Wiedźmin: Questy poboczne Podstępów (cz.1)
Aktualizacja:


Zielarka umieściła na tablicy ogłoszeń (M1.10 ) notę o zachwaszczonym zagajniku, niemniej dopiero rozmowa z nią pozwoli nam na podjęcie się wykonania tego zadania. Starsza kobieta przebywa zazwyczaj wewnątrz lub w pobliżu swojej chaty (M1.8 ).
Faza 1. Zielarskie problemy
Na południowym zachodzie (M1.13 ) znajdziemy zagajnik zaatakowany przez Echinopsy . Do wyeliminowania mamy trzy sztuki roślin. Srebrny miecz w połączeniu ze stylem silnym sprawdzą się tutaj idealnie. Dążymy do walki w zwarciu, w miarę możliwości nie wystawiając się na ostrzał pozostałych "chwastów". Jeśli wśród naszych talentów widnieje podpalenie (znak IGNI), używamy go. Nasz przeciwnik jest wysoce podatny na ten rodzaj ataku.

Faza 2. Wyrywanie chwastów
Wracamy do Zielarki po nagrodę którą stanowią eliksiry Jaskółka , Kot , Zamieć , oraz Powój .

Po wykonaniu zadania QP.2. Zlecenie na Echinopsy , Zielarka zleci nam kolejne zadanie. Tym razem naszym przeciwnikiem będzie nieco bardziej mordercza odmiana zielska, którą znajdziemy przy ruinach (M1.12 ).
Faza 1. Poszukiwania
MegaEchinops czeka na nas na południe od ruin (M1.14 ). Jest twardym przeciwnikiem dlatego też bardzo wskazane jest podpalenie go. Jeśli natomiast nie mamy potrzebnego do tego talentu, z pewnością przyda nam się jeden z eliksirów Jaskółki , wsparty srebrnym mieczem i silnym stylem walki. Być może konieczne będzie wycofanie się raz czy dwa poza zasięg strzału rośliny, aby nasz bohater mógł spokojnie odzyskać zdrowie.

Faza 2. Trofeum
Zabieramy trofeum z truchła pokonanego stwora - Kłącze MegaEchinopsa . I wracamy do Zielarki , która w podzięce za naszą ciężką pracę wręczy nam Eliksir z sierści wilkołaka . Otrzymamy również nań receptę.

Lena na którą natrafimy w okolicach jej domku (M1.3 ) lub przy kapliczce wiecznego ognia (M1.7 ), zapytana o zlecenie dla wiedźmina zleci nam pozbycie się z ruin na łące upiorów. Zanim ruszymy wykonać zadanie, pytamy ją jeszcze o to, co wie o duchach.
Faza 1. Upiorne noce
Nocą udajemy się w pobliże ruin (M1.12 ). Po drodze możemy natrafić na Zjadarki które z pewnością ucieszą się gdy powitamy je srebrnym mieczem wspartym stylem silnym. Jeśli chcemy zaoszczędzić sobie na walce, zawsze możemy dotrzeć na miejsce za dnia, a przy ogniu odpocząć do północy. W blasku księżyca powinniśmy ujrzeć neutralnego Ducha Dziewczyny oraz kilka Upiorów . Tych drugich zarzynamy mieczem srebrnym, oraz połączeniem stylu silnego i ogłuszenia spod znaku AARD. Za wszelką cenę staramy się unikać walki z kilkoma przeciwnikami naraz, albowiem będą wtedy w stanie zadać nam znaczne obrażenia.

Kiedy rozpoczniemy rozmowę z duchem, usłyszymy o jej zgubie. Tak się składa, że kilka kroków na południe znajdziemy jej ciało, a przy nim Broszę z inicjałem . Oddajemy przedmiot właścicielce i przekonujemy się, że to z jego powodu Maja była uwięziona na tym świecie.

Uwaga: Innym sposobem na rozwiązanie kwestii Ducha Dziewczyny jest po prostu zaszlachtowanie go srebrnym mieczem. Niemniej takie rozwiązanie nie przyniesie nam żadnej korzyści (i zmniejszy nagrodę u Leny ), a jednocześnie ograniczy nasze możliwości wyboru w późniejszym etapie rozgrywki.
Faza 2. Nawiedzone ruiny
Pora na powrót do Leny (M1.3 ) i odebranie nagród wśród których znajdziemy Eliksir z serca strzygi , Runę Słońca , oraz Runę Ziemi .

Zanim dane nam będzie porozmawiać z Sędzią przebywającym w karczmie (M1.9 ) i poznać zasady turnieju, będziemy musieli zmierzyć się z Wykidajło strzegącym wejścia na salę turniejową. Alternatywą jest zapłacenie mu 300 orenów , ale znacznie łatwiej jest obić mu facjatę w walce na pięści.
Faza 1. Rozgrywki pokerowe
Na ścianie wisi tablica informacyjna na której możemy sprawdzić aktualną punktację Geralta w zawodach. Statystyki pozostałych graczy to pic na wodę- żaden z nich nie może z założenia wygrać tego turnieju. Zapisujemy stan gry i uderzamy do pierwszego lepszego przeciwnika. W razie porażki, wczytujemy zapis i próbujemy jeszcze raz. Na tej zasadzie wygrywamy siedem razy, zdobywając tyle samo punktów.

Faza 2. Poker Master!
W nagrodę za nasze trudy otrzymujemy od Sędziego 800 orenów .
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
