doszymonzuo- tez mialem taki problem meczylem sie 3 h asz znalazłem na yt masz filmik mosisz usunąć skrót w systemie gry potem dac znów utwóz skrót i w nazwie gry na końcu dać spacje pauze i da==wcisnać prawy i wkleić potem dac zastosuj i otworzyc z tg skrota.. prosze bardzo a ja mam problem w pierwszym rozdziale gdzie mg znalesc kryjówke salamadry chodze juz z 3 h i nie mg znalesc ... zaraz mnie rozwali a co chwile sie pytaja na forach o to a nikt nie odpisuje ....
Siema, mam problem z uruchomieniem gry.
Mam win8, kartę greficzną GeForce 840M, proc. i5, a po odpaleniu gry wyskakuje mi błąd "Uwaga minimalne wymagania sprzętowe nie zostały spełnione", co robić?
Witam, mam problem z zabiciem królowy kikimor.W którą podpore w ostatniej jaskini uderzyć?Pozdrawiam
cała przygoda polega na tym aby samemu dojść do celów jakie stawia tam życie delikatnie się sobie pomóc w ostateczności "tylko trzeba baczyć na szczegóły tam dużo pisze tylko trzeba czytać i rozumieć przekaz i giera jest ciekawsza trzeba ruszać mózgiem a nie wymachiwać mieczem nie każdy zasługuje na śmierć taki jest motyw gry
Prosze o pomoc dopiero zaczelem grac ale mam problem niby wszystko zrobilem a nie moge dokonac wyboru czy mam wydac wiedzme czy nie niema wcale tych ludzi niewiem czy za wczesnie czy za pozno poszedlem pomocy
Qverty™ moze i logiczne ale niezawsze sie sprawdza w grach ale mniejsza z ty zdaje sie ze bede mial rece pelne roboty .... teraz wiem ze warto ukonczyc gre 3 razy dzieki i powodzenia
A po co wogóle poradnik GOLa jak do każdego oryginału dołaczony jest elegancki, drukowany obszerny poradnik...
lisek--->to chyba logiczne że po każdej stronie jest inne zakończenie...
Witam fanow gry, ludzie niewiem czemu wy zadajecie pytania jak cos przejsc w tej grze, tam wszystko jest opisane czytac ludzie wystarczy czytac. za pierwszy razem jak ukaczylem gre nawet 1 sie nie zawiesile i niemiale probleow z niczym , gram od nowa na najtrudniejszym poziomie niewidze wiekszej roznicy w trudnosci gry . za pierszym raze pomagalem waskodupcom(elfy) i nieludziom teraz bede pomagal zakonowi rozy. CZY KTOS MI MOZE POWIEDZIEC BO SLYSZALEM ZE SA 3 RODZAJE ZAKONCZEN GRY, CZY W ZALEZNOSCI KOMU BEDE POMAGAL, BADZ BEDE NEUTRALNY TO ZAKONCZENIE GRY BEDZIE INNE?????? BO NIEWIEM CZY GRAC W TO ZNOWU ????
TAK NA MARGINESIE GRAJCIE NA NAJWZSZYM POZIOMIE GRA DAJE WIECEJ FRAJDY BO NA NIZSZYCH WSZYSTO JEST ZA LATWE I GRA ROBI SIE NUDNA. glhf
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
