Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 3

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Q3.69. Wyzimski łącznik

Faza 1. Dostawy

To zadanie stanowi kontynuację questu Q3.64. Po nitce do kłębka .

Faza 2. Dostawy w kanałach

Z Listu od Gellerta dowiesz się, że dostawy odbywają się w kanałach przy dużej kracie (M16.16 ). Udaj się tam.

Faza 3. Gellert

Na miejscu pokonaj Gellerta Bleinheima wraz z jego czterema bandytami. Tym sposobem usuniesz jedno z gniazd Salamandry, o których wspomina Leuvaarden z końcem questu Q3.60. Eleganckie przyjęcie .

Faza 4. Amulet

Przy ciele Gellerta znajdziesz przede wszystkim Klucz do szyfru Salamandry .

Faza 5. Zlecenie wykonane

Wróć do Siemki (M15.1 ) i zdaj mu raport. Dostaniesz przy okazji 200 orenów.

Q3.72. Czas żniw

Faza 1. Ceglarze

Zapytaj Vaski o jej problemy (M20.5 ) i obiecaj, że uwolnisz ceglarzy pracujących dla Salamandry.

Faza 2. Salamandra w jaskini

Jedną z grup pojmanych ceglarzy znajdziesz w jaskini (M20.8 ). Zabij ich nadzorców.

Faza 3. Jaskinia

A następnie porozmawiaj z wybranym ceglarzem.

Faza 4. Salamandra na przesiece

Inną grupę ceglarzy znajdziesz na przesiece (M20.9 ). Zabij ich nadzorców.

Faza 5. Ocaleni ceglarze

I podobnie wysłuchaj, co ocaleni mają do powiedzenia o Salamandrze.

Faza 6. Salamandra przy wieży

Jeszcze jedną grupę ceglarzy znajdziesz niedaleko wieży (M20.11 ). Zabij ich nadzorców.

Faza 7. Uwolnieni ceglarze

Odsłuchaj zwierzeń uwolnionego ceglarza.

Faza 8. Wspólnota czcicieli Panów

Teraz możesz już powiedzieć Vasce (M20.5 ), że uwolniłeś wszystkich ceglarzy. Zostaniesz przyjęty do wspólnoty czcicieli Panów i otrzymasz Hymny Szaleństwa i Rozpaczy ... oraz dostaniesz informację, że powinieneś porozmawiać z Hierofantem (M20.10 ).

Q3.74. Dyplomatyka i łowy

Faza 1. Śmierć Bleinheima

Udaj się do obozu na bagnach (M20.12 ), zabij wszystkich ludzi Salamandry (walcz na prowadzącej do obozu kładce, to będzie Ci dużo łatwiej), w tym Rolanda Bleinheima .

Faza 2. Zaszyfrowana wiadomość

Przy jego zwłokach znajdziesz Zaszyfrowany dokument , Glejt z królewską pieczęcią i zwój Sierść wilkołaka . Zabierz wszystko. W ten sposób usuniesz jedno z gniazd Salamandry, o których wspomina Leuvaarden z końcem questu Q3.60. Eleganckie przyjęcie .

Q3.87. Zamek i klucz

Faza 1. Prośba Leuvaardena

Ten quest otrzymasz po zakończeniu questu Q3.60. Eleganckie przyjęcie . Obóz Salamandry znajdziesz na bagnach (M20.12 ), punkty dostaw w kanałach (M16.16 ). Przy okazji otrzymasz Przepis na Dekokt Raffarda Białego .

Faza 2. Dokumenty

Udaj się w oba te miejsca (w ramach questów: Q3.64. Po nitce do kłębka , Q3.69. Wyzimski łącznik oraz Q3.74. Dyplomatyka i łowy ) i zabierz z ciał zabitych braci - Rolanda i Gellerta Bleinheimów - Zaszyfrowany dokument oraz Klucz do szyfru Salamandry .

Faza 3. Analiza dokumentów

Wróć do Leuvaardena (M14.13 ) z dokumentami.

Faza 4. Oficer

Na analizę dokumentów daj kupcowi nieco czasu (wyjdź z karczmy na ulicę i wróć na piętro). Poznasz hasło i odzew, które pomogą Ci się skontaktować z jednym z oficerów patrolujących dzielnicę handlową.

Faza 5. Skucha

Zanim trafisz na właściwego człowieka...

Faza 6. Błąd

... zaliczysz dwie wpadki.

Faza 7. Kryjówka Salamandry

Za trzecim razem trafisz na właściwego oficera i dowiesz się od niego, że między północą a drugą w nocy masz się zjawić w kanałach w umówionym miejscu (M16.10 ).

Faza 8. Teren Salamandry

Wyjdź przygotowaną dla Ciebie drabiną do północnej części dzielnicy i udaj się do Kryjówki Salamandry (M14.42 ).

Faza 9. Podglądacz

Zanim wdasz się w walkę z grupą oficerów Salamandry i ich magiem, zdążysz ich podejrzeć i podsłuchać. Potem w miarę możliwości zajmij się magiem jako pierwszym. Przy ciele maga znajdziesz klucz do bazy Salamandry. Jeśli Ci mało tępienia zbirów, znajdziesz ich jeszcze kilku w piwnicy. Koniecznie porozmawiaj zaś przez Zwierciadło Hartmanna z Radowidem , co popchnie do przodu quest Q3. 62. Wszyscy ludzie Foltesta .

Faza 10. Magiczny kamień

Na koniec zabierz ze stolika Magiczny kamień .

Faza 11 - Zadania główne (3) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Faza 11. Radowid

Po wyjściu z Kryjówki Salamandry (M14.42 ) będziesz świadkiem sceny, w której wilkołak rozprawia się z grupą pachołków Salamandry. Za chwilę dowiesz się, że wilkołakiem jest Vincent . W rozmowie możesz mu powiedzieć o spotkaniu z Radowidem (lub nie).

Faza 12. Wilkołak zabity

Potem będziesz musiał dokonać wyboru, czy zabijesz Vincenta ...

Faza 13. Darowane życie

... czy darujesz mu życie.

Faza 14. Do Triss

Wróć na piętro do karczmy (M14.13 ). Jeśli najpierw zagadniesz Louvaardena , zostaniesz odesłany do Triss .

Faza 15. Ustalenia

Triss poprosi Cię o chwilę czasu na rozmowę z Leuvaardenem . (Wyjdź na ulicę i wróć na górę).

Faza 16. Zakończone śledztwo

Porozmawiaj albo z Triss , albo z Leuvaardenem - tym samym zakończysz ten quest i rozpoczniesz następny: Q3.89. Bez przebaczenia .

Podobało się?

0

The Witcher

26 października 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-06-14
19:53

zanonimizowany1099614 Junior

@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur

Komentarz: zanonimizowany1099614
2016-03-08
21:55

KamilW.ab6 Legionista

Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C

Komentarz: KamilW.ab6
2016-05-15
10:24

danik12 Junior

Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.

Komentarz: danik12
2017-05-07
23:31

nexar Junior

w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda

Komentarz: nexar
2017-06-25
14:47

maykon Junior

przeszedłem grę, wciąga, idę grać w drugą część

Komentarz: maykon
2020-06-29
06:58

mariusz695 Legionista

Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)

Komentarz: mariusz695
2021-06-04
17:41

MixerXD12 Legionista

Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.

Komentarz: MixerXD12
2023-06-28
18:14

rafalk2581114172023 Junior

Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro

Komentarz: rafalk2581114172023
2024-08-04
20:54

jan25811 Junior

Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]

Komentarz: jan25811
2025-06-12
15:20

UziDEAD Junior

witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady

Komentarz: UziDEAD

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl