Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 2
Aktualizacja:
Q2.34. Pracujące dziewczyny
Faza 1. Pomoc dla "dzewczynek"
Zapytaj Carmen (M8.38 ) o zlecenie dla siebie i przyjmij je.
Faza 2. Walka z bandytami
Pierwszą dwójkę bandytów spotkasz naprzeciw wejścia do szpitala (M8.31 ). Zabij ich.
Faza 3. Walka z bandytami
Drugą dwójkę bandytów znajdziesz przy domu Vivaldiego (M8.8 ). Zabij ich.
Faza 4. Walka z bandytami
Ostatnią dwójkę bandytów znajdziesz na targu (M8.17 ). Zabij ich.
Faza 5. Zapłata
Po robocie musisz wrócić do Carmen (M8.38 ) po zapłatę.
Faza 6. Zapłata
Jeśli nie weźmiesz od Carmen 200 orenów za robotę, dowiesz się od niej, że każda jej podopieczna w mieście odda Ci się za kwiaty.
Q2.35. Nawiedzony dom
Faza 1. Nawiedzony dom
Quest zleci Ci niczym nie wyróżniający się Oprych , którego spotkasz w dzielnicy biedoty - możesz go znaleźć na przykład w domu (M8.43 ) naprzeciw magazynu.
Faza 2. Półelfka
W rzekomo nawiedzonym domu (M8.41 ) wpadniesz w pułapkę. Problem, jak można być tak głupim, żeby zastawiać pułapkę na wiedźmina, pozostanie nierozwiązany. Przy zwłokach oprycha znajdziesz Klucz .
Faza 3. Nagroda
![]() | Porozmawiaj z uratowaną przy okazji Półelfką . Obieca Ci nagrodę, ale musisz przyjść do niej do domu nieludzi (M8.13 ). Aby w pełni zasłużyć sobie na obiecaną nagrodę, będziesz musiał jeszcze wykazać się rozumieniem Starszej Mowy, czyli wybrać właściwe kwestie: "Spróbujmy.", "Jesteś Feainnewedd. Dziecko Słońca.", "Ty przybywasz z... znad rzeki... alabastrowych... mostów.", "Masz rację... En'ca minne, maleńko miłości... Czas Końca, Tedd Deireadh..." |
Q2.36. Szczur
Faza 1. Nawiedzony dom
Zadanie otrzymasz od Colemana , którego znajdziesz w karczmie (M8.24 ). Twoim zadaniem jest sprawdzić, co straszy w Opuszczonym domu (M8.3 ).
Faza 2. Duchy
Na miejscu faktycznie zastaniesz dwa Upiory , które będziesz musiał pokonać.
Faza 3. Grobla
Od karczmarza (M8.24 ) dowiesz się, że Colemana należy szukać na Grobli (M8.4 ).
Faza 4. Kapuś
Gdy wejdziesz na Groblę, będziesz świadkiem sceny, podczas której dowiesz się, że Coleman pracuje dla Vincenta jako kapuś. Możesz o tym powiedzieć karczmarzowi lub nie.
Faza 5. Donos
Jeżeli doniesiesz karczmarzowi (M8.24 ) na Colemana , dowiesz się, że Baranina będzie skłonny zapłacić za głowę kapusia nawet 500 orenów. Coleman jednak zniknie.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
- Wiedźmin: Rozdział 2
- Wiedźmin: Rozdział 2 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Wyjaśnienie śledztwa Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (5) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (6) Rozdział 2
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 2
- Wiedźmin: Rozdział 2 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Rozdział 2
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

