Wiedźmin: Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.1)
Aktualizacja:


Faza 1. Trupojady
Na cmentarz dostaniemy się bramą z Wyzimy Klasztornej (M6.11 ). Zaraz po jej przekroczeniu zostaniemy zaatakowani przez potwory, z którymi uporamy się srebrnym mieczem i stylem grupowym (silnym dla pojedynczych przeciwników). Nie zapominamy o znaku AARD i ogłuszeniu. Zabijamy tylko te trupojady, które się na nas rzucą.

Faza 2. Wiedźmy
Kiedy okaże się, że dwa ghule zostały oswojone przez czarownice , nadejdzie pora na podjęcie decyzji.
Faza 3a. Śmierć trupojadów
Zabicie Udusia i Ugryzia nie powinno sprawić nam najmniejszego problemu. Musimy porozmawiać z wiedźmami przebywającymi na środku cmentarza (M8.2 ).
Faza 4a. Nowy pupilek
Stary magazyn, z którego musimy przyprowadzić nowego towarzysza wiedźm, znajduje się w Wyzimie Klasztornej (M6.9 ). Zanim jednak udamy się do środka, musimy zakupić kawałek mięsa. Pomoże nam w tym karczmarz (M6.10 ), u którego kupimy udziec barani (15 orenów ). Na miejscu karmimy szczeniaczka imieniem Silentville zakupioną przed chwilą baraniną.

Faza 5a. Spacer
Z bestią u boku wracamy na cmentarz (M6.11 ) i rozmawiamy z wiedźmą (M8.2 ) imieniem Halldis . Oczywiście na miejscu po raz wtóry zaatakują nas potwory, więc musimy być ostrożni.
Faza 6a. Nagroda
U karczmarza (M6.10 ) odbierzemy naszą nagrodę, którą stanowi 120 orenów .
Faza 3b. Okiełznanie ghuli
W magazynie (M6.9 ) znajdziemy dwie obroże potrzebne wiedźmom do okiełznania ich pupilków. Jedną z nich wyciągniemy ze skrzyni na lewo od wejścia. Drugą musimy zdjąć z szyi martwej bestii zwanej Silentville . Na szczęście ogłuszenie (AARD) może nam pomóc w walce mieczem srebrnym oraz stylem silnym.

Faza 4b. Obroże
Wracamy do wiedźm (M8.2 ). Zaraz po wejściu na teren cmentarza znowu zostaniemy zaatakowani przez trupojady, więc bądźmy gotowi do walki. Na miejscu rozmawiamy z Halldis i zostawiamy obroże.
Faza 5b. Nagroda
U karczmarza (M6.10 ) odbierzemy naszą nagrodę, którą stanowi 120 orenów .

Faza 1. Bracia
Valdemara i Croupha znajdziemy w domu w północno-wschodniej części Wyzimy Klasztornej (M6.3 ). Musimy porozmawiać z Crouphem , który siedzi zapewne na piętrze. Warto sprawdzić wszystkie skrzynie w domu, znajdziemy bowiem wiele przydatnych przedmiotów.

Faza 2. Mroczne widmo
Keloba znajdziemy w kanałach, do których wejście leży nieco na zachodzie (M6.7 ). Upiór przebywa w komnacie oznaczonej jako (M7.1 ). Zanim się do niego przebijemy, będziemy musieli jeszcze pokonać kilka słabych utopców i topielców (srebro, styl grupowy). W rozmowie z Kelobem podejmujemy się udzielenia odpowiedzi na jego zagadki. Poprawne wyglądają tak:
| NUMER PYTANIA | 1 | 2 | 3 | 4 | 
| ODPOWIEDŹ | nuda | unikanie życia | łatwowierność | mądrość, wierzenia, miłość | 
Alternatywą dla udzielania poprawnych odpowiedzi jest udzielenie błędnej, które zaprowadzi nas do walki z upiorem. Nie obejdzie się bez Jaskółki , a na wyższym poziomie trudności i Zamieć nie zaszkodzi, albowiem przeciwnik jest twardy. Z jego szczątków wyjmiemy 50 orenów , oraz rzeczony manuskrypt , który oczywiście możemy również otrzymać w drodze pokojowej, odpowiadając na zagadki. Możemy opuścić kanały (M7.4 ).
Faza 3. Przynieś, wynieś, pozamiataj
Wracamy do Croupha (M6.3 ) i pokazujemy mu manuskrypt . Dostajemy w zamian okrągłą na swój zabawny sposób sumkę - 512 orenów .
Faza 4. Bieganie jest zdrowe
Dom Debiana Cardana leży w północnej części miasta (M6.1 ). W rozmowie oddajemy krasnoludowi manuskrypt .
Faza 5. Dzieło życia
Musimy wrócić do Debiana nieco później. Odpocząć możemy chociażby przy ognisku (M6.12 ) czy też w karczmie (M6.10 ). Po godzinie wracamy do kowala (M6.1 ) i odbieramy artefakt.
Faza 6. Szkła Złego i Dobrego
Crouph (M6.3 ) zapłaci nam 64 oreny za dostarczenie szkieł, a tym samym ukończymy zadanie.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
