Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 1
Aktualizacja:
Q1.6. Ogon Salamandry
Faza 1. Salamandra
Zaraz na początku pierwszego rozdziału dowiadujesz się, że o ludziach z broszą salamandry powinien więcej wiedzieć Wielebny .
Faza 2-4. Nieufni wieśniacy
Aby ruszyć sprawę do przodu, Wielebny poleca wkraść się w łaski "ważnych" osób: Odo (M5.35 ), Harena (M5.49 ) i Mikula (M5.42 ). Żeby w ogóle chcieli z Tobą rozmawiać, musisz mieć założony na palec Sygnet Wiecznego Ognia , który Ci wręcza. Innym sposobem zdobycia sygnetu, jest poratowanie Żebraczki (M5.18 ) ofiarując jej Białą Mewę . Dla Odo musisz wykonać quest Q1.15. Tajemniczy ogród . Dla Mikula quest Q1.16. Pogrzebane wspomnienia . Dla Harena quest Q1.18 Nocni goście .
Faza 5. Zdobyte zaufanie
Gdy wykonasz wszystkie trzy questy, udaj się z powrotem do Wielebnego .
Faza 6. Zaufanie Wielebnego
Aby Wielebny udzielił Ci jakichkolwiek informacji o Salamandrze, musisz wpierw rozwiązać quest Q1.5. Ludzie i potwory .
Faza 7. Salamandra
Wkroczysz do tej fazy questu w chwili, gdy porozmawiasz z Wielebnym o tym, skąd się wzięła Bestia (Faza 11 questu Q1.5. Ludzie i potwory ). Klucz do wskazanego Ci domu posiada karczmarz Olaf (M5.3 ).
Faza 8. Klucz
Gdy przybędziesz na miejsce, w karczmie zastaniesz martwego Olafa oraz Shani otoczoną przez awanturników - musisz ich pozabijać. Po robocie przeszukaj bandytów oraz ciało karczmarza. Przy tym ostatnim znajdziesz klucz do kryjówki Salamandry (M5.11 ).
Faza 9. Kryjówka
Udaj się do kryjówki, a po nieszczególnie udanych negocjacjach dyplomatycznych zabij dwójkę strażników. Wejdź do chaty (M5.11 ) - bądź jednak przygotowany na natychmiastową walkę z czwórką niezłych szermierzy. Oczywiście przeszukaj ich ciała, a następnie beczki i pojemniki, które znajdziesz w chacie. Na koniec zejdź na dół przez klapę w podłodze. Pierwsza rozmowa, jaką przeprowadzisz, popchnie do przodu quest Qp.3. Tajemnica Berengara .
Faza 10. Wyjście
Jako że Geralt średnio mocny jest w gębie, kolejna jego rozmowa kończy się kolejną walką. Nie zapomnij przeszukać zabitych, a szczególnie ciała lokalnego herszta Salamandry, przy którym znajdziesz Srebrny pierścień , Puszczyk , Księgę Puszczyka . Poza tym w jaskini znajdziesz jeszcze jeden Srebrny pierścień , jeszcze jedną Księgę Puszczyka , Srebrny pierścień z rubinem i Niebieski meteoryt . Aby się z jaskini wydostać, idź tam, gdzie stoi Alvin i rozwal ścianę przed nim z pomocą znaku Aard .
![]() | Idź dalej (dzieci pójdą za Tobą), a spotkasz Abigail . Jeśli chcesz się z nią kochać, powiedz jej na koniec rozmowy, że jest bardzo piękna. Niezależnie od tego, czy się skusisz na wdzięki Abigail czy nie, po wyjściu z jaskini będziesz musiał dokonać wyboru - albo oddasz ją w ręce Wielebnego i spółki, albo się za nią wstawisz. |
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

