Wiedźmin: Questy poboczne Wiedźminkołaja (cz.2)
Aktualizacja:

Jedno z zadań dostępnych po wykonaniu QWi.4. Wejście do szpitala .
Faza 1. Uwięziony
Kiedy napijemy się z pacjentem imieniem Pat z lewego skrzydła szpitala (M6.8 ), okaże się, że jest rekrutem, który uciekł od służby. Jegomość pragnie wydostać się ze szpitala. Musimy po raz kolejny porozmawiać z Dillenem . W godzinach wieczornych odwiedzamy więc karczmę (M6.10 ).

Faza 2. Przebranie Helgi
Odczekujemy do północy i odwiedzamy dom Helgi (M6.5 ). Czeka nas wyczerpująca rozmowa z kapłanką, którą prowadzimy w sposób następujący - "Sporo o tobie słyszałem...", "Od Zeflika...". Następnie dzielimy się z nią winem . Idąc dalej - "Działo się, co?". Jeszcze tylko scenka miłosna i klucz do kuferka trafia do naszego plecaka. Pozostaje tylko wyciągnąć ze skrzyni na środku pokoju strój Helgi .
Faza 3. Ucieczka
Po powrocie do szpitala (M6.8 ) oświadczamy Patowi , że wyprowadzimy go w przebraniu kapłanki i oglądamy scenkę.

Jedno z zadań dostępnych po wykonaniu QWi.4. Wejście do szpitala . Zadanie to da nam jeden z pacjentów przebywających w prawym skrzydle szpitala (M6.8) - Maud'Bid. Znajdziemy go za dużą, niebieską zasłoną.
Faza 1. Specjał
Jeśli wykonaliśmy wcześniej zlecenie QWi.2. Manuskrypt i przeszukaliśmy dom Valdemara i Croupha , powinniśmy mieć fisstech w plecaku. Jeśli jednak go nie mamy, musimy udać się do karczmy (M6.10 ) i pogadać z Łamignatem , który sprzeda nam działkę narkotyku za 100 orenów . Maud'Bid w zamian za narkotyk da nam kolejne zadanie.


Zadanie dostępne po wykonaniu QWi.6. Specjał .
Faza 1. Krasnolud
Pora na złożenie wizyty u Debiana Cardana (M6.1 ). Na miejscu dowiadujemy się, że dudnik jest na dobrą sprawę gotowy, ale nie obejdzie się bez "drobnej przysługi".
Faza 2. Serce Fedory
Nocą udajemy się do domu Fedory Krann (M6.2 ) i w imieniu Debiana prosimy ją o rękę.
Faza 3. Perfumy
Jak przystało na posiadaczkę tak finezyjnego imienia, Fedora życzy sobie dostać najpierw flakonik perfum . Ruszamy do Kalksteina , który przesiaduje w karczmie (M6.10 ) i pytamy go o sposób na przyrządzenie perfum.
Faza 4. Przepis
Potrzebujemy butelki mocnego alkoholu , Aetheru , Vitriolu i Quebrith . Jeśli jakimś dziwnym sposobem nie mamy ich w plecaku, robimy sobie wycieczkę krajoznawczą na cmentarz (M6.11 ) i zbieramy składniki z trupów poległych stworów. Następnie przy ognisku (M6.12 ) mieszamy całość produkując tym samym specyfik o nazwie Perfumy .
Faza 5. Mikstura
Odnosimy flakonik perfum Fedorze (M6.2 ), pamiętając przy tym, że w domu możemy ją zastać z reguły wieczorami.
Faza 6. Ustrojstwo
Wreszcie możemy odebrać dudnik od Debiana (M6.1 ).
Faza 7. Tępienie szkodników
Pora przekroczyć bramę cmentarną (M6.11 ). Musimy przebić się do kamiennej płyty (M8.3 ). To dobre miejsce na zapisanie stanu gry i użycie wiedźmińskich eliksirów (Jaskółka i Zamieć chociażby). Po użyciu dudnika na kamiennej płycie pojawią się czerwie. Walczymy z nimi używając ognia (IGNI), srebrnego miecza i silnego stylu. Cały czas robimy uniki (dwukrotne, szybkie naciśnięcie klawisza kierunkowego).


Jedno z zadań dostępnych po wykonaniu QWi.4. Wejście do szpitala .
Faza 1. Brzuch ghula
Aroyo to jeden z pacjentów szpitala (M6.8 ). Elf zleca nam zabicie ghula . Znajdziemy go o północy przy bramie do Wyzimy Handlowej (M6.4 ). Urwij, bo tak zwie się nasz przeciwnik, nie jest trudny do pokonania i już po chwili powinien paść od silnych ciosów naszego srebrnego miecza. Z jego ciała zabieramy talizman i ekhem... kapsle .

Faza 2. Talizman Pikającego Młodzieńca
Zdobyty przed momentem talizman oddajemy Aroyo (M6.8 ).

Jedno z zadań dostępnych po wykonaniu QWi.4. Wejście do szpitala . Kolejne zadanie mające miejsce w szpitalu (M6.8 ). Tym razem to Krystynna potrzebuje naszej pomocy.

Faza 1. Prośba
Biegniemy do karczmy (M6.10 ) i pytamy Kalksteina o spotkanie z Krystynną .
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
